Política · 22 de Juliol de 2012. 19:07h.

"Anglada és un racista contrari a la llibertat de Catalunya"

López Tena també acusa García Albiol de "violar els drets dels ciutadans"

El diputat de Solidaritat, Alfons López Tena, ha participat a la manifestació contra el feixisme que s'ha celebrat a Barcelona i ha manifestat que el líder de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, és "racista, xenòfob i contrari a la convivència i la llibertat de Catalunya".

És per aquest motiu que valora "positivament" que Mataró hagi canviat el protocol a les seves festes per prohibir la presència d'Anglada, ja que "hem de tenir tolerància zero al feixisme i la xenofòbia". López Tena ha apostat per "fer un cordó sanitari al feixisme".

El diputat de SI també ha considerat que "García Albiol està violant els drets dels ciutadans, ja que tenen dret a manifestar-se públicament, perquè són drets públicament reconeguts; que apliqui als musulmans les regles que aplica a les altres religions".

López Tena també ha carregat contra el conseller d'Interior, Felip Puig, i ha afirmat que "hauria d'aplicar igual la llei per a tothom. Fins ara no ha fet res pels que són d'extrema dreta, ni per investigar-los, sancionar-los ni per perseguir-los".

Finalment, ha lamentat que "tenim un Parlament de fireta, és tot teatre". "El Parlament i la Generalitat no poden decidir pràcticament sobre res", ha sentenciat.

López Tena, durant la protesta

50 Comentaris

#29 jesus, roquetes, 23/07/2012 - 13:57

N'hi ha que van d'anti feixistes ... i despres no volen a casa seva un "castellà" andalus per exemple ... aquestos prefereixen tenir una Catalunya musulmana ... això es ser antixeixista ? ja diu la dita: els que es fan anomenar antifeixistes seran els feixistes del demà ...

#29.1 Carles Pérez, BCN, 23/07/2012 - 16:01

Això que dius no existeix. El Sr. Tena és fill d'andalusos i sempre ha dit que s'estima molt Espanya, però no és el seu país. Cal ser un demòcrata per entendre determinades actituds.

#28 tas, bcn, 23/07/2012 - 12:05

qui és realment Josep Anglada?

http://www.youtube.com/watch?v=En7lK04NiAw

http://www.youtube.com/watch?v=OQmwqOHLGRM

http://www.youtube.com/watch?v=IdNb58HaNl4

#28.1 Oriol Agramunt , Berga, 23/07/2012 - 15:39

Perquè no fas un altre que és UCFR? que és l'islam? que és CiU-PP-PSC-ERC-CUP-ICV-SI? PxC és l'únic partit que defensa els autòctons oblidats per la casta política de corruptes que prefereixen als immigrants. Té els seus errors com qualsevol partit, però és l'únic que mira per nosaltres.

#26 El super , Mataro, 23/07/2012 - 11:30

Las filas independentistas se nutren de charnegos
como López

#26.1 barretinaire, bcn, 23/07/2012 - 13:46

Xarnego és la persona d'origen espanyol no adaptada lingüísticament al català, és a dir, monolingüe espanyola, com ara tu, i no pels cognoms. Les definicions de les paraules en el diccionari no les poses tu, xarnego.

#26.2 Jordi Cano, Mataró, 23/07/2012 - 16:03

Veiem que no coneixes el significat del mot xarnego.A més, que els independetistes tinguem diferents orígens, colors de pell, llengües maternes i cognoms és quelcom que ens agrada i ens fa forts i no pas quelcom negatiu. El nacionalisme renega de la diferència, l'independentisme l'enalteix.

#25 Jep, Barcelona, 23/07/2012 - 11:26

L'enfonsament de SI fa que ja segueixin intentant arreplegar vots allà on no en trobaran. SI no té ideologia, ni estratègia, ni gent prou formada al capdavant. Quan s'intenta esgarrapar vots de la CUP vol dir que el tema està mort i enterrat. Fora immigrants delinqüents de Catalunya!!

#25.1 Jordi Pérez ru, BCN, 23/07/2012 - 16:04

Enfonsament? Has vist les enquestes? SI, tot i la marxa d'en Laporta, mantindria els 4 escons o bé els incrementaria. Saps el que costa això? Ja veurem què fa Ciudadanos-partido del anticatalàn...