10 de Setembre de 2008. 14:13h.

32 comentaris

869 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Ciutadans demana tallar les subvencions a diverses entitats

De Plataforma per la Llengua a Òmnium Cultural

Rivera, en una imatge d'arxiu
Rivera, en una imatge d'arxiu
Rivera, en una imatge d'arxiu

Ciutadans ha instat en roda de premsa al Govern de la Generalitat que "tanqui l'aixeta de les subvencions a les entitats que han subscrit un manifest en el qual anuncien que no acceptaran la decisió del Tribunal Constitucional (TC) sobre l'Estatut d'Autonomia de Catalunya.
 
Albert Rivera, president de Ciutadans i portaveu del grup parlamentari, ha assegurat que "és molt greu que amb els diners de tots els catalans es financin actes que busquen, únicament, la confrontació" entre ciutadans, i que "no és normal que des de la Generalitat se subvencioni a entitats que es manifesten públicament en contra d'acatar les sentències d'un alt tribunal com el TC".
 
En aquest sentit, des de Ciutadans s'insta al Govern de Montilla que "tanqui l'aixeta" de les subvencions a aquestes entitats, "com Òmnium Cultural o Plataforma per la Llengua, perquè no és de rebut que se subvencioni a associacions que busquen l'enfrontament amb la resta d'Espanya".

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/5vcn757

32 comentaris

#32 Català, Barcelona-Catalunya. 11/09/2008 - 12:42

 

Valorar

Positiu Negatiu

Els espanyolistes en general i Ciudadanos en particular són intrínsecament inmorals. Per què no demanen el seu govern espanyol que suprimeixi l'ajut a la Fundación Francisco Franco?Fo Independència i que aquests membres de les forces espanyolisd'ocu

-

. .

#31 Martí, Vic (Osona). 11/09/2008 - 00:43

 

Valorar

Positiu Negatiu

Els diners de Catalunya pels catalans. Prou de subencionar obligatoriament espanya. Que visquin en la miseria o s'extingueixin:

-

. .

#30 Juanc, Barcelona. 10/09/2008 - 23:56

 

Valorar

Positiu Negatiu

El TC debe velar por el cumplimiento de la norma básica para el funcionamiento de nuestra sociedad. ¿ Como se puede subvencionar a grupusculos que se saltan lo elemental ?

-

. .

#29 ramon, sant carles de la ràpita. 10/09/2008 - 23:48

 

Valorar

Positiu Negatiu

com diuen els valencians, que els de ciutadans se'n vagin a fer la mà

-

. .

#28 dani, SANT ANDREU DE LA BARCA. 10/09/2008 - 22:09

 

Valorar

Positiu Negatiu

Ciutadans te raó,prou llençar calers a aquestes entitats...ni akestes ni les frankistes a espanya.!espanya i catalunya sense nacionalismes!! visca ciutadans!

www.ciutadansbaixnord.blogspot.com

-

. .
 
e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Política - Ciutadans demana tallar les subvencions a diverses entitats

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya