Política · 12 de Novembre de 2012. 21:39h.

Crits de "feixista" contra la consellera d'Ensenyament

Irene Rigau ha estat escridassada en un debat sobre l'educació a Catalunya

La consellera d'Ensenyament, Irene Rigau, ha estat escridassada durant un debat sobre l'educació a Catalunya.  Una desena de persones que estaven al públic han iniciat una protesta i ha dedicat crits de "Rigau, feixista, fora de les llistes" a la consellera.

També han mostrat samarretes grogues del col·lectiu Docents precaris amb el lema S.O.S Educació. El debat, que s'ha fet a les Moisès Broggi i ha estat moderat per Montse Poblet, ha aplegat una cinquantena de persones.

Hi han intervingut, a banda de la consellera Rigau, representants d'altres formacions polítiques com Dolors Rius, del PSC, Lluís Esteve, d'ICV, Antoni Alcalde, del PPC, o Blai Gasol, d'ERC.

Imatge de la protesta

39 Comentaris

#21 LLUIS COLL COLL, BCN, 13/11/2012 - 19:35

ELLS TENEN RAÓ.VOSTÉ ,FORÇA ALS INSPECTORS (LES INSPECTORES N'HO FAN AMB MOLT DE GUST) A FER MOBBING ALS MESTRES AMB AMENACES DE TOTA MENA SI NO FAN COSTAT AL NACIONALISME I A LA PERCECUSSIÓ DEL CASTELLÁ A LES ESCOLES.HO PUC JURAR.

#20 CATALANISMO ES FASCISMO, LLEIDA, 13/11/2012 - 17:42

¡¡¡NO A LA IMPOSICIÓN DEL CATALÁN!!!

#20.1 ESPAÑOLISMO NO ES FASCISMO, Tarragona, 13/11/2012 - 19:25

¡¡¡NO A LA IMPOSICIÓN DEL CASTELLANO!!!

#19 CATALANISM ES FASCISMO, LLEIDA, 13/11/2012 - 17:41

CATALANISMO ES ODIO, ES PENSAMIENTO ALDEANO, RANCIO, RETROGRADO, REACCIONARIO, REVANCHISTA, CHANTAJISTA, VICTIMISTA, CAVERNÍCOLA, PERO SOBRE TODO ES FASCISMO

#18 fascismo catalán, lEIDA, 13/11/2012 - 17:39

Los CATALANISTAS tienen que PEDIR PERDÓN por sus crímenes contra la humanidad.

Tienen que pedir perdón al mismo pueblo catalán por haberles mentido y lavado el cerebro con 35 años de adoctrinamiento y odio catalanista.

Tienen que pedirnos perdón a los castellanohablantes por perseguirnos; y tie

#17 Jordi, Teià, 13/11/2012 - 11:36

Un debat sobre "educació" plès de maleducats, veig.
Tot el meu suport a la Consellera Rigau. Una de les persones més íntegres que hi ha en política.

#17.1 Jordi, Manresa, 13/11/2012 - 12:28

ah, ara resulta que els treballadors no poden protestar si els fan fora, o quan diuen que no hi ha diners per l'educació pública mentre s'aboquen milers de milions als bancs?
Deus ser que tu mai has necessitat cap servei públic, però 3000 professors han anat al carrer per culpa d'aquesta consellera.

#17.2 ROSA, LLEIDA, 13/11/2012 - 12:59

Jordi de Manresa, com saps que aquests profesors han anat al carrer per culpa d'aquesta consellera? i si fos el govern del tripartit tothom treballaria, jo com a treballadora de l'administració local, et puc dir que mentre va gobernar el tripartit els ajuntaments el vam patir i molt,

#17.3 Jordi, Manresa, 13/11/2012 - 14:31

Doncs perquè és la consellera que ha augmentat les hores lectives, ha reduït el nombre de substituts, ha augmentat les ràtios de les classes, i ha reduït el sou dels professors substituts un 16% com a mínim. Tot això es decideix des de Catalunya, ni Madrid ni el tripartit hi té res a veure

#17.4 Jordi, Teià, 13/11/2012 - 15:46

"Per culpa d'aquesta consellera"? És que els tenia mania o alguna cosa semblant? Abans de dir segons què, potser seria millor que pensessis. Evitaries fer el ridícul. Em fa por imaginar que puguis ser mestre: amb raonaments així, quins valors pretens transmetre als teus alumnes?

#17.6 Jordi, Manresa, 13/11/2012 - 20:52

La consellera és la que ha promogut les retallades a l'educació pública, reduïnt el nombre de mestres
Els convergents sou uns fanàtics, no admeteu cap crítica al vostre règim, igual que els sociates o els peperos. Per cert, això de parlar sobre persones que no coneixes de res, és una mica miserable