2 de Setembre de 2010. 09:42h.

77 comentaris

1102 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

C's amenaça un candidat de Laporta amb "accions legals"

Acusen Rubèn Novoa de demanar "un tret al clatell" per Albert Rivera, però López Tena parla d'"intoxicació espanyolista"

Imatge de la conversa a Facebook denunciada per Ciutadans
Imatge de la conversa a Facebook denunciada per Ciutadans
Imatge de la conversa a Facebook denunciada per Ciutadans

El portaveu de Ciutadans, Jordi Cañas, ha acusat els candidats de Solidaritat Catalana a Girona, Rubèn Novoa i Mercè Escarré de "proposar un tret al clatell" per Albert Rivera a Facebook, i ha donat "48 hores" a Joan Laporta per actuar contra ells. "Si no s'actua ens veurem obligats a prendre accions legals", adverteix Cañas.

En aquests comentaris, recollits en un perfil fals de la citada xarxa social, es recullen comentaris -suposadament de Novoa i Escarré- en què es demana "insecticida Zotal per a les rates espanyoles" o es considera que "els gais són uns degenerats". També es demana el retorn de Terra Lliure i es lamenta que "estem envaïts de gentussa espanyola". Finalment, es proposa "començar a perseguir el castellà".

Tot i això, un dels líders de Solidaritat Catalana, Alfons López Tena, ha deixat clar en declaracions a El Mundo que no prendran mesures contra Escarré i Novoa, i que la seva "és una candidatura més i nosaltres no tenim res més a dir. Que els afiliats de Girona votin i decideixin ".

Per López Tena, tot es tracta d'una "intoxicació espanyolista" i és per aquest motiu que ha desafiat Ciutadans a "presentar les accions legals que creguin oportunes".

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/5w2bo79

77 comentaris

#77 pepito, Barna. 04/09/2010 - 19:49

 

Valorar

Positiu Negatiu

Rubèn Novoa es muy amigo de lopez Tena, de ahí que aun siga en el partido de rositas...http://a.imageshack.us/img810/5637/elprotegdo.png

-

. .

#76 joAN, bcn. 04/09/2010 - 10:37

 

Valorar

Positiu Negatiu

Yo no he leido en ningun sitio que C's quiera multar por rotular en Cat, ni quiera la escuela solo en Cast. Ni que el 50% de las obras de teatro se hagan en Cast. Ni que TV3 sea totalmente en Cast. Alguien puede informarme si me equivoco. Con razones pf

-

. .

#75 fllambri, Barcelona. 03/09/2010 - 23:34

 

Valorar

Positiu Negatiu

si si "La Nación de C´s es la de ciudadanos libres e iguales" això si, iguals i parlant tots castellà, i per ells, els que parlin català... doncs això el mateix que es comenta, fora caretes d'una vegada.

-

. .

#74 Panciudadanista, Barcelona. 03/09/2010 - 18:01

 

Valorar

Positiu Negatiu

Francesc(Bna): Vamos, hombre, lo de nacionalismo pancastellà para las ideas de CIUTADANS no tiene ni pies ni cabeza. La Nación de C´s es la de ciudadanos libres e iguales que define la Constitución. Eso no es nacionalismo identitario.

-

. .

#73 Francesc, Barcelona. 03/09/2010 - 15:28

 

Valorar

Positiu Negatiu

Carma tu ets d'un altre nacionalisme. Ets del nacionalisme espanyol-pancastellà. Si us plau, per amor a la veritat, cal posar un adjectiu qualificatiu al terme nacionalisme.

-

. .
 
Adrià Alsina

A casa per Cap d'Any..xinès

ADRIÀ ALSINA

812

1

Montse Ribera (TU)

"La meva indignació amb els indignats"

MONTSE RIBERA (TU)

13709

65

Raphael Pherrer

Delícies mallorquines II

RAPHAEL PHERRER

870

2

App Store
El temps
Top 10 Cinema
Raphael Pherrer

Acción, Terror, Fantástico

Underworld: El despertar

Måns Mårlind, Björn Stein

Raphael Pherrer

Comedia

El cambiazo

David Dobkin

Raphael Pherrer

Acción, Intriga

Sherlock Holmes 2

Guy Ritchie

e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Política - C's amenaça un candidat de Laporta amb "accions legals"

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya