2 de Febrer de 2010. 19:00h.

6 comentaris

759 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Demanen la compareixença de Corbacho pel projecte de Broggi

"En l'Informe de la Sindicatura es detecten greus infraccions de la normativa i irregularitats"

Celestino Corbacho, en una imatge d'arxiu
Celestino Corbacho, en una imatge d'arxiu
Celestino Corbacho, en una imatge d'arxiu

El diputat del Grup Mixt, José Domingo, demanarà la compareixença del ministre de rabajo e Inmigración, Celestino Corbacho, perquè "a la vista de les observacions que es desprenen de l'informe de fiscalització realitzat sobre els comptes anuals i els contractes realitzats per la Sindicatura de Comptes del Parlament de Catalunya en el seu Informe de 29/2009 corresponent a l'exercici 2007 del Consorci Sanitari Integral, anuncio que sol·licitaré en la Comissió de la Sindicatura de Comptes la compareixença dels responsables del referit ens perquè puguin respondre a les preguntes dels diputats de la Comissió sobre els fets, situacions i informacions que es contenen en el mateix".

Les persones de les quals se sol·licitarà la compareixença són "Celestino Corbacho Chaves, president del Consorci Sanitari Integral l'any 2007; Nuria Marin Martínez, actual President del Consorci; Josep Fité i Benet, actual Conseller Delegat del Consell Rector del Consorci i Santiago Nofuentes Pérez, actual Diretor General del Consorci.

Domingo afegix que "aquesta és la primera vegada que en la present Legislatura es pretén aplicar la previsió que es conté en l'article 164.8 de l'actual Reglament del Parlament de Catalunya que permet als responsables dels òrgans fiscalitzats acudir a la Comissió de la Sindicatura de Comptes per contestar les preguntes dels Diputats que integren la Comissió".

La raó que justifica la sol·licitud de les compareixences obeïx que "en l'Informe de la Sindicatura es detecten greus infraccions de la normativa i irregularitats en l'àrea de contractació, així com algunes incoherències administratives".

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/6kwelnm

6 comentaris

#6 davs, Cambrils. 03/02/2010 - 04:48

 

Valorar

Positiu Negatiu

Patriotazos, cursos de catalán?
Me parece que no habeis leido la noticia.
Un tio que es ministro de trabajo del Partido Socialista Español que no sabe ni hablar catalán y otras personas de su mismo partido deberán responder a unas pregunatas,
Españolazos

-

. .

#5 Ignorant, Tarragona. 02/02/2010 - 23:43

 

Valorar

Positiu Negatiu

Jo en sé d\'un altre d\'hospital que té un desfalc..de més de 23 milions d\'euros.
Que s\'han repartit l'alcalde de Reus i la constructora DRAGADOS a la ciutat de Reus.
El projecte faraònic del NOU HOSPITAL DE REUS, que investigui la sindicatura.

-

. .

#4 Tià, Paisos Catalans. 02/02/2010 - 23:36

 

Valorar

Positiu Negatiu

Aquest noi es veu que també vol entrar a remanar la olla. VAJA,per Sant Joan una gran foguera.

-

. .

#3 luis, barcelona. 02/02/2010 - 21:07

 

Valorar

Positiu Negatiu

Y encima en CATALUÑA pagamos la gasolina mas cara que en el EXTRANJERO ESPAÑOL para que esta pandilla de SERRALLONGAS nos ROBEN IMPUNEMENTE, con el cuento de la SANIDAD

-

. .

#2 Kropotkin, Vic. 02/02/2010 - 20:06

 

Valorar

Positiu Negatiu

Yo no me preocuparía. Seguro que hay alguna explicación patriótica a este tema. ¿Cursos de catalán para los obreros marroquies de la construcción del hospital?

-

. .
 
InicioAnterior
1
SiguienteFinal
Adrià Alsina

A casa per Cap d'Any..xinès

ADRIÀ ALSINA

815

1

Montse Ribera (TU)

"La meva indignació amb els indignats"

MONTSE RIBERA (TU)

13710

65

Raphael Pherrer

Delícies mallorquines II

RAPHAEL PHERRER

873

2

App Store
El temps
Top 10 Cinema
Raphael Pherrer

Acción, Terror, Fantástico

Underworld: El despertar

Måns Mårlind, Björn Stein

Raphael Pherrer

Comedia

El cambiazo

David Dobkin

Raphael Pherrer

Acción, Intriga

Sherlock Holmes 2

Guy Ritchie

e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Política - Demanen la compareixença de Corbacho pel projecte de Broggi

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya