Política
1238
0013

19 / 02 / 2009
L'exalcalde de Viladecans, a la picota
La Sindicatura revela irregularitats al Sistema d´Emergències Mèdiques


La Sindicatura de Comptes ha detectat greus irregularitats en la gestió de l'empresa de titularitat pública Sistema d´Emergències Mèdiques, SA (SEM), propietat del Servei Català de la Salut, durant l'exercici del 2006, segons l'informe de fiscalització remès al Parlament. El president i conseller delegat de l'empresa és Jaume Monfort, exalcalde de Viladecans, que firma les al·legacions presentades davant de la Sindicatura sobre aquest assumpte.
La investigació assenyala incompliments de la normativa de contractació pública, desviacions pressupostàries en l'execució de les obres, incompliment de les obligacions tributàries i retribucions per hores extres irregulars, entre altres anomalies. Així, per exemple, quatre directius van percebre per guàrdies de direcció un total de 63.886,43 euros, uns altres tres directius van cobrar per hores extres 4.580,60, i un sol directiu en va rebre 11.000 en concepte de consecució dels objectius de gestió.
Tampoc no existeix prova que, el 2006, el consell d'administració de l'empresa, aprovés formalment un pressupost inicial, entre altres tramitacions que haurien d'haver seguit també el mateix procés. És la primera irregularitat constatada.
Les hores extres permeses, a més, es van sobrepassar en 15.656, de les quals disset treballadors concentren el 60,5%. El PP ja ha demanat a la consellera de Salut, Marina Geli, que prengui mesures i depuri responsabilitats.




ÉS del PSC-PSOE? Per que no ho dieu ben clar i ben alt.Penseu que ells són els primers en fer-ho dels altres.


Ja n hi ha pro de lladres i de càrrecs pels polítics: s ha de posar a professionals competents en els llocs de gestió: policia, bombers, ambulàcies, ocupació, sanitat, etc. Després quan hi han emergències o catástrofes les coses fallen...


Al pirineu en molts pobles, molts metges dels ambulatoris estan cobran iguales médiques als pacients per atendrel's en horari i en instalacions de l'ICS i els pacients a pagar i a callar aquesta és la gestió socialista de la Marina Geli?


Si es que estamos rodeados, tú. A la que rascas un poco, allí te encuentras un político trincón que ha metido la mano hasta las orejas. Y nunca pasa nada, oye. Ni Dios dimite. Y de acabar en la cárcel, por supuesto que ni se menciona. Qué país, oye.


La lladronícia al poder!



Compartir





Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Política - L'exalcalde de Viladecans, a la picota

























