18 de Març de 2011. 11:30h.
Duran acusa López Tena d'irregularitats com a notari
Defensa Joana Ortega del "linxament" i critica TV3 per donar-li importància
Duran, en una imatge d'arxiu
Audio
No hi ha imatges per aquesta noticia.

El secretari general de CiU, Josep Antoni Duran i Lleida, en la seva carta setmanal, explica que "dimarts al vespre moltes persones indignades, periodistes, diputats, amics em van dir que el TN Vespre de TV3 va obrir el sumari parlant del Japó, com a primera notícia, i de tu com a segona (això era impossible que passés a un membre del tripartit dos mesos després de governar. El tripartit ja havia canviat fins i tot els conserges)".
"Evidentment, hi ha hagut un error. Joana, l’has assumit com a propi i has demanat disculpes. Jo crec que només hi tens una responsabilitat: no haver-te llegit el currículum que fa anys se’t va fer des del servei de comunicació de l’època. Tothom sabia que havies estudiat Psicologia i, és més, si a mi m’haguessin preguntat quina formació tenies, hauria dit que eres psicòloga", admet.
"Has assumit l’error, tot i que crec que tu no en tens la responsabilitat principal. Però un cop fet això, és inadmissible el linxament que es porta a terme amb tu. D’aquesta crisi, Joana Ortega, hauràs après la duresa de la política", considera.
"Joana, qui va anar a explicar la notícia a un diari digital va anar a fer-te mal. És algú que no ha paït que hagis arribat tan amunt. Però més enllà d’aquesta primera jugada, s’ha fet sortir de mare l’abast de la notícia. Fins i tot, hi ha qui t’ha dit 'delinqüent'", lamenta.
"Tu no has falsificat cap document públic, ni tan sols un document privat, i tampoc ets l’autora d’un error d’un document privat. No és el mateix un error en un currículum que, per exemple, que un notari deixi en blanc uns fulls del seu protocol, i ja m’entens de què t’estic parlant", indica en referència a López Tena.
"A tu, Joana Ortega, t’hem triat com a vicepresidenta per motius polítics i no acadèmics. Per la teva trajectòria política. No sé si algun dia arribaràs a ser psicòloga i a exercir la psicologia, però si que sé que seràs una excel·lent política amb una humilitat que fa que per molta gent siguis entranyable. Passa pàgina i a treballar pel país i, sobretot per les persones, que és el que saps fer i fas millor", conclou.





url curta
http://tinyurl.com/6hjxe8a
|