Política
0666
0005

09 / 02 / 2010
El Govern, a corre-cuita
Tramitarà per via d'urgència la reforma de successions i de la Sindicatura de Comptes


El consell de Govern ha aprovat l'avantprojecte de llei de la reforma de l'impost de successions i el de la Sindicatura de Comptes. Segons ha assenyalat el conseller d'Economia, Antoni Castells, el Govern demanarà que es tramitin per la via d'urgència al Parlament.
En aquest sentit, durant la roda de premsa posterior al consell, Castells ha manifestat que "és difícil" dir quan temps es tardarà en aprovar les lleis, però "intentarem que s'intenti aprovar aquesta legislatura". També ha afegit que això "dependrà de les ganes que tinguem tots plegats. Nosaltres les tenim totes i espero que l'oposició no adopti posicions dilacionistes".
La reforma de l'impost de successions inclou, d'una banda, la reducció de l'impost per a aquelles persones que donen diners a fills o néts perquè constitueixin o adquireixen la primera empresa, i de l'altra, una modificació per a l'herència d'un habitatge habitual.
I d'altra banda, la nova llei de la Sindicatura de Comptes ampliarà les competències de la institució, amb la fiscalització dels comptes dels partits polítics catalans.




Con la reforma que han hecho, basta con que los ayuntamientos incrementen el valor del catastro, como harán para sacar más pasta, para que siga el expolio de ese impuesto en esa taifa.
Lo mejor es suprimirlo, como en la C. valenciana o en Madrid


Que no desinforme el gobierno de la Generalitat de Cataluña, que pare el bien de los contribuyentes que informen como es debido por favor.Reconozcan que la pequeña reforma es una verguenza para los catalanes


Es vergonzoso el engaño que nos hacen a la ciudadania catalana con la reforma del impuesto de sucesión, por favor que digan toda la verdad que luego nos encontramos con el pago injusto, y continua siendo abusivo y confiscatorio.


Jua, jua, jua,...


Obrim la paradeta....I Correm,correm...Qu el mon s'acaba .....Are a corre-cuita farem els deures...Clar que sí,l'imatge primer que tot,i are toca fer un bon rentat,treure pit i enganyar a la gent,tot dïent,--Farem lo que pertoca i extenem la ma..--



Compartir





Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Política - El Govern, a corre-cuita



























