Política · 9 de Setembre de 2017. 20:52h.

El PPC denuncia que TV3 farà servir el senyal de l'ANC per a la Diada

Albiol assegura que “està tan entregada a l'independentisme que ja ni dissimulen”

El PPC denuncia que TV3 farà servir el senyal de l'ANC per a la Diada

Xavier García Albiol

El president del PPC, Xavier Garcia Albiol, ha denunciat aquest dissabte que la televisió púbica catalana farà servir el senyal de l'ANC per retransmetre la manifestació de la Diada el proper dilluns. “TV3 està tan entregada a l’independentisme que ja ni dissimulen, s’han tret totes les caretes”, ha assegurat Albiol.

El líder dels populars catalans ha considerat que “s’evidencia un cop més que la televisió pública que paguem tots els catalans està al servei dels interessos dels separatistes” i deixa de banda “els mínims criteris d’objectivitat, neutralitat i pluralitat política als que es deuen”.

Albiol ha lamentat que “TV3 no apliqui els mateixos criteris per a tots els partits polítics i associacions”. El president del PPC ha conclós que “el Govern de Puigdemont i Junqueras estan aconseguint el desprestigi irreparable de totes les institucions i administracions públiques catalanes”.

5 Comentaris

#5 Mikel, Cerdanyola del Vallés, 10/09/2017 - 22:46

Los trabajadores de TV3 ya se quejaron del fanatismo de sus jefes volcados en la Diada como organizadores, no como jefes: http://www.formulatv.com/noticias/40245/trabajadores-tv3-denuncian-exceso-informaciones-diada/
Literal: "Ninguna causa merece que lancemos a la basura la imparcialidad y la neutralidad". Obviamente, la TV3 silenció esa queja.

#4 modium, Moià, 10/09/2017 - 09:53

És enveja i prou, si els unionistes fessin una manifestació, TV3 la cobriria igual, en canvi cap altre cadena donarà la manifestació independentista.

#3 Josep, Barcelona, 09/09/2017 - 22:37


Los trabajadores de TV3 no dicen nada? Se están jugando su puesto de trabajo. Si no hay independencia cuando todo esto acabe la cerraran y entonces que no pidan solidaridad a los demás.

#2 Alejandro, Barcelona, 09/09/2017 - 22:17

Que la cierren; solo trabajan por y para la independencia con el dinero público.

#1 Rodejet, Barcelona, 09/09/2017 - 21:15

Molt millor el que fa servir TVE, el del NO-DO.