26 de Setembre de 2011. 16:01h.

20 comentaris

830 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

El PSC qüestiona el lideratge de Mas

Iceta: "El que s’esperava d’un president en situació de dificultats no ha estat el punt fort"

Iceta, en una imatge d'arxiu
Iceta, en una imatge d'arxiu
Iceta, en una imatge d'arxiu

El viceprimer secretari i portaveu del PSC, ha assegurat avui que "Catalunya està pitjor que fa un any, no hem sabut veure ni el rumb ni el timó d’aquest Govern". En aquest sentit, Iceta ha afegit que "el lideratge que s’esperava d’un president en situació de dificultats no ha estat el punt fort", tot argumentant que "hem vist retallades socials que afecten els sectors més febles de la societat i usuaris de serveis públics, que coincideixen amb privilegis en forma d’eliminació d’Impost de Successions".

A més, el dirigent socialista ha esmentat també les decisions que ha pres el Govern de la Generalitat en el camp de la sanitat, i que "han fet aixecar els responsables, els col·legis professionals i els sindicats". És per aquest motiu que la direcció socialista ha decidit que, de cara al Debat de Política General que se celebrarà aquesta setmana al Parlament, es posi en evidència el balanç d’un any de govern de CiU que "planteja diversos punts de preocupació". "Aquest Govern ha tingut una visió equivocada en el plantejament, l’execució i l’explicació dels seus projectes" ha dit.

Miquel Iceta ha fet aquestes declaracions després de la reunió de la Comissió Executiva que ha tingut lloc aquest dilluns, on ha explicat que "aquest Govern no ha estat el Govern dels millors sinó el Govern dels millors que ha trobat". Tanmateix, el viceprimer secretari ha denunciat "els pactes de CiU amb el PP, que els dissimulen darrera de la transició nacional", al mateix temps que ha recordat que els arguments de la federació nacionalista "són sempre defensius, sempre amb què la culpa és dels altres, de Madrid, i no podem fer més perquè no tenim marge per fer res".

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/636nh4c

20 comentaris

#18 angel, CARDEDOL. 27/09/2011 - 21:35

 

Valorar

Positiu Negatiu

Al sr. Iteta, per culpa vostra el PSC ha arruïnat Catalunya i ara les retallades. Quan va governar el PSC-ERC-IC d´on va treure tants quartos sense retallades? Segur que vau gastar tots el quartos quan no era necessari.

1

. .

#17 joan, manresa. 27/09/2011 - 19:01

 

Valorar

Positiu Negatiu

El Casal tanca la paradeta amb un afegitó per al personatje, jajajajaaa...Reseguin la hemeroteca tots els seus comentaris son iguals...A veure, i de bon rollo,eh.Vosté creu (suposem que te un xic d'inteligencia)que un politic disfruta fen ratallades al poble..??Vosté u creu de veritat..?Vinga ho

-

. .

#16 jajajajajaaa, Barcelona. 27/09/2011 - 16:15

 

Valorar

Positiu Negatiu

Mas es un ninotet del sector negocis de CIU i de quatre lobbies mes........entre ells l´opus dei.......Catalunya esta morta

-

. .
 
 

#16.1 Hohohoho, Barcelona. 28/09/2011 - 08:35

Valorar

Positiu Negatiu

-

. .

Molbé subvencionat rialler! Ara qualifica qualsevol sociata, vinga!

#15 Josep, Serralada de marina. 27/09/2011 - 16:06

 

Valorar

Positiu Negatiu

Iceta, no em sap cap greu que siguis "ex" de tot, que déu faci que continuï així pels segles dels segles. Amén PSC.

2

. .

#14 joan, manresa. 27/09/2011 - 12:48

 

Valorar

Positiu Negatiu

El Casal,obre la seba mini-tertulieta amb una quexa.--Lleig,lleig, molt lleig no publicar la (cont.) d'un comentari,per cru i real que sigui..¿ O es que només ens poden insultar a la nostra inteligencia desde posicions oficials espanyolistas..?..Quí san cregut que son aquesta colla de pessigalls?

-

. .
 
 

#14.1 Josep, Serralada de marina. 27/09/2011 - 16:10

Valorar

Positiu Negatiu

-

. .

No et preocupis Joan, és bastant normal, generalment donen la culpa al becari, que és l'últim d'arribar i l'únic que treballa.

 
e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Política - El PSC qüestiona el lideratge de Mas

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya