Política
0685
0014

15 / 12 / 2009
El PSE compara el PSC amb Ibarretxe
Eguiguren retreu als socialistes catalans la seva "queixa" permanent contra l'Estat


El president del PSE, Jesús Eguiguren, ha criticat el PSC per la seva "queixa" permanent contra l'Estat, una dinàmica que ha comparat amb de Juan José Ibarretxe. Eguiguren ha explicat aquesta idea en una roda de premsa a Sant Sebastià per presentar el seu últim llibre, "Història del socialisme basc (1886-2009)", en el que repassa la trajectòria de la seva formació des del segle XIX fins a l'arribada de Patxi López a Ajuria Enea.
Eguiguren ha considerat que el seu partit ha d'assumir aquest paper "basquista" però sense recórrer a la "queixa" permanent davant l'Estat, a diferència del PSC que, segons ell, ha caigut en una dinàmica reivindicativa que ha comparat amb l'estratègia que va seguir l'ex lehendakari Juan José Ibarretxe (PNB).
Preguntada per aquesta qüestió, la portaveu adjunta del PSC al Parlament de Catalunya, Carme Figueras, ha contestat: "És una opinió personal d'Eguiguren i de ben segur que no reflecteix l'opinió majoritària del PSE".




Aparte que Eguiguren se juega el cuello por sus ideas TODOS LOS DÍAS, está amenazado, luego le intentaron enchironar por reunirse con Batasuna...y no se pasa el día llorandito como los socialistas catalanes. Sois los llorones de europa.


!Aquest Eguiguren és un miserable¡. Que provi de tenir un pais com el que te sense el Concert Econòmic. Catalunya no es queixaria si tinguessim el mateix tracte fiscal que els vascos i això ho sap tothom. Insolidari i terrorista més que els de eta.


ETA ayudó en su dia a tener estas elevadas cotas de autogobierno. Aunque esto no es mérito de la banda sinó desmerito del gobierno de Madrid que confia (confió) mas en el chantaje terrorista que en la democracia catalana (se carga el estatut).


Porque el tema catalán és mitad sentimental y mitad economico, però tampoco somos independentistas de socaarrel, sinó que nos volvemos asi por maltrato permanente. Y los vascos (todos) que se callen que tienen concierto economico. Y suspecho que...


Dejaria de hacer de la reclamación su bandera, que ahora és mas que justificable. Si España entiende eso se acaba el tema catalán, y además el PP quizas algun dia llegara a ganar las elecciones aquí con la ayuda de unió. Hasta entonces nada de nada.



Compartir





Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Política - El PSE compara el PSC amb Ibarretxe

























