3 de Febrer de 2012. 23:11h.

6 comentaris

1078 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

El PSOE evita l'autocrítica

Aprovat l'informe de gestió de Zapatero amb més d'un 90% de vots

Zapatero, aplaudit al congrés socialista
Zapatero, aplaudit al congrés socialista
Zapatero, aplaudit al congrés socialista

L'informe de gestió de l'executiva del PSOE, presentat per l'encara secretari general del partit, José Luis Rodríguez Zapatero, ha estat aprovat gairebé per unanimitat dels votants, amb el suport del 90,84% dels delegats que han participat a la votació.

Dels 956 delegats al 38è congrés que tenien dret al vot, l'han exercit 808. D'aquests, 734 ho han fet a favor de l'informe de la direcció, mentre que només 21 -un 2,60 per cent- ho han fet en contra. L'abstenció ha estat del 6,56%, corresponent als 53 delegats que han votat en blanc.

El vot favorable a l'informe de Zapatero contrasta amb els darrers resultats electorals, que han deixat el PSOE fora del Govern de l'Estat i de les autonomies, amb l'excepció d'Andalusia -hi ha eleccions el 20 de març- i Euskadi, on depèn del PP. A les generals, del passat 20 de novembre, els socialistes van aconseguir 110 escons, el pitjor resultat de la democràcia. També van perdre a les eleccions municipals els ajuntaments més importants als quals governaven, com per exemple Barcelona.

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/6pwbgoq

6 comentaris

#6 Vi­ctor, Barcelona. 04/02/2012 - 18:35

 

Valorar

Positiu Negatiu

Doncs s'equivoquen, perquè si Rajoy, sense programa ni capacitat de fer discursos, els ha superat, n'haurien de fer molta, d'autocrítica. Aquí m'explico millor http://superviventcatala.blogspot.com/2012/02/la-nau-senfonsa-senyors-del-psoe.html.

-

. .

#5 carles, mollet del vallés. 04/02/2012 - 14:19

 

Valorar

Positiu Negatiu

ja es hora de que deixi de dir tantes tonteries i tothom aplaudin per si les mosques, democracia sense demócrates

-

. .

#4 Séneca, Barcelona. 04/02/2012 - 02:39

 

Valorar

Positiu Negatiu

Oh! El gran i estratosfèric lelo rodejat pel pepiño de las gasolineras y chavito del ere, amb el megapalmero zerolo i la niña pajín. Quina imatge per a la posteritat! Els perdedors que ho ensorraren tot encara riuen i no s'empanadeixen de res. Acollonant!

3

. .

#3 carracuca, barcelona ESPAÑA. 04/02/2012 - 01:45

 

Valorar

Positiu Negatiu

y ya el summum, toda la tropa de dinosaurios en plan senado sociata, a los Felipe, Guerra, Ibarra, Chaves, Leguina, Moratinos, Corbacho, Bono, Montilla, vamos, más o menos, "las juventudes socialistas" al completo. Creo que para el lunes ya tienen reservado un viaje del imserso a Matalascañas.

3

. .

#2 carracuca, barcelona ESPAÑA. 04/02/2012 - 01:42

 

Valorar

Positiu Negatiu

es que las imágenes que nos han enseñado han sido para troncharse de risa. Ver aparecer a Rubalcaba flanqueado por la Trini, la Valenciano y la Narbona, ha sido sensacional, pero ver a la Chacón flanqueada por la Pajín y el Zerolo ya ha sido el descojone total. Y esos son la "savia nueva" sociata.

2

. .
 
InicioAnterior
1
SiguienteFinal
e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Política - El PSOE evita l'autocrítica

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya