Política · 13 de Setembre de 2017. 13:31h.

Els alcaldes es juguen la inhabilitació per a les properes eleccions

La Fiscalia obre diligències contra els que col·laborin amb el referèndum

Els alcaldes es juguen la inhabilitació per a les properes eleccions

Foto de família del PDECAT

La Fiscalia General de l'Estat ha demanat als fiscals en cap de Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona que obrin diligències respecte a una llista d'alcaldes catalans dels que s'ha tingut coneixement que estarien col·laborant en la preparació del referèndum d'autodeterminació del proper 1 de octubre.

En el cas que no compareguin quan siguin citats pels fiscals, s'ordena als Mossos que duguin a terme la seva detenció, segons resa l'ofici dictat pel fiscal general José Manuel Maza, que assenyala que les diligències han de començar pels municipis implicats amb més població.

82 Comentaris

#36 Telamarinera, Vilanova, 13/09/2017 - 22:20

Tranquilos, fuera del ayuntamiento también hay vida!! Aprenderéis a hacer un CV, a recibir ofertas de 1200 mes pagas incluidas; vacaciones de 30 días (festivos incluidos)... y disfrutaréis viendo lo que siempre decíais: NO quiero ser necesario.
Y sino... a las diputaciones de asesores.

#35 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 13/09/2017 - 21:49

L'actuació de la fiscalía contra els alcaldes favorables al referèndum amoïna al director de comunicació per a Europa de Human Rights Watch (HRW, Observatori dels Drets Humans), la potent ONG dedicada a fer recerca i defensa dels drets humans arreu del món, a l'estil d'Amnistia Internacional.

#35.1 Josep, Barcelona, 14/09/2017 - 00:08

pues a mí me amoina más la actuación del catalanismo contra los catalanes durante los últimos 37 años, y en especial durante estos últimos 6
y ese señor que se venga a vivir y a educar a sus hijos aquí y luego lo hablamos

#34 Luzbell, Barcelona, 13/09/2017 - 21:48

Al de Martorell lo llevamos nosotros que nos llame la fiscalia

#33 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 13/09/2017 - 21:40

Ryanair afirma que continuaria operant a Catalunya si s'independitza.
La companyia constata que la demanda per visitar el país "no canviaria" pel seu estatus polític.

#33.1 Sergi, BCN, 13/09/2017 - 23:33

Clar, continuaria subvencionada amb diners públics rutes deficitàries. Jordi no tens cap copy pega millor? Vinga tu pots...busca al google campió