Política · 13 de Setembre de 2017. 13:31h.

Els alcaldes es juguen la inhabilitació per a les properes eleccions

La Fiscalia obre diligències contra els que col·laborin amb el referèndum

Els alcaldes es juguen la inhabilitació per a les properes eleccions

Foto de família del PDECAT

La Fiscalia General de l'Estat ha demanat als fiscals en cap de Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona que obrin diligències respecte a una llista d'alcaldes catalans dels que s'ha tingut coneixement que estarien col·laborant en la preparació del referèndum d'autodeterminació del proper 1 de octubre.

En el cas que no compareguin quan siguin citats pels fiscals, s'ordena als Mossos que duguin a terme la seva detenció, segons resa l'ofici dictat pel fiscal general José Manuel Maza, que assenyala que les diligències han de començar pels municipis implicats amb més població.

82 Comentaris

Publicitat
#36 Telamarinera, Vilanova, 13/09/2017 - 22:20

Tranquilos, fuera del ayuntamiento también hay vida!! Aprenderéis a hacer un CV, a recibir ofertas de 1200 mes pagas incluidas; vacaciones de 30 días (festivos incluidos)... y disfrutaréis viendo lo que siempre decíais: NO quiero ser necesario.
Y sino... a las diputaciones de asesores.

#35 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 13/09/2017 - 21:49

L'actuació de la fiscalía contra els alcaldes favorables al referèndum amoïna al director de comunicació per a Europa de Human Rights Watch (HRW, Observatori dels Drets Humans), la potent ONG dedicada a fer recerca i defensa dels drets humans arreu del món, a l'estil d'Amnistia Internacional.

#35.1 Josep, Barcelona, 14/09/2017 - 00:08

pues a mí me amoina más la actuación del catalanismo contra los catalanes durante los últimos 37 años, y en especial durante estos últimos 6
y ese señor que se venga a vivir y a educar a sus hijos aquí y luego lo hablamos

#34 Luzbell, Barcelona, 13/09/2017 - 21:48

Al de Martorell lo llevamos nosotros que nos llame la fiscalia

#33 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 13/09/2017 - 21:40

Ryanair afirma que continuaria operant a Catalunya si s'independitza.
La companyia constata que la demanda per visitar el país "no canviaria" pel seu estatus polític.

#33.1 Sergi, BCN, 13/09/2017 - 23:33

Clar, continuaria subvencionada amb diners públics rutes deficitàries. Jordi no tens cap copy pega millor? Vinga tu pots...busca al google campió