Política · 17 de Juny de 2017. 09:33h.

“Em deixeu parlar?”

Puigdemont escridassat durant unes festes a Badalona

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha estat escridassat aquest divendres a les festes del barri de Sant Joan de Llefià, a Badalona. Puigdemont havia estat convidat a dirigir-se al públic, quan gran part d’aquest ha començat a cridar “fora, fora” i “Espanya, Espanya”. El president no ha pogut iniciar el seu discurs i ha exclamat: “em deixeu parlar?”. “Si no us agrada, xiuleu després. Deixeu-me parlar”, ha afegit.

El president de l’Associació de Veïns de Sant Joan de Llefià ha volgut intervenir però Puigdemont li ha fet un gest i ha continuat dirigint-se al públic, mentre es continuava sentit xiulets i crits. Gairebé un minut després, el president de la Generalitat ha hagut d’interrompre el discurs davant l’escridassada. “Sapigueu que per mi és un veritable honor ser en un dels barris més importants de la zona metropolitana”, ha afirmat.

Puigdemont era a l’escenari al costat de l’alcaldessa de Badalona, Dolors Sabater, qui ha aplaudit al president quan aquest interrompia el seu discurs. A l’escenari també hi havia representats municipals del PP, del PSC i de Cs.

72 Comentaris

#56 azote, hendaya, 20/06/2017 - 20:56

sou tots uns putos frikis unionistes ,no veyeu q teniu un problema greu de unionitis

#55 Pepon, Bcn, 18/06/2017 - 15:14

Parece que los intentos de evangelización de la Tabarnia fracasan

#54 Pay per view, Bcn, 18/06/2017 - 12:27

Quien siembra vientos...recoje TEMPESTADES.
Este payaso de feria cateta es el Fuhrer de Catalisney?.

#53 Casper, Bcn, 18/06/2017 - 11:02

Habla llevas micro, que te pasa te molesta la Cataluña real?

#52 joanccbb, Badalona, 18/06/2017 - 08:42

Els feixistes no deixen parlar, els demòcretes estimem la llibertat de tots: SI, NO, ABSTENCIÓ, BLANC, NUL. Tu decideixes que ser.

#52.1 Casper, Bcn, 18/06/2017 - 11:05

Vaya demócrata, de baja calidad, de los que creen que es antes la democracia que la Ley, los que se saltan los procesos y no dan debate a sus leyes en el Parlament.

#52.2 !!!3%!!!, Bcn, 18/06/2017 - 12:31

Creo que la democracia que predicas, esta SOBREVALORADA. Capisci?. Esa sobre valoracion es el VICIO 3% para mi, arraigado en les contrades independentistes i serrallonges.

#52.3 Joanet, Tarragona, 18/06/2017 - 14:13

Dime de lo q presumes joanccbb y te dire de lo q carecesn. Si acepatais la libertad de todos pq multais a los q rotulan su comercio en la lengua OFICIAL del país donde vivimos y pq no hay nada bilingüe? Y pq adoctrinais a los niños en el colegio en el odio de todo lo q sea España

#52.4 Joanet, Tarragona, 18/06/2017 - 14:46

Dime de lo q presumes joanccdd y te dire de lo q careces. Si realmente amais la libertad y sois tan democrtas pq multais a los comerciantes q rotulan en la lengua OFICIAL del país donde vivimos. Pq no hay señalizaciones carteles en los super bilingües? Pq adoctrinais a los niños en el colegio odiando a todo lo q es España?¿

#52.5 pepe.----, andorra, 19/06/2017 - 13:32

Claro, si un separata pita algo, es libertad de expresion, pero cuando le pitan a el, eso es fascismo, joer con la ley del embudo, ancha para el separata y estrecha para los demas. ¿Es entonces pablo iglesias un fascista por no dejar hablar a Rosa Diez? ¿Lo son los socios de CIU, la CUP, cuando no dejan hablar a los de SCC en la facu de derecho?