19 de Març de 2009. 19:11h.

4 comentaris

1234 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

"Es va picar a periodistes sabent que eren periodistes"

Màrius Carol afirma que la premsa "va pagar la tensió que hi ha entre mossos i els comandaments dels Mossos"

Màrius Carol, amb els Reis d'Espanya, en una imatge d'arxiu
Màrius Carol, amb els Reis d'Espanya, en una imatge d'arxiu
Màrius Carol, amb els Reis d'Espanya, en una imatge d'arxiu

El director de comunicació del Grupo Godó i columnista de La Vanguardia Màrius Carol creu que les càrregues dels Mossos que es van fer a les manifestacions d'aquest dimecres es van fer "sabent que es picava a periodistes" i que s'ha pagat "una certa tensió que hi ha entre mossos i els comandaments dels Mossos".

Carol ha participat aquest dijous en un debat que s'ha fet al programa El Club, de TV3, on s'ha analitzat l'actuació de la policia autonòmica catalana a les manifestacions de dimecres, on van resultar ferits més de vint periodistes. El director de comunicació del Grupo Godó no ha criticat les càrregues policials però ha dit que "hi ha algunes coses que em sorprenen i voldria fer-ho des del punt de vista del corporativisme. Que en una càrrega policial hi hagi vint i tants periodistes lesionats, això, ho sento, però em sembla que hi ha alguna dada que em falla".

"Què és el que jo estic plantejant o suggerint? que tinc la sensació que es va picar els periodistes sabent que eren periodistes. Primer perquè alguns, em consta, per exemple del meu diari, portaven la credencial ensenyant-la, i els van picar. I tinc una mica la sensació que els periodistes van pagar una certa tensió que hi ha entre Mossos i els comandaments dels Mossos", ha afegit.

Article de Xavier Rius: Garrotades a tort i a dret

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/6anxte8

4 comentaris

#4 Gerard, q presentin una queixa, facin una vaga però no posin la gent com a escut. 20/03/2009 - 06:09

 

Valorar

Positiu Negatiu

Els nengs reciclats volen impunitat, i l'únic q ha fet bé en Saura (en tot el demés l'ha caga per passivitat i no assabentar-se dle q passa) és posar mecanismes d'autocontrol i q qui la faci la pagui. En fi, tants anys reclmant una policia x això...

-

. .

#3 Gerard, Barna. 20/03/2009 - 06:05

 

Valorar

Positiu Negatiu

Molts d\'ells amb prou feines saben català. Aquesta gent hauria d\'entendre q estan al servei de la gent, no per atonyinar-la. Cobren més q altres policies però tampoc en tenen prou. Pretenen q els seus caps es pleguina l seu \"ordeno y mando\".

-

. .

#2 Gerard, Barna. 20/03/2009 - 06:03

 

Valorar

Positiu Negatiu

A veure si comencem a treure'n l'entrellat de tot això. La instauració del mossos a Bcn s'ha fet amb presses. Han admès a tothom, inclosos els pitjors elements de la PN i GC i així ens va. Veuen una senyera o una estel.lada i es posen nerviosos.

-

. .

#1 Fran, Llinars. 20/03/2009 - 00:26

 

Valorar

Positiu Negatiu

En fa gracia,quan els mossos han actuat altres vegades i han repartit estopa els mitjans diuen q ha estat necessari i ara que han rebut ells diuen q ha estat desproporcionada.Cert es q sempre s´infiltren gentussa violenta d´esquerres tipus okupes x liarla

-

. .
 
e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Política - "Es va picar a periodistes sabent que eren periodistes"

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya