3 de Setembre de 2008. 20:09h.

26 comentaris

624 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

"Espanya fa una política racista i xenòfoba"

Un militant d'ERC assegura que "al 1714 ens van robar un estat i el volem"

Diego Arcos, al centre de la imatge

Diego Arcos, president del Casal Argentí i militant d'ERC adscrit a Esquerra Independentista, ha assegurat durant la presentació de la manifestació que es farà el dia de la Diada sota el lema "Volem estat propi", que Espanya "fa una política racista i xenòfoba". Arcos ha explicat que això passa "tant des de la dreta del servidor del regne, que és el Partit Popular, o des de l'esquerra del servidor del regne, que és el PSOE". També ha comentat que "qualsevol política immigratòria d'un estat català seria millor que la porta endavant ara el regne d'Espanya. És un bon negoci pels immigrants que hi hagi un estat català". "Personalment, jo no vull que la meva filla, que ha nascut aquí, sigui súbdita del regne d'Espanya, vull que sigui ciutadana de Catalunya", ha afegit.

"I per últim -ha continuat- l'11 de setembre no hi ha cap homenatge més coherent amb els que van morir defensant aquesta nació que practicar el dret a l'autodeterminació. Si avui ens roben un cotxe el que volem és que ens el tornin, al 1714 ens van robar un estat i el volem, és així de fàcil".

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/6bj6qou

26 comentaris

#26 Caçabotiflers, Berga. 05/09/2008 - 14:28

 

Valorar

Positiu Negatiu

DI. El problema de Catalunya (i per tant dels Catalans de sang i els nouvinguts totalment integrats), sou la gent que ni sou catalans ni esteu integrats, que no per casualitat sou molts i no en paren d´arribar. Un genocidi pot tenir moltes formes, Recorda

-

. .

#25 Ibex, Barcelona. 04/09/2008 - 10:39

 

Valorar

Positiu Negatiu

Estoy casado con una latinoamericana y en nuestro círculo de amigos hay muchos argentinos y todos, absolutamente todos, dicen que este tío es un caradura y que se ha hecho independentista por la pasta. Si mañana le pagara FN se haría facha sin pensarlo.

-

. .

#24 Walzer, BCN. 04/09/2008 - 10:07

 

Valorar

Positiu Negatiu

Mare meva! De tant fer servir les paraules Racisme i Xenofòbia acabarem per treure-li el sentit. Sr. Arcos, a veure si aprenem a fer servir els conceptes amb més precisió!

-

. .

#23 FERRAN, BARCELONA. 04/09/2008 - 09:43

 

Valorar

Positiu Negatiu

Jo, el que mai he entès, és aquesta fal.lera dels argentins en donar lliçons de democràcia, tot titllant Espanya de país antidemocràtic, quan ells han tingut una de les dictadures més esgarrifoses mai vistes. Netegeu casa vostra abans de parlar, home.

-

. .

#22 Di, berga. 04/09/2008 - 09:37

 

Valorar

Positiu Negatiu

Si los catalanes quisieramos estado propio ya lo tendríamos, el problema de ERC es que no entienden lo que la mayoría del pueblo catalán quiere. El problema no es España sinó Cataluña

-

. .
 
Adrià Alsina

A casa per Cap d'Any..xinès

ADRIÀ ALSINA

531

1

Montse Ribera (TU)

"La meva indignació amb els indignats"

MONTSE RIBERA (TU)

13380

63

Raphael Pherrer

Delicies mallorquines II

RAPHAEL PHERRER

504

1

App Store
El temps
Top 10 Cinema
Raphael Pherrer

Comedia

El cambiazo

David Dobkin

Raphael Pherrer

Acción, Terror, Fantástico

Underworld: El despertar

Måns Mårlind, Björn Stein

Raphael Pherrer

Acción, Intriga

Sherlock Holmes 2

Guy Ritchie

e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Política - "Espanya fa una política racista i xenòfoba"

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya