Política · 10 de Novembre de 2017. 14:17h.

Forcadell surt de la presó en cotxe oficial

La presidenta del Parlament paga la fiança

Forcadell surt de la presó en cotxe oficial

La presidenta del Parlament, Carme Forcadell, ha abandonat la presó d'Alcalá-Meco després de dipisitar la fiança de 150.000 euros. Forcadell ha sortit de la presó dins el cotxe oficial amb els vidres tintats sense fer cap declaració.

La sortida s'ha produït després que un funcionari hagi trasllada al centre penitenciari l'ordre de llibertat decretada pel jutge del Tribunal Suprem, Pablo Llarena, que l'ha ordenat després que aquest matí s'hagi pagat la fiança de 150.000 euros.

Els diners de la fiança s'han pagat gràcies a la caixa de solidaritat de les entitats sobiranistes. "Fiança pagada. No podran amb la solidaritat de tot un poble!", ha manifestat l'Assemblea que ha publicat la imatge del xec.

18 Comentaris

Publicitat
#15 Capit@n España, HABÉIS PERDIDO., 11/11/2017 - 13:19

Una dona "del poble"...jajajajaja

#13 Laila, Bcn, 10/11/2017 - 20:24

Com no és una corrupta no ha pogut sortir amb el "seu"Jaguar

#12 Rogeli, Tornabous, 10/11/2017 - 19:01

Se ha burlado de todos los separatistas, con aplomo.
Una siverguenza mas..... : Declaro la Republica.... de los catetos que han picado!!

#11 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 10/11/2017 - 18:14

"Els diners de la fiança s'han pagat gràcies a la caixa de solidaritat de les entitats sobiranistes". Es decir, del bolsillo de todos, puesto que previamente los de la Degene les habían inyectado pasta a mansalva a estas organizaciones "indeopendientes". Todo queda en casa.

#11.1 Jordi br, L'h, 10/11/2017 - 23:46

Con la caja intervenida desde hace meses? Jajaja te crees que todas las asociaciones son como Suciedad Civil Castellana?

#11.2 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 11/11/2017 - 18:12

No sea ingenuo. Con esa misma caja intervenida de la que hablas costearon el 1-O, así que de la misma forma han derivado pasta a sus organizaciones parapolíticas. Estamos hablando de los ingenieros financieros del 3%. Si de algo saben es de blanquear pasta.

#10 Sergi , Barcelona, 10/11/2017 - 17:15

Aixi, aixi, en cotxe oficial i amb el seu xofer, si senyora, no coneixen la vergonya, no saben que es.