24 de Desembre de 2009. 17:03h.

23 comentaris

725 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Hereu punxa

Trias treuria tres regidors a l'alcalde de Barcelona

Jordi Hereu, a la Festa de la Rosa del 2008
Jordi Hereu, a la Festa de la Rosa del 2008
Jordi Hereu, a la Festa de la Rosa del 2008

El Baròmetre municipal presentat aquest dijous indica una baixada electoral del PSC a Barcelona, mentre que Trias augmenta la seva puntuació respecte al juny -5,3- i Hereu es queda en un cinc. Segons l’estimació de la Federació amb les dades de l’enquesta, CiU obtindria 16 regidors, el PSC 13, el PP 5-6 ICV 4-3 i ERC 3.

El regidor de CiU Joaquim Forn ha destacat que “tot i relativitzant molt els resultats d’enquestes com aquesta, el cert és que la tendència confirma la davallada inaturable i creiem que ja irrecuperable del projecte del PSC per l’Ajuntament de Barcelona i consolida un canvi clar al futur Govern de la ciutat de la mà de Xavier Trias”.

“Segons aquesta enquesta, si avui hi hagués eleccions Convergència i Unió i Xavier Trias les guanyarien de forma destacada, i es convertiria en l’única formació amb l’opció de formar una majoria de Govern estable”, s'ha felicitat.

D'altra banda, un 19,6 per cent dels ciutadans consultats la inseguretat és el problema més greu de la ciutat, passant a convertir-se de nou en el principal problema de Barcelona per davant de l’atur i les condicions de treball, que ho és pel 17,6 per cent.

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/5tccg79

23 comentaris

#23 Pau, Barcelona. 13/01/2010 - 17:58

 

Valorar

Positiu Negatiu

Fa anys que sommio que aquests vaticinis es compleixin. I espero no morir-me sense haver vist els socialistes fora de l'Ajuntament. Barcelona no es mereix 30 anys de franquisme i 30 més de socialisme.

-

. .

#22 Andres, Barcelona. 13/01/2010 - 13:59

 

Valorar

Positiu Negatiu

Una de las cosas que mas me duelen de Hereu, es que en tiempos de crisis se gaste tanto dinero en publicidad. El deroche de dinero es ofensivo para todos los que lo están pasando mal. Un cero a Hereu. No es socialista, es un .....

-

. .

#21 Julio, Barcelona. 13/01/2010 - 13:53

 

Valorar

Positiu Negatiu

Lo inteligente, lo sensato, lo positivo para los ciudadanos es votar a Trias. Son demasiados años del socialismo, con sus vicios y errores. Hay que dar una oportunidad a Trias, que seguro que nos sorprenderá en positivo.

-

. .

#20 Jesus, Barcelona. 28/12/2009 - 12:32

 

Valorar

Positiu Negatiu

Pero por mucho que cambien el candidato, ahi quedan todas sus cagadas, estamos muy quemados con el PSC, como no venga un alcalde socialista diciendo que deshara todas las chapuzas de Hereu,como por ejemplo haciendo gratis las areas verdes de aparcamientos

-

. .

#19 Mancini, BCN. 28/12/2009 - 08:43

 

Valorar

Positiu Negatiu

Hereu el Forrest Gump de la política. Però ja se li esgota la bona sort, fins i tot els teus et deixaran tirat com un burilla. Al carrer Nicaragua ja pensen en presentar un altre candidat per Barcelona, questió de mesos.

-

. .
 
Adrià Alsina

A casa per Cap d'Any..xinès

ADRIÀ ALSINA

725

1

Montse Ribera (TU)

"La meva indignació amb els indignats"

MONTSE RIBERA (TU)

13633

65

Raphael Pherrer

Delícies mallorquines II

RAPHAEL PHERRER

814

2

App Store
El temps
Top 10 Cinema
Raphael Pherrer

Acción, Terror, Fantástico

Underworld: El despertar

Måns Mårlind, Björn Stein

Raphael Pherrer

Comedia

El cambiazo

David Dobkin

Raphael Pherrer

Acción, Intriga

Sherlock Holmes 2

Guy Ritchie

e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Política - Hereu punxa

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya