Política · 18 de Setembre de 2016. 15:16h.

Homs diu que declararà davant el Suprem “en nom d'un país”

L'exconseller de Presidència diu que “representem uns valors i una voluntat inalterable”

Homs diu que declararà davant el Suprem “en nom d'un país”

Francesc Homs

L'exconseller de Presidència, Francesc Homs, que demà declara davant el Tribunal Suprem com a imputat pel 9-N, ha afirmat que “no hi vaig per ells, sinó per vosaltres, pel que representeu gent com vosaltres”.

 

“No aniré en nom de la meva formació, sinó en nom d'un país”, ha reblat Homs durant el VII Aplec per la Independència d'Arenys de Munt, on el líder del PCD i l'expresident de la Generalitat, Artur Mas, han rebut el suport d'una 600 persones.

 

Homs ha assegurat que demà argumentarà que “representem uns valors, una determinació i una voluntat inalterable: la llibertat del nostre país per assolir un estat independent a través de les urnes”.

El dirigent del PDC ha manifestat que el procés sobiranista no interpel·la únicament als independentistes, sinó “als que ens sentim mínimament demòcrates”, perquè “es tracta d'aquells valors que una societat moderna i democràtica defensa amb idees i arguments”.

154 Comentaris

#92 botifler 1914, Sintaca, 19/09/2016 - 11:35

En nombre de una región, de una autonomía, de una banda de ladrones (CDC), del tuyo, pero de un país NO.

#91 Pepon, Bcn, 19/09/2016 - 10:42

Quico, ets un tanoca!!!

#90 Elena felatriz, Narnia, 19/09/2016 - 10:09

Si, pero el que se va a la cárcel eres tu...

#89 pantumaca, Barcelona, 19/09/2016 - 10:06

Homs solo puede declarer en nombre de una banda mafiosa que ha hecho creer a gente de buena fé que existe un país que se llama Cataluña. Y en nombre de ese país han robado más que entre EREs y Bárcenas juntos (datos, no opinión). Y ahora necesitan que ese país exista para librarse de la cárcel.

#89.1 Jordi Perpinyà, Perpinyà, 19/09/2016 - 10:57

Què ha robat l'Homs? Perquè se'l jutja? Per independentista.

#89.2 Joant, Tarragona, 19/09/2016 - 11:15

Jordi por incumplir unas leyes y la Constitución. Todos los países del mundo se rigen por unas leyes y si alguien se las salta es castigado. Vosotros os saltais las leyes y le llamais dert a decidir . Si cada uno hace lo q le sale de las narices pues esto sería la jungla

#89.3 botifler 1914, Sintaca, 19/09/2016 - 11:36

Por gastarse unos cuantos millones en su delirio y pantomima.

#89.4 Jordi Perpinyà, Perpinyà, 19/09/2016 - 11:40

Els catalans no tenim constitució des que Castella i França ens van envair (XVIII). La Constitució castellana és estrangera a Catalunya i contrària a la nostra llibertat nacional. Per això des de fa uns quants anys surten al carrer centenars de milers de catalans. Com que Catalunya és una nació...

#89.5 Modo Bucle, Bcn, 19/09/2016 - 12:20

#89.4

La Constitució de 1978 la van aprovar el 91,09% dels votants catalans .

Suposo que ara em diràs que la majoria de la població actual no la va votar , ets massa previsible.

Digues-me un país demòcrata que voti una costitució per cada generació ( per llei o costum ) . Digues-me un sol país UN

#89.6 Jordi Perpinyà, Perpinyà, 19/09/2016 - 13:51

Modo Bucle: Ara tocarà votar la Constitució Catalana.

#89.7 Jordi Perpinyà, Perpinyà, 19/09/2016 - 13:54

Botifler 1914: Castella i el seu estat Espanya no paren de gastar diners per mantenir el poc imperi que els queda. Per pagar als serveis secrets que s'inventen històries a Andorra o contra en Trias...

#88 Casper, Bcn, 19/09/2016 - 09:28

Será en nombre de una facción de catalanes independentistas, no de un Pais que no existe, no de Cataluña, no de todos los catalanes y por saltarse la Ley, poca broma.