Política

19 / 11 / 2009
"I què, si el Constitucional diu que no som una nació?"
Carod pregunta "en què es notarà això en la vida quotidiana?"



Hi ha un total de 52 comentaris. Mostrats de l'1 al 50.

Catalanet (Lleida)

07/01/2010
23:40
Pregunta: Cuantos catalanes han muerto o han resultado heridos en la defensa de la nació catalana. Respuesta : Ninguno
Cuantos catalanes han muerto o han resultado heridos en la defensa de la naciíon española. Respuesta : Tantos que ni se sabe.

MARC-SABATES.COM (Barcelona Catalunya //*//)

21/11/2009
07:29
CATALUNYA SOM UNA NACIO //*//
MARC-SABATES.COM

Joanet (Barna)

20/11/2009
21:09
Jo ya no viviré, si Catalunya no es una nació y jo no soc nacional, per tant, no te sentit la vida per mi.

perico de los palotes (Terrassa)

20/11/2009
18:52
no pasará nada Carod. Somos una comunidad autónoma y gracias. Cataluña tiene problemas mucho más graves...actualmente.

LO SISCO EL RUTX (TERRASSA)

20/11/2009
18:24
Tu no ho notaràs pas gens...continuaràs mamant de l'erari públic i mantenint germans, amics i coneguts amb sinecures milionaries

miguel (barcelona)

20/11/2009
17:58
En lugar de estar discutiendo en si somos nación o no , de lo que se tienes que preocupar es por acabar con el paro y que hacer que la gente tenga trabajo . En lugar de malgastar el dinero en selecciones catalanas y tonterias de esas

Alcampelló (Barcelona)

20/11/2009
17:23
Si el TC dice que no, muchos ciudadanos nos quedaremos igual que antes, pues ya lo sabíamos.Pero los que reciben subvenciones para construir la Nació van a preocuparse.Tranquilos, no pasará nada, continuaréis recibiendo la pasta y faena no os faltará.

Tomàs (Lleida)

20/11/2009
15:52
Card, qui t'ha vist i qui et veu!!!!. Has sofert un canvi poltronil radical.

joan (barcelona)

20/11/2009
13:00
que tu seguiras sen tan impresentable com sempre . per cert del proper viatjet que faras al meu compte,enviem almenys una postal.

Jordi (Barcelona)

20/11/2009
12:39
Esquerra digital, 20 de gener de 2006 núm. 89, Carod: És necessari que el terme nació estigui a l'articulat del text, punt clau per acabar amb les arbitrarietats del govern espanyol de torn. Què ha passat des d'aleshores? Una hipoteca potser?

Madrileño (Alicante - ESPAÑA)

20/11/2009
11:24
Está claro que no afectaría nada a la vida cotidiana, exactamente igual que si España os suspendiera la autonomía.
Estas cosas sólo le importan a vividores profesionales como José Luis Carod.
Por cierto ¿cómo llevamos lo de la lanza del indio?

Joan del Bages (Manresa)

20/11/2009
10:14
Sorprenent! Per un cop estic d'acord amb en Carod ja que el que sí que afecta a la vida quotidiana dels ciutadans és tenir uns governant que regalen un milió d'euros per una llança, o es tunegen els cotxes oficials, o obren pseudo-ambaixades arreu, o...

johan (sant pallerols de la pallerada)

20/11/2009
10:10
És clar, no ? Ell seguirà cobrant de l'esquirolada igualment...

Miqui (LFV)

20/11/2009
08:31
Aquest tio és burro !!!!

pep (castellar)

20/11/2009
06:02
VISCA CATALUNYA LLIURE!!!

PALLANGA (EL CEL)

20/11/2009
01:32
Enric, segueix aixi. Pensa, peró, que ER(C) es un partit que té més ex-votants que votants. No et diu res aixó ?. I et diré més, els que de veritat som independentistes, de ERC , de fa més de 30 anys, esperem que aquets escalfa-cadires fotim al camp.

PALLANGA (EL CEL)

20/11/2009
01:27
Amic de Girona, tens raó. He de dir-te que jo soc espanyol administrativament, només administrativament. Per sort i de moment, els mesu pensaments no els podeu manipular. Sort estimat vei.

Pasqual (BCN)

20/11/2009
00:12
I si Espanya ens segueix robant cada any 20.000.000.000 d'€, en que es nota en la nostra vida quotidiana? en res. La diferència la notarem el día que ens el deixi de robar. INDEPENDÈNCIA JA //*//

amoscaciques (girona)

19/11/2009
23:28
Ni el Tribunal Constitucional, ni un Estatut inventat, ni quatre independentistes malalts d´odi podran evitar q la realitat sigui la q és...CATALUNYA ÉS PART DE LA NACIÓ ESPANYOLA.

Catalunya real (Barcelona)

19/11/2009
21:05
se\'m fa difícil dir qui és mes patètic: Carod o els que encara el defensen (els catalans es clar, els espanyols és normal que ho facin... dient el que diu...).

Enric (Barcelona)

19/11/2009
20:54
Clar que sí! Només els socioespanyols i els Ciuemprenyats perque els hi vam trencar el negoci, et critiquen. Sempre Josep Lluís! Visca la Terra Lliure!

pinkpanter (bcn)

19/11/2009
20:19
Aquest home ha perdut la cadira, el seny, el nord...i la vergonya !!!

santi (barcelona)

19/11/2009
20:00
independència!

Jordi (Zaragoza)

19/11/2009
19:41
Por una vez, Carod tiene toda la razón. Los catalanes que piensen que Cataluña es una nación lo seguirán pensando, y los catalanes que crean que es una región española también. Ni unos no otros cambiarán.

Anna M (Camprodòn)

19/11/2009
19:28
EN CAROD-ROVIRA te tota la raó del mon. El que compta es el que vol el poble català. I el que va aprovar el poble amb referèndum diu el que diu i deixa prou clar que Catalunya es el que diu ell preliminar i deixa fora del articulat.,l'Estatut de MAS i ZP

JPC (Barcelona)

19/11/2009
19:18
Aleshores per què calia fer un nou estatut si acceptem tranquil·lament que ens tombin els punts centrals com el la nació i l'obligatorietat de conèixer el català?

marcel (Molins de Rei)

19/11/2009
18:47
Que es va fer d'aquell home que es deia Josep Lluis a Madrid i a la Xina?Si hay que chupar de la teta me llamo Jose Luis en Madrid y en la China

catalana (vallés occidental)

19/11/2009
18:39
Sr. Carod, mai hauria pensat que arribaria a perdre els papers d\'aquesta manera. Per fer aquestes declaracions i actuar com actua, més li valdria demanar directament el carnet al PSOE, així seria consequent a vosté mateix. Quant de mal esteu fent a CAT

Manel Gòmez (Balaguer)

19/11/2009
18:39
El que compta es el que vol ser la ciutadania de Catalunya. Al Estatut i diu que, "i han alguns que diuen que podria ser que Catalunya a lo millor es una nacionalitat", per cert votat per una majoria de catalans i res a veure ambl que aprovà el PARLAMEN

Albert (Barcelona)

19/11/2009
18:37
Aquest home ha fulminat la seva carrera quasi tan ràpidament com ho ha fet amb ERC, però sembla que no es vol retirar i fins que el PSC no l'accepti n'anirà dient de molt més gruixudes.

Santboià (Sant Boi de Llobregat)

19/11/2009
18:32
Quina pena Carod, així que els Jutges que viuen i treballen a Catalunya que parlin castellà com fins ara i qui s'adreci amb ells en català ho podrà fer si no els molesta, perquè sinó tots en castellà que es la llengua comuna. Visca la Sra. Tura, no?

Vic (Vic)

19/11/2009
18:28
dons perquè tant de temps demanat i fent un estatut que ho digui. Si no importa no haver-lo fet i tirar pel dret que se'n diu Independència unilateral ja que son una nació.

Xavier Gatell (Gavà)

19/11/2009
18:08
No hi ha cap capítol de l'Estatut que digui que Catalunya és una nació. Solament el Preàmbul, que no és un capítol, diu que el Parlament va dir que som una nació.

Pere Joan (barcelona)

19/11/2009
18:00
Cada cop, en Carretero m\'agrada mes i com diu en Constantí, malaït el dia que vaig votar en Carod

Sebastià (bcn)

19/11/2009
17:55
I què, si en Carod desaparegués de la política? No ho notaríem i ens faria un favor. Ves-te'n a l'Amzònia a veure si et perds; ai no, pobres indígenes, que no han fet res per merèixer això. Déu meu, quina manera de perdre el temps!

Olga Sants (Badalona)

19/11/2009
17:45
No res, no passa res. Què se'ns en fot el que digui el TC. Mentre tu siguis Vicepresident, no passa res.

Constantí (Vilanova i la Geltrú)

19/11/2009
17:10
Doncs que quedarà palès que no podem viure com a espanyols (només).
A més a més, tanta història, tan patir, tanta feina... per això?
A prendre el pèl a ta tia, Carod! I pensar que et vaig votar...

Pau (Deltebre)

19/11/2009
16:57
Cal ser molt curt per no adonar-se que no es pot separar la consciència de nació del benestar del ciutadà. Si no ets nació no hi pot haver Estat, i si no tens Estat n'hi ha una altre que t'assimila i t'espolia. La resta són gaites per entabanar-nos.

Iceman (Barcelona)

19/11/2009
16:57
Y ¿qué si el Estatut dice que Cataluña es una nación?

Beto (Barcelona)

19/11/2009
16:52
Aquest indocumentat que viu de la política es capaç de justificar qualsevol casa .El cert es que amb el vot a favor de ERC a la LOFCA l'Estatut es mort.Catalunya es mereig politics formats i amb criteri el govern? actual es una vergonya pel pais

Andreu (Terrassa)

19/11/2009
16:50
Doncs si a la gent el que l'importa és viure el millor possible, cosa que és veritat, no se m'acut cap altra manera d'aconseguir-ho que ser conscients que som una nació i, per tant, aconseguir la independència per tenir la clau de la caixa.

Alan (Barcelona)

19/11/2009
16:46
Y qué si yo digo que soy ruso y no lo soy? Y qué si yo digo que digo que soy negro y no lo soy? pues que estoy chalado. que enfermos estais. problema resuelto. si vosotros os creeis vuestras pajas mentales, pues ya está. asunto arreglado jaja so paletos

joan (manresa)

19/11/2009
16:44
El Casal,16h.--A veure si u entenem,are resulta que després de totas las discussions sobre el text del Estatut i en el seu article primordial,aquest Senyor,sen lin fot tres pebrots.I u diu ell..O te molta barra o li surt una arrel que tots conexem...

Nil (Barcelona)

19/11/2009
16:44
S'acaba traient-li importància al que diu la legalitat vigent refrendada pels cos electoral perquè s'ha començat fent President al perdedor d'unes eleccions prescindint del cos electoral.

joan (sabadell)

19/11/2009
16:36
el TC que digui el que vulgui.
si ha tardat tres anys per saber el que volien dir, no em mereixen gaire credibilitat.
som nosaltres que hem de dir si som una nacio o no.

BADORET (Barcelona)

19/11/2009
16:28
Per una vegada, aquest bon home, té raó en una cosa, a la gent tant se l´enfot l´estatut i si som nació o una banda d´arreplegats, el que vol la gent és poguer viure el millor possible, on sigui i menjar si pot ser cada dia.

Joan (Baix Llobregat)

19/11/2009
16:17
No és a Espanya a qui correspon dir-nos als catalans què som i com ens sentim, de la mateixa manera que no és a Europa a qui correpon dir-li a Espanya què és i com se sent. És una cosa tan elemental que no val la pena ni esmentar-la.

CatalàdeBCN (BCN)

19/11/2009
16:16
A partir d'ara, els alts càrrecs del Govern seran reclutats d'entre "Pallassos sense fronteres".
Tenim una classe política única a la galaxia.

Joan (Baix Llobregat)

19/11/2009
16:15
Imaginem-nos que un dia l´ONU o la UE declaren que Espanya no és una nació. Oi que és impensable imaginar-se els espanyols acatant la sentència i declarant-se no nació? Doncs el mateix passa amb Catalunya: el TC pot dir missa, Catalunya és una nació.

Alexia (Manlleu)

19/11/2009
16:14
Carod, ja has presentat la solicitut d'alta al P$C-P$OE??.



Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Política - "I què, si el Constitucional diu que no som una nació?"


















