1 de Març de 2010. 09:10h.

122 comentaris

972 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Iván Tubau: "el català no serveix ni per anar a Perpinyà"

Demana la "dimissió" de Montilla per dir que no portar els seus fills a la pública era "personal"

Tubau, en una imatge d'arxiu
Tubau, en una imatge d'arxiu
Tubau, en una imatge d'arxiu

El columnista d'El Mundo, Iván Tubau, ha recordat en un article d'opinió que "Anna Hernández, dona actual del president de la Generalitat, professional de la política com ell, confessa que dos dels fills d'ambdós, Anna i Hèctor, van al Col·legi Alemany Sant Albert Magne, que costa 400 euros mensuals per cap i té antics alumnes tan insignes com Jordi Pujol i Esther Tusquets ".

El columnista recorda que "allà no només no immersions en el català com a l'escola pública i gratuïta: només hi ha una hora de català a la setmana. I diu la senyora Hernández: 'Els nens sortiran de l'escola dominant perfectament l'alemany i l'anglès . És una meravella. Només per saber alemany ja trobaran treball'".

"Fantàstic. Jo també vull que els meus fills estudiïn en espanyol, alemany i anglès perquè així se'ls obri mig món, i no en català, que no serveix ni per anar a Perpinyà. És clar que dos fills a l'Escola Alemanya ... la meitat del meu sou de comptable. I llavors recordo que a Tengo una pregunta para usted una ciutadana li va preguntar a Montilla per què no portava els seus fills a una escola pública i el president va contestar que això era "una opció personal '. Pot un president contestar això i no presentar la dimissió? ", conclou.

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/6gpdoly

122 comentaris

#122 Lo Palleter, Castelló de la Plana. 26/04/2011 - 21:43

 

Valorar

Positiu Negatiu

Aquest bon home em sembla bé que critiqui i qüestioni la hiprocresia de la dona del President, i del President mateix per extensió, peró el que és del tot intolerable és que aprofiti l'avinentesa per fer burla i ridiculitzar la llengua catalana. És vosté un impresentable.

-

. .

#121 gretchen, elne . 01/02/2011 - 15:23

 

Valorar

Positiu Negatiu

puntualizo ,la mala educación , y la incultura de los que presumen de ser tan españoles , lo he visto cientos de veces por europa ; no entrare mas al foro,por cierto por eso vivo casi todo el año fuera de españa.au revoir,adeu, ENDE

-

. .

#120 gretchen, elne. 01/02/2011 - 15:04

 

Valorar

Positiu Negatiu

primero menos insultos al idioma catalan, y luego os dire que he viajado con largas estancias por europa y marruecos, y no os engañeis el castellano, nada de nada,ingles, frances y aleman.,a no ser que os vayais a sud america, el sr. julio iglesias y otros españoles , si, si mucho español pero viven

-

. .

#119 great, bcn. 19/11/2010 - 18:39

 

Valorar

Positiu Negatiu

lo que hay que conseguir es que el catalan y el castellano convivan a la vez sin que uno inponga al otro,..

-

. .

#118 lolita, barcelona. 25/04/2010 - 10:45

 

Valorar

Positiu Negatiu

Estos politicos lo unico que quieren es que los trabajadores sigamos siendo unos inculto,pero sus hijos,en los mejores colegios¡¡Que verguenza¡¡.El castellano unos de los mas hablados del mundo,y quieren cargarselos¡¡¡POBRECITOS¡¡¡

-

. .
 
Adrià Alsina

A casa per Cap d'Any..xinès

ADRIÀ ALSINA

814

1

Montse Ribera (TU)

"La meva indignació amb els indignats"

MONTSE RIBERA (TU)

13709

65

Raphael Pherrer

Delícies mallorquines II

RAPHAEL PHERRER

871

2

App Store
El temps
Top 10 Cinema
Raphael Pherrer

Acción, Terror, Fantástico

Underworld: El despertar

Måns Mårlind, Björn Stein

Raphael Pherrer

Comedia

El cambiazo

David Dobkin

Raphael Pherrer

Acción, Intriga

Sherlock Holmes 2

Guy Ritchie

e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Política - Iván Tubau: "el català no serveix ni per anar a Perpinyà"

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya