|
25 d'Agost de 2008. 11:07h. 106 comentaris ![]() 1019 lectures ![]() ![]() Joan Puig acusa el COE d'"amenaçar" atletes catalans Assegura que tenien prohibit lluir símbols catalans "sota amenaça de retirar les beques" i critica Gasol ![]() Audio
![]() No hi ha imatges per aquesta noticia. ![]() ![]() ![]() El dirigent d'Esquerra, Joan Puig, ha denunciat en una nova entrada en el seu bloc que "la debilitat d’Espanya és demostra amb les actituds racistes, el COE ha donat instruccions clares de no utilització de símbols catalans o bascos en els seus atletes (confirmat per gent catalana de la delegació a Pequín)". En aquest sentit, Puig assegura que "el colonialisme espanyol les ha prohibides sota amenaça de retirar les beques als esportistes". ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() #106 pau, barcelona. 27/08/2008 - 08:21 un pot ser espanyol,feixista o no,estar a favor de la selecció espanyola,fins i tot no desitjar seleccions catalanes,pero home,si hi hagut pressions i està demostrat no es pot ser tant torracollons escrivint aquí;fora fatxes de catalunya!
#105 Juanito, Barcelona. 26/08/2008 - 21:30 A estos seres que resaltan sus diferencias del resto intentando parecer mejores, el único calificativo que merecen es el de MISERABLES. Aunque, en su beneficio, se puede alegar que no son conscientes de ello pues es el efecto de una educación pervertida.
#104 Gerard, Barna. 26/08/2008 - 16:44 CarlosM, aixo dels catetos ho dius per un presumpte periodista de la Cope (entre molts d'altres de taranna similar)que va dir "gilipollas" a dos politics pel simple fet de no sentir-se representats amb una certa bandera? Tb va dir que els hi tiraria ou
#103 INDIBIL, LLEIDA. 26/08/2008 - 12:44 Necessitem mes gent com en Puig!!
#102 Joan, Barcelona. 26/08/2008 - 12:31 A casa meva no hem perdut ni un minut veient els JJOO. Com que el nostre país, Catalunya, no hi era representat, la cosa perd bastant d´interès. Hi ha molta gent que no se sent gens ni mica representada per elements com Nadal o Gasol.
![]() #106 pau, barcelona. 27/08/2008 - 08:21 un pot ser espanyol,feixista o no,estar a favor de la selecció espanyola,fins i tot no desitjar seleccions catalanes,pero home,si hi hagut pressions i està demostrat no es pot ser tant torracollons escrivint aquí;fora fatxes de catalunya!
#105 Juanito, Barcelona. 26/08/2008 - 21:30 A estos seres que resaltan sus diferencias del resto intentando parecer mejores, el único calificativo que merecen es el de MISERABLES. Aunque, en su beneficio, se puede alegar que no son conscientes de ello pues es el efecto de una educación pervertida.
#104 Gerard, Barna. 26/08/2008 - 16:44 CarlosM, aixo dels catetos ho dius per un presumpte periodista de la Cope (entre molts d'altres de taranna similar)que va dir "gilipollas" a dos politics pel simple fet de no sentir-se representats amb una certa bandera? Tb va dir que els hi tiraria ou
#103 INDIBIL, LLEIDA. 26/08/2008 - 12:44 Necessitem mes gent com en Puig!!
#102 Joan, Barcelona. 26/08/2008 - 12:31 A casa meva no hem perdut ni un minut veient els JJOO. Com que el nostre país, Catalunya, no hi era representat, la cosa perd bastant d´interès. Hi ha molta gent que no se sent gens ni mica representada per elements com Nadal o Gasol.
#101 Kike, Manresa. 26/08/2008 - 12:04 Pues que lo denuncie con nombres y apellidos y que los que supuestamente aseguran eso den la cara. Todos estaremos encantados de apoyar sus denuncias. De todas formas, no creo que la supuesta "prohibición" de banderas y símbolos sea solo a los catalanes
#100 lluis, Ripoll. 26/08/2008 - 11:08 Aquest Joan Puig s'està convertint en el bufó del nacionalisme. Si aquest pallasso és representatiu de l'independentisme ho teniu magre!
#99 Elisabet, St. Feliu. 26/08/2008 - 10:55 Y dale con mezclar política y deporte. Dejad en paz a los deportistas, si se ganan la vida dándole patadas a un balón, corriendo o saltando es porque la política no les interesa.
#98 Independencia, Catalunya Lliure. 26/08/2008 - 09:50 que es mullin d'una "p..." vegada la gent famosa (esportistes, dirigents, directius, etc.) a favor de catalunya i no tantes tonteries d'anar amb la boca petita!!!! Aquí tenim el gran problema!!!
#97 Kropotkin, Vic. 26/08/2008 - 09:45 CATALONIA IS NOT SPAIN (FRAGA): Pues no, vuestro problema es que os han lavado el poco cerebro que teneis y por eso tenemos que aguantar las totnterias que escribis...
#96 CATALONIA IS NOT SPAIN, FRAGA. 26/08/2008 - 09:34 LES ACTITUTS RACUSTES DE ESPAÑA NO US HAURIEN D'EXTRANYAR PERQUE JAQ FA UNA PILA D'ANYS QUE DUREN, ELNOSTRE PROBLEMA ES QUE LES PERSONES NO TENIM PEBROTS DE PROCLAMAR NI NAPLICAR LES NOSTRES, ESPAÑOLS A ESPANA, VUSCA CATALUNYA LLIURE
#95 pere, bcn. 26/08/2008 - 08:45 El cert és que mentre nosaltres anem amb el lliri a la mà, els càrrecs espanyols treballen sempre en la mateixa direcció. Contra Catalunya. Qualsevol mètode és vàlid:les amenaces, retirar il·legalment beques, les mentides. No tenen cap mania.
#94 CarlosM, Valencia. 26/08/2008 - 07:41 "Deporte español y resentimiento cateto": http://www.libertaddigital.com/opinion/editorial/deporte-espanol-y-resentimiento-cateto-45030/
#93 Gerard, Barna. 26/08/2008 - 02:34 Si la cosnciencia politica del ciutada mitja es escassa imagina't la d'un esportista. Si fes falta cridarien "soy iraniano" com en 'Juanito' ( el recordes?) diu ser espanyol. Per cert, qui hauria d'informar-se millor ets tu, les teves dades son fal
#92 Fran, Llinars. 26/08/2008 - 01:07 Aquesta"noticia"es un bluf, es nota que esta carregat d´odi i com sempre buscant fotre merda com sigui. Quin fastig!
#91 Gerard, Barna. 26/08/2008 - 00:36 Andrés (madrid): les vostres amenaces ja no ens impressionen. Queda prou clar quina és la vostra unitat, la sotmissió. La gent compra el que necessita com els esportistes competeixen amb qui els permet gunayar tornejos (per ells no pel país).
#90 RAMON, LLEIDA. 26/08/2008 - 00:11 TENS TOTA LA RAO DEL MON , AQUESTOS JOCS M'HAN FET UNA MICA DE FASTIC .
#89 carlos, España. 25/08/2008 - 23:48 Cataluña expolia a España y sino que se muestren las balanzas comerciales,a ver por ejemplo cuanto recibe el fc barcelona por estar en la liga española.Y Cataluña es la que amenaza,injuria y menosprecia a los jugadores catalanes que se sienten españoles
#87 manel, barcelona. 25/08/2008 - 22:57 Quina raó que tens Joan Puig quina raó. Però tots coneixem el tarannà dels espanyols envers CATALUNYA!. FRANQUISME, DICTADURA, XANTATGE i REPRESSIó. Ah, i ESPOLI perquè ni guanyar-se la vida saben que els em de mantenir.
#86 dani, SANT ANDREU DE LA BARCA. 25/08/2008 - 22:29 q es pot esperar d'un q viu de la confrontació com el sr.joan puig i erc?? fan el mateix que el pp
#85 Agapito, Villanueva del pardillo. 25/08/2008 - 21:48 Manuel, no es ningun secreto que los atletas estan coartados a quedarse sin subvención si no son buenos y no enseñan el trapo equivocado. Eso pasa en todos los ordenes del deporte español. En eso estamos como con Franco.
#84 Juanito Muehleg, Granada. 25/08/2008 - 21:44 Andres, este hombre no es el que filmo a Pedro J en bolas con un corpiño y en compañia
#83 Manuel, Cuenca. 25/08/2008 - 21:39 Realmente, el mundo puede comparar los distintos tipos de catalanes que pululan por el planeta. Cuando observan a Gasol y a Puig, admiran una leyenda viva y miran con desconcierto a un bípedo implume, ignorante, paleto y lleno de odio.
#82 Hug, Begur. 25/08/2008 - 21:29 Andes, este hombre asaltó la piscina de todos, no la de Pedro J. Por lo de la economia no os preocupeis, Catalunya saldrá adelante. Buscaros otros esclavos. Ya estamos sufriendo boicot.
#81 Antoni, La Pobla de Segur. 25/08/2008 - 21:10 Si senyor Puig, però quan ERC va haver de decidir va fer de nou President de la G. un espanyolista, en lloc de'n Mas, que ho pot ser tot menys això... S'ha de predicar amb l'exemple.
#80 andres, madrid. 25/08/2008 - 21:07 este hombre no es el que asalto la piscina de pedroj?independencia?cuando querais .Pero si los españoles dejamos de comprar productos catalanes de que vais a vivir recuerdo que la economia de cataluña depende en un 75% españa y si no informaros
#78 Meliq Salau, Reus. 25/08/2008 - 20:52 L'espoli es tambe esportiu Corrompen els joves esportistes, se'ls apropien Ells diuen que ho fan voluntàriament, però l'alternativa es l'ostracisme, es tracta per tant d'un xantatge Castella no te medalles ni titols Son dels PPCC Euskal Herria i Gali
#77 Jorge, Madrid. 25/08/2008 - 20:46 katalla, no insistas: es una batalla perdida. Además de victimistas, son ignorantes de su propia historia. No hay nada que hacer.
#76 cesc, barcelona. 25/08/2008 - 20:39 On estan els que parlaven de 30.000 euros per la seleccio catalana. Ara aquests mateixos callen quan es parla de 500.000 euros pel gasol! Que els espanyols i els renegats catalans mantinguin a la colla aquesta!
#75 Jep, Reus. 25/08/2008 - 20:32 Els espanyols son uns cagats, tenen por de que ens independitzem... sempre fent mans i manigues per evitar q Catalunya tingui cap trascendència internacional. Millor els aniría si consideresin Catalunya com part d'Espanya i aprofitessin l'empenta catala
#74 Agapito, Villanueva del Pardillo. 25/08/2008 - 20:21 El estado español utiliza los impuestos que pagan unos mas que otros, para subvencionar a los atletas que como juanito muehleg, prefieren decir que son españoles. Mi precio es el de Gasol: 500.000 euros. El que se mueve no sale en lqa foto
#73 Juli, Cerdanyola. 25/08/2008 - 20:12 Els q més es queixen de falta de llibertat són els que n'abusen. Suposo que el sr Puig pot demostrar el que diu, no?
#72 Capitán Sangre, la mía. 25/08/2008 - 20:05 Antenció, atenció! Fuentes de toda solvencia, cercanas a Joan Puig, aseguran que a Raül Lopez, Ricky Rubio, los Gasol, Mumbrú e incluso al mallorquín Rudy Fernández, les han dado 5 duros (franquistas) por participar en la conga. Estos egggpanyoles!
#71 katalla, katalluna. 25/08/2008 - 19:29 Puede estar tranquilo este sr.que a él seguro que no le llevarán. En cuanto a las matanzas coloniales, convendría recordarle el porqué los catalanes no pueden entrar a templos ortodoxos en Grecia.Un saludo,
#70 lacasadelabomba.blogspot.com, Girona. 25/08/2008 - 19:27 Survivor, i tu ets catala?
#69 P. Cesc, Lleida. 25/08/2008 - 19:11 Sota aquesta aparença embadalida i carent de qualsevol mostra de mínima intel·ligència, el Sr. Puig continua sembrant l'odi i l'enfrontament. D'això viuen precisament els nois d'ERC.
#68 PASCUAL, ALBACETE. 25/08/2008 - 19:11 Juan Puig no entiende que muchos españoles seamos catalanes, castellanos ,vascos ,gallegos o simplemente hoyanos" los nacidos en HOYA GONZALO,Albacete"
#67 Survivor, Catalonia is Spain. 25/08/2008 - 18:59 Los atletas en los JJ.OO representan a sus países, no compiten por sí mismos. ¿Rafa Nadal, Leire Olaberría, Felipe Reyes, José Manuel Calderón, José Javier Hombrados, Alberto Entrerríos, Rodrigo Garza, Paola Tirados son catalanes?
#66 Survivor, Catalonia is Spain. 25/08/2008 - 18:54 Los nacionalistas no soportan que haya deportistas catalanes que se sienten españoles y necesitan denigrarlos. ¿¿9 medallas catalanas?? ¿Samuel Sánchez, Joan Llaneras David Cal, Fernando Echavarri, Antón Paz, José Luis Abajo son catalanes?
#65 Jose, Madrid. 25/08/2008 - 18:24 Me sorprende el dolor que produce por aquí el hecho de que Pau Gasol afirme que se siente español. Prefieren pensar que es por el puro dinero, pero se olvidan que no es la primera vez que lo afirma. Recordar que ya rechazo ser bandera de ERC.
#64 Kropotkin, Vic. 25/08/2008 - 18:03 Màrius (Barcelona): Pues debes estar equivocado porque no encuentro a Cataluña en el Ranking, tampoco aparece el Pais Vasco, ni Vlanecia, ni Kansas, etc. Creo que debe haber algún fallo en tu razonamiento.
#63 Francisco, La Ràpita. 25/08/2008 - 17:56 ...y acepta el recorte del Estatut y la culpa la tienen los españoles (todos). ¿Es que los catalanes nunca tienen la culpa de nada? Saludos.
#62 Francisco, La Ràpita. 25/08/2008 - 17:52 Un deportista catalán cobra medio millón por hacerse el superespañol, y la culpa la tienen los españoles (todos). ERC da el poder al PSOE en Barcelona y Madrid, y la culpa la tienen los españoles (todos). CiU pacta con PP y PSOE, quiere un ministerio...
#61 Màrius, Barcelona. 25/08/2008 - 17:49 Nou (9), Kropotkin. Els atletes catalans, per què les medalles les obtenen els atletes i no les nacons, han obtinbgut 9 medalles.Tantes con els espanyols. Els rankings que mires deuen estar mal fets o son imperialistes.
#60 Kropotkin, Vic. 25/08/2008 - 17:21 Por cierto, ¿cuantas medallas ha conseguido la selección catalana? Es que he mirado en el ranking y no la encuentro...
#59 Ferran, Barcelona. 25/08/2008 - 17:16 Amb el món del motor passa igual. Això m'ho ha confirmat el Crivillé i altres en varies ocasions.
#58 Roadrunner, Santes Boles Rodones. 25/08/2008 - 17:09 Atletes catalans a la selección española?
#57 Ramon, Barcelona. 25/08/2008 - 17:04 Abans almenys hi havia una Generalitat no sucursalista que defensava contra els sociates, sempre contra els sociates, un imaginari nacional. Ara amb el Tripartit els nostres esportistes estan entre Espanya i la paret. Com el país sencer.
#56 PEre, Girona. 25/08/2008 - 16:56 Carles Páramo : parla per tu i no per una enquesta ficticcia. EL que pots demanar en Puig es que es revisi el 90% del seu cervell! Primer un Estat i despres esportistes Catalans. Esquerra es traidora ala patria Catalana!
#55 Ramon, Barcelona. 25/08/2008 - 16:45 Les dues paraules que es diuen més a la TV3 del Tripartit són Espanya i espanyol. Als canals estatals de vegades les obvien i és per això, que les paraules que més s'hi diuen són "nosotros" i "nuestros". Com pots dormir, Carod, amb el que has fet?
#54 roberto, barcelona. 25/08/2008 - 16:34 ya veo lo amenazados que estan con el miedo que juegan,visteis las imagenes de antena 3 la conga de los jugadores de baloncesto encabeza por riki rubio cantando:yo soy español español español tenia cara de felicidad no de amenazado
#53 Ramon, Barcelona. 25/08/2008 - 16:34 Per molts diners que et donin, no es pot sentir orgull de pertànyer al país del "pudridero del Escorial". A tot estirar, es pot fer veure.
#52 Carles Páramo, Catalunya. 25/08/2008 - 16:22 En Puig és la veu del que pensem el 90% dels catalans.
#51 pere, bcn. 25/08/2008 - 16:21 Si a Pau Gassol li donen 500.000 dòlars estarà orgullós de ser espanyol. La pregunta és amb quants dòlars estarà orgullós de ser català.
#50 Pere, Girona. 25/08/2008 - 16:09 Puig una pregunta: com és que critiques els espanyols i Esquerra fa president a un xarnego espanyol? Critica el teu partit i deixa els esportistes amb pau i tranquilitat´o crea una nació pels esportistes Catalans
#48 Beneita, Catalunya. 25/08/2008 - 15:48 Els catalans us apujem molt la mitjana, però això s'acaba. Aviat passareu d'"octava potència" a vuitantena. Bon vent.
#47 Ramon, Barcelona. 25/08/2008 - 15:46 "La españolita de Kansas". "Español nacido en Toronto". Dujshebaev. Nina Jivanevskaia, "nadadora española de origen ruso". Niurka Montalvo. Alemayehu Bezabeh. L'inoblidable Juanito Muehlegg. COE deu voler dir Compremos Olímpicos Etranjeros.
#46 CATALONIA IS NOT SPAIN, fraga. 25/08/2008 - 15:41 la sola cosa que fa por als espanols es laprojeccio internacional de catalunya per aixó varen empresonar als catalanistes al 92 i han fet der declaracions d'esopañolitat als dos que bxupen del bote
#45 Ramon, Barcelona. 25/08/2008 - 15:37 El Millán Astray, el Copròfil l'hauria devorat.
#44 Isaac, Tarragona. 25/08/2008 - 15:30 kropotkin (Millán-Astray) tu els teus homònins de "ciutadans" foteu pena pel tuf que feu d'ultranacionalistes espanyols (suposo que segons el teu cervellet, són esl bons) Podeu eniriure-u's el què vulgueu però no sou més que uns pobres imbècils.
#43 Ramon, Barcelona. 25/08/2008 - 15:13 Consideració de nació, confederació, torns presidencials rotatoris, cada llengua a cada lloc. Mira que hi havia coses a imitar de cara a un model plurinacional. I aquell PSC que encara no era botifler va i proposa "una autogestió a la iugoslava"!
#42 marc, barcelona. 25/08/2008 - 15:00 Copròfil: jua,jua,jua, paletos ignorantes dais pena, jua,jua,jua, que risa me dais jua,jua,jua lee mas libros jua,jua,jua...
#41 Ramon, Barcelona. 25/08/2008 - 14:59 Iugoslàvia era una merda en altres sentits (per exemple, en els sentits que volia imitar el PSC). Però en model de convivència nacional digna dins un mateix estat, sense ser res de l'altre món, era glòria al costat de l'actual Espanya.
#40 marc, barcelona. 25/08/2008 - 14:52 però ho van acceptar perquè reconeixien que Macedònia era una nació. Kosovo és diferent. Kosovo no va ser mai una república dins de Iuguslàvia, de fet, Kosovo és un territori tradicionalment serbi. Els albanesos literalment l'han envaït.
#39 Kropotkin, Vic. 25/08/2008 - 14:51 Jua, jua, jua,... Lo que no puedo entender es que cada dia haya menos nazionanistas pero cada dia mas paletos e insultones.... Jua, jua, jua,...
#38 marc, barcelona. 25/08/2008 - 14:50 El serbi i el croat bàsicament són la mateixa llengüa només que el serbi utilitza alfabet cirílic i el croat alfabet llatí. Quan Macedònia, per referendum, va decidir independitzar-se de Iugsolàvia, els serbis ho van acceptar (evidentment a desgana)
#37 Alan, Terrassa. 25/08/2008 - 14:50 Encara viu el Kropotkin aquest? Pensava que havia mort col·lapsat pel sentiment d'enamorament que l'embaeix en veure's al mirall.
#36 manel, badalona. 25/08/2008 - 14:47 kropo Von Ribbentrop: no sé qui és que no llegeix llibres, perquè tu tot el puto dia davant de l'ordinador el màxim que pots "llegir" és el Penthouse. referent a la notícia, no és notívcia que els ecspanyols amenaçin.
#35 marc, barcelona. 25/08/2008 - 14:46 Ramon: tens raó. La meva xicota és de Skopje, Macedònia. Per començar Iugaslàvia estava formada per repúbliques, Macedònia n'era una. Els serbis no van intentar mai eliminar el macedoni. Però sí que utilitzaven el serbo-croat com a llengua federal
#34 Nestor, Igualada. 25/08/2008 - 14:45 Ramon, fes cas d'en kropotkin (Millán-Astray) que en sap molt i és tota una autoritat en
#33 Canya als fals demòcrata, Vic (lliure de Copròfils). 25/08/2008 - 14:42 Ramon, l'has encertat !!
#32 Rai, BCN. 25/08/2008 - 14:39 In my opinion, Former Yugoslavia is not the example that peoples should follow. It was the transformation from national sense to hate to your neighbours.
#31 VICENS, Barcelona. 25/08/2008 - 14:35 Xavier Rius,
#30 Ramon, Barcelona. 25/08/2008 - 14:29 Sé veure quan un post fa diana. Gràcies per corroborar-ho, Copròfil, però de debò que no calia.
#29 Kropotkin, Vic. 25/08/2008 - 14:15 Ramon (Barcelona): ¡Que ignorante que eres! ¿Porque no lees algún libro de vez en cuando! A lo mejor así dejarias de hacer el ridiculo con las chorradas indocumentadas que escribes. ¿Eres un subvencionado mas de los que mantenemos con impuestos?
#28 Kropotkin, Vic. 25/08/2008 - 14:11 Ramon (Barcelona): Cada dia eres mas flojo y falto de argumentos. El que seas nazionanista no te excusa de una mínima utilización del cerebro. Recapacita y dedicate a otra cosa para la que tengas nivel. Jua, jua, jua,...
#27 Ramon, Barcelona. 25/08/2008 - 14:10 Espanya no és l'antiga Iugoslàvia. Com a model d'estat plurinacional és pitjor. Iugoslàvia d'entrada reconeixia que Eslovènia o Croàcia eren nacions. I no pretenia que la llengua sèrbia substituís la de cada lloc, com ha fet el castellà a Alacant.
#26 Observador, Alicante. 25/08/2008 - 13:54 Sr Puig, dé nombres, datos, corrobore lo que dice, porque hay mucho cateto que se lo cree o se lo quiere creer sólo pq lo dice vd. Muestre el recibo del pago al sr. Gasol, enseñe alguna prueba. Y sepa vd. q esto no es la ant. yugoeslavia ni se parece.
#25 hug, Begur. 25/08/2008 - 13:46 Res de nou: escanyen i fan chantatge al esportistes a nivell economic com ho fan amb totes les persones que viuen i treballen a Catalunya. (Kopro no deu ser de Vic)
#24 Ramon, Barcelona. 25/08/2008 - 13:29 Jo crec que hem d'incidir en el consum intern. Si per vendre un vi català a Espanya cal posar a l'etiqueta, en lletres ben grans, ME CAGO EN CATALUÑA, comprendré que els nostres vinaters ho facin. Però, sisplau, dos etiquetatges. Dues publicitats.
#23 Ramon, Barcelona. 25/08/2008 - 13:24 Sí, lacaixa.es pressuposa l'espanyol. Una Caixa que abans era "de Catalunya i Balears". Ara, "de Barcelona". Ho fan per dues raons: 1. Si no eliminen la catalanitat, a Espanya ho tindrien fomut. 2. A la majoria de catalans se'ls en fot si l'elimin
#22 Gerard, Barna. 25/08/2008 - 13:03 Manuel (Cuenca): Catalunya no hi és simplement perquè no la hi deixen presentar-se. De fet li prohibeixen de ser-hi ni que sigui amb un petit gest, com ja t'han explicat. Pots estar segur que hauria acabat per sobre d'Espanya.
#21 Joan, Barcelona. 25/08/2008 - 13:01 I la Caixa? ... el meu navegador està configurat en llengua catalana, no hi ha per res l'espanyol ... doncs bé, quan vaig a la Caixa, la primera plana em surt en espanyol. Cagats! .. me n'aniré a ING, que tenen més caixers!!
#20 Alba, SBD. 25/08/2008 - 13:00 Manuè, el teu comentari denota ignorància i destil·la espnayolisme ranci.
#19 david, pa manolito el de cuenca. 25/08/2008 - 12:57 Només un inepte com tu pot alegrar-se que Catalunya no guanyi, si la vostra"democràcia"ho acceptés serieu uns morts de gana. Ni us classificarieu, lo dit morts de gana que no volen fotre un pal a l'aigua.
#18 Ramon, Barcelona. 25/08/2008 - 12:46 Heu vist, com es fa dir ara el RACC? RACC Automóvil Club. De traca.
#17 Pasqual, BCN. 25/08/2008 - 12:44 Totalment d'acord amb en Puig, tenia ganes ja de veure escrit negre sobre blanc quelcom que era evident per a tothom: la pressió espanyolista exercida sobre els atletes i esportistes.
#16 Ramon, Barcelona. 25/08/2008 - 12:38 No, si aquesta és una altra. Els espanyols han quedat per sota de Jamaica en l'aspecte quantitatiu i ja no diguem en el quantitatiu. El País ja parla obertament de "batacazo".
#15 Un altre catalanet, Catalunya. 25/08/2008 - 12:25 Sembla que Pau tingui por que el prenguin per català. Hauria d'estar tranquil, mentre triomfi serà espaÑol. Si algún dia fracassa, tornarà a ser català.I nosaltres, contents, el tornarem a acollir. Som així.
#14 Manuel, Cuenca. 25/08/2008 - 12:23 España ha hecho el ridículo, está por debajo de Jamaica, que ha batido tres records del mundo en el depote rey. Por cierto... cataluña ¿en qué puesto está?
#13 Ramon, Barcelona. 25/08/2008 - 11:59 Sí, Albi, els espanyols han aconseguit menys ors que Jamaica i els mateixos que Kènia, però un més que Etiòpia. Les coses com siguin.
#11 Pere, Viladecavalls. 25/08/2008 - 11:52 Aquest Puig que no sabria ni organitzar la seva escala de veïns... Gràcies a Déu té el lideratge d'un protozo, i el seu nivell és d'un totalitarisme que fa angunia. Catalunya perd des que hi ha analfabets sectaris com aquest al capdavant de partits...
#10 Albi, Sabadell. 25/08/2008 - 11:52 Espanya ha tret les mateixes medalles que Kenia i menys que Jamaica= RIDICUL HISTORIC
#9 Un catalanet, Catalunya. 25/08/2008 - 11:45 Deferr a Pekin va renunciar a ser l'abanderat per no fer-se mal al canell un dia abans de competir.
#8 muypo, Barcelona. 25/08/2008 - 11:44 Antes de hablar hay que informarse, Gasol hace un anuncio con NIKE, y el texto es decisión de la firma pensando en las Olimpiadas.Puig no te enteras!!!!!!!!!
#7 Un catalanet, Catalunya. 25/08/2008 - 11:44 Aquesta explosió d'espanyolisme dels atletes catalans és forçada A El Pais de fa 4 anys es pot llegir que va passar amb Deferr
#6 juan, zaragoza. 25/08/2008 - 11:39 Pobre cantamañanas, consigue en cualquier tema incluir una referencia al "genocidio" colonial que supuestamente perpetramos, lo mismo para hablar de los JJOO, de la mortandad laboral, o de ecologia... siempre insultar y denigrar...que asco de vida la su
#5 Pau, bcn. 25/08/2008 - 11:34 "les dio años de gloria" A vosotros si os que ha dado años de vida, franco, los reyes catolicos y su **** madre. Puig eres un infame y fracasado politico, muy probablmente el mas cutre y nefasto de toda europa. Patan que eres un patan
#4 Robert, Barcelona. 25/08/2008 - 11:29 Espanya i Xina van a una: atropellar drets civils i nacionals, prohibir, reprimir, aixafar... Espanya = Xina = Sèrbia = Rússia... Plaza Colón = Tiananmen. COE = comissaris polítics de la nazió espanyola.
#3 33pepa, manresa. 25/08/2008 - 11:28 els espanyols cada volta més racistes ....amb tothom que no es com ells
#2 Juan, Barna. 25/08/2008 - 11:28 ¿Que va a decir el Puig siendo él quien es y lo que representa?. En cualquier caso, si tuviera algo más que fervor y resentimiento propio de un nacionalista, debería aportar algún dato fiable, no la mezquindaz de alegar falta de valentía de los atleas.
#1 Alexei, Barcelona. 25/08/2008 - 11:27 Que jo sàpiga, l'anunci del Gasol al que es refereix en Puig és un spot de Nike, que és qui li haurà pagat la quantitat que sigui. En aquest sentit, res a dir.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Política - Joan Puig acusa el COE d'"amenaçar" atletes catalans





































