Política · 26 d'Octubre de 2017. 19:35h.

Juncker afirma que els catalans "no estan oprimits per Espanya"

El president de la CE diu que no es pot comparar la seva situació amb la de "països de l'antiga Iugoslàvia"

Juncker afirma que els catalans "no estan oprimits per Espanya"

Jean-Claude Juncker

El president de la Comissió Europea (CE), Jean-Claude Juncker, considera que els catalans no estan sent oprimits per Espanya i que, tot i que cal respectar la seva voluntat d'expressar-se, no es pot comparar la seva situació amb la d'"Eslovència o altres països de l'antiga Iugoslàvia".

"A Catalunya no estem davant d'un problema de drets humans perquè els catalans (...) no estan sent oprimits per Espanya", ha afirmat Juncker en declaracions difoses per la cadena portuguesa RTP.

Juncker ha considerat que la voluntat dels catalans ha de ser escoltada però ha afirmat que el referèndum il·legal del passat 1 d'octubre "no va tenir una participació que permeti dir que la voluntat total del poble català és el que el seu govern pretén".

13 Comentaris

Publicitat
#7 Alejandro, Barcelona, 27/10/2017 - 09:49

Sí que están oprimidos, Sr. Juncker, pero NO por España, sino por el Govern Catalán, por l'ANC, por Ómnium que, son quienes los dirigen como a titelles. "mañana todos a faltar a clase, al trabajo,para presionar al Estado", "Pasado a las 18h, todos a gritar en la calle". Son los catalanes quienes los oprimen con tantos mandatos desquiciados.

#6 Rodejet, Barcelona, 26/10/2017 - 20:30

Junckers, piròman i irresponsable, és còmplice de la mort de milers de persones a Síria i a les costes de la Mediterrània. A Luxemburg no el volen ni veure per afers tèrbols, que la corrupció i la manca de transparència de la Unió Europea ha ocultat

#6.1 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 26/10/2017 - 20:41

Si es pirómano es que debe ser de vuestro club. ¡A qué tanta crítica entonces?

#6.3 Alejandro, Barcelona, 26/10/2017 - 21:30

#6.

Pues entonces es igualico, igualico que la familia Pujol y otros muchos convergentes :corruptos y faltos de transparencia. ¿Dónde, en qué esquina perdiste la objetividad y la decencia, Rodejet?

#6.5 Doctor, Barcelona, 26/10/2017 - 23:43

Rodejet-Xipolleig-Galderic_Leo n-Leoncio, hoy no es tu día, te has liado tanto que has llegado a poner un mensaje ¡¡¡en español!!!! Y lo sabes, ja,ja,ja es el colmo de tu locura y de tu estado paranoico. Corre campeón, que hoy hay natillas de postre y te dejan repetir en Sant Boi.

#6.6 pepe.----, andorra, 27/10/2017 - 13:13

De lo de Siria el único responsable es Obama y el primer ministro de Israel y de las muertes en el mediterraneo, los traficantes de personas, no es como los esclavistas catalanes del siglo XIX en Cuba, pero se le aproxima...Y criticar la falta de transparencia, q es cierto, cuando la generalidad oculta todo lo q puede y mas, es de chiste.

#5 A., Barcelona, 26/10/2017 - 19:51

No fotis!!! No ho hagués dit mai... Ara seriosament. Puc entendre i compendre que hi hagi gent independentista, que pensin que el millor és un estat nou. Però quan comencen a dir q si estan oprimits, q si España ens vol esclafar com a poble, em posen dels nervis. S'ha de ser sectari per dir q Catalunya viu oprimida. Sectari, ignorant o mentider

#4 GRÀCIES PUTIN!, CAT-PUTIN, 26/10/2017 - 19:45

amb el suport del Comunisme Bolivarià Veneçolà i de l'Extrema-Dreta Europea (FARAGE, WILDERS...) però sobretot de PUTIN en tenim de sobres!

FUCK U.E.!

GRÀCIES PUTIN!

#4.1 pepe.----, andorra, 27/10/2017 - 13:17

El sentido comun me dicta q eso es una intoxicacion tipica, Putin no esta interesado en una Europa con problemas ni en pelearse con su principal mercado exportador, para los unicos q la guerra es un buen negocio es para el conglomerado militar industrial de los Estados Unidos.

#3 GRÀCIES PUTIN!, CAT-PUTIN, 26/10/2017 - 19:44

" Putin alienta la independencia con un enviado a Cataluña "

" Medóev llegó a Barcelona el lunes con una agenda privada, se reunió con empresarios y abrió una oficina de interés de Osetia del Sur "

" Hackers rusos ayudan a mantener la web del referendum de Cataluña "

(EL PAIS)

#3.1 pepe.----, andorra, 27/10/2017 - 13:19

los hackers esos son mercenarios, los puede contratar cualquiera, Soros, por ejemplo, A putin no le interesa pelearse con su principal comprador de Gas,por ejemplo, la guerra es un mal negocio en Europa, solo es un buen negocio para el conglomerado militar industrial de los Estados Unidos, q representa Soros. Menuda intoxicacion de la Cia.