Política · 16 de Maig de 2017. 15:21h.

La fiscalia apunta ara a Meritxell Borràs

Nova querella per la compra d'urnes

La fiscalia apunta ara a Meritxell Borràs

Meritxell Borràs

El fiscal general de l'Estat, José Manuel Maza, ha ordenat al fiscal superior de Catalunya, José María Romero de Tejada, la presentació davant el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya d'una querella contra la consellera de Governació, Meritxell Borràs, per l'anunci per licitar la compra d'urnes per al referèndum.

La querella també està dirigida contra el secretari general del Departament, Francisco Esteve, que és qui signa la licitació. La fiscalia els acusa dels delictes de prevaricació, desobediència i malversació.

L'anunci, de tres pàgines, detalla que es tracta de dos lots en els quals invertirà un pressupost "merament orientatiu" de 200.000 euros: 184.000 euros per a "urnes electorals transparents" i 16.000 per a "urnes de cartró".

14 Comentaris

#10 JordiBT, Barcelona, 17/05/2017 - 12:07

La consellera d'Interior, Meritxell Borràs, tant valenta ella, va demanar l'ordre de la compra de
l'urnes per escrit al vicepresident Junqueras. No sembla molt involucrada amb el referéndum.
No cal trencar amb la legalitat espanyola i el seu sistema judicial? Aleshores perquè aquesta
tendència a treure's la responsabilitat. Inhabilitacions?

#9 Culerdo, Basilea, 17/05/2017 - 11:11

Vayan pasando señores !!!!! Yo no me puedo saltar las leyes, vosotros tampoco !!!! Vividores.

#8 Maulet, Barcelona, 17/05/2017 - 08:43

Com pot un fiscal actuar per meres suposicions, encara que siguin fundades ?

Es evident que "de boquilla" la compra es fa per a un referendum, però a l'anunci, per escrit, no consta a cap lloc.

Quin rigor !!!

#7 modium, Moià, 16/05/2017 - 19:35

Quan hi hagi milers de querellats potser que vingui la ONU i s´emporti els fiscals i companyia a una illa deserta i que es distreguin allà querellant-se amb els peixos mentres nosaltres votem tranquila i pacíficament.

#7.1 Josep, Barcelona es 1000 años más antigua que Cataluña: Colonia Iulia Augusta Faventia Paterna Barcino, 17/05/2017 - 00:04

uy, sí, sólo hay que ver lo "pacíficamente" que os dirigis a todo el que no opinan igual, como los de Arran y compañía, gandismo puro, vamos

#7.2 Raurell, BARCELONA, 17/05/2017 - 07:43

No siguis infantil:
No hi hauran milers d'imputats ni els tancs entraran per la Diagonal.
N'hi ha prou en crear el caos al Prat o retrassar la nómina als mestres o als metges un parell de mesos i tot s'haurà acabat.

#6 Pepet , Sabadell, 16/05/2017 - 19:20

Com s'atreveixen a imputar a una santa?

#6.1 Maulet, Barcelona, 17/05/2017 - 08:46

Doncs no la veig al santuari.

Vols dir que no t'has equivocat de santa o de verge ?

Santa Inés o la virgen del Cospedal ?