Política · 11 de Setembre de 2017. 22:44h.

La Fiscalia cita Trapero per parlar del referèndum

El Major dels Mossos haurà de donar explicacions sobre els preparatius de l'1-O aquest dimarts

La Fiscalia cita Trapero per parlar del referèndum

Josep Lluís Trapero

La Fiscalia del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha convocat al Major dels Mossos d'Esquadra, Josep Lluís Trapero,  a la seu del tribunal. Aquesta convocatòria s'emmarca dins d'una reunió en relació als preparatius del referèndum de l'1-O. 

Josep Lluís Trapero va aparèixer a la llista d'un miler d'alts càrrecs que va publicar el BOE en què se'ls adverteix de les conseqüències penals en cas que permetin que el referèndum tiri endavant. Els Mossos d'Esquadra també van ser citats en la querella de la Fiscalia del TSJC contra el Govern arran de l'aprovació de la llei del referèndum.

28 Comentaris

#24 Pere, Lleida, 12/09/2017 - 19:51

Si els mossos no compleixen les lleis, la resta de ciutadans podrem començar a fer el que ens vingui de gust.

#23 Cat Show 3%, Bcn, 12/09/2017 - 19:00

Le habra contestado al fiscal: NO SE com el Rufian del gran Cosculluela.....Pos .....Adios.

#22 Lo Tremendo, La Figuera, 12/09/2017 - 12:23

Ya vuelven estos cansinos a tocar los cojones?. Por cierto, en las noticias entradas, habrá alguna que reproduzca el minuto de silencio que se produjo en la mani? No. Lo digo por los tocahuevos de la fiscalia a las ordenes del ejecutivo. Por Europa dicen que el TC puede convertirse en un tribunal penal de chusqueros.

#22.1 Alguien, BCN, 12/09/2017 - 12:46

Se hace una manifestación para la víctimas y los indepes la sabotean, pero luego resulta que hacen un minuto de silencio para respetar a las víctimas... ¿se puede tener menos vergüenza?

#22.2 pelaez, Barna.Spain, 12/09/2017 - 12:55

Te refieres al minuto de silencio de Otegui a las victimas de Hipercor?

#21 Aran non ei Catalonha, Arties, 12/09/2017 - 12:12

Aguest ome esteq patrullan ena Val d'Aran pes ans 90. Eth suvenir non ei eth milhor.

#20 Gerard, Barcelona, 12/09/2017 - 09:52

https://www.elconfidencial.com/espana/cataluna/2017-09-11/diada-independencia-cataluna-manifestacion-referendum_1441472/