Política
2607
0006

18 / 11 / 2009
La llibreta perduda del PSC
CiU troba un bloc amb notes del PSC en un informe pel qual Hereu va pagar 750.000 euros


Convergència i Unió (CiU) ha trobat traspapelada en un dels expedients consultats per membres de la seva federació una llibreta de notes vermella del PSC. El bloc, segons informa La Vanguardia, conté notes a mà que corresponen a una sessió de la sectorial de Competivitat i Empresa del PSC.
La llibreta va aparèixer dintre de la caixa que guarda un estudi de 2008 pel qual l'Ajuntament de Barcelona va pagar 748.000 euros. Després de convocar un concurs públic, el consistori que dirigeix Jordi Hereu va adjudicar l'elaboració de l'informe Estudi per a l'implantació de la gestió per objectius a Palladium Spain S.L., qui va rebre l'encàrrec el 31 de desembre de 2008.
Els regidors de CiU es preguntaven quina relació hi ha entre alguns dels temes tractats per la sectorial socialista de Competivitat i Empresa i el contingut de l'informe, segons afegeix La Vanguardia.




I va hi ho trben els de CIU, Vinga home, que no ens mamem el dit.
Si hi ha proves o indicis d'accions delictives, porteu-ho als jutjats, o es que a la llibreta només hi havia dibuixets?


748.000e són molts per un estudi, clar q amb els diners dels demés tot és barato. Algú sap quins eren els amos d'aquesta empresa? Qui es va presentar al concurs? ....? Pq podria ser molt intessant saber pq tancan una empresa tant rentable


Això no arregla ni el nou cap de gabinet de l'Hereu!!!


Suposo que per 748.000? hauran fet alguna cosa més que un simple informe de talla i pega de wiquipedia.


I l'Hereu on és ? Quines explicacions dóna ? Com sempre està desaparegut.



Compartir





Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Política - La llibreta perduda del PSC





























