31 de Gener de 2010. 10:56h.

41 comentaris

872 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Laporta aspira a president de la Generalitat

L'objectiu de Laporta és que "Catalunya tingui un Estat propi"

Joan Laporta, durant la manifestació de la Diada de l'11 de setembre
Joan Laporta, durant la manifestació de la Diada de l'11 de setembre
Joan Laporta, durant la manifestació de la Diada de l'11 de setembre

El president del FC Barcelona, Joan Laporta, ha assegurat que "si em presento serà perquè hauré decidit que tinc prou voluntat de servei per ser president de la Generalitat. La meva voluntat serà ser president per servir el país" i ha afegit que "si entro és per ser president de la Generalitat. Si entro és per governar, no per decidir qui governa. Estic capacitat per governar, m'ho he demostrat al Barça. Evidentment no es pot extrapolar del tot a la política, però hi ha una sèrie de principis bàsics que sí".

En una entrevista a l'Avui, Laporta ha dit que "si jo fos president lluitaria perquè Catalunya tingués un Estat que li permetés prendre les decisions sense que haguessin de ser cuinades per l'Estat central, i per tant decidir la nostra pròpia política energètica. Com l'econòmica, la social, la identitària, etcètera".

No ha aclarit si es presentaria només o amb Reagrupament, l'associació que acaba d'abandonar Joan Carretero i dotze persones més per discrepàncies amb un sector de la direcció sobre com han de ser aprovades les llistes electorals.

Segons el parer de Laporta, si pren la decisió de presentar-se, també valorarà com i si seria "en un partit existent o en un moviment també existent". "Però jo vull acció política, i això vol dir un partit polític perquè l'objectiu és que Catalunya tingui un Estat propi", ha assenyalat.

Per últim, ha afegit que "cal tenir incidència al Parlament perquè, com som una nació, Catalunya tingui capacitat per a administrar els recursos propis i aquest és el debat que hem de posar sobre la taula".

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/5uap4zu

41 comentaris

#41 MARC-SABATES.COM, Barcelona Catalunya //*//. 01/02/2010 - 20:12

 

Valorar

Positiu Negatiu

Joan Laporta i Estruch
Un gran President , gran Patriota i lluitador per
la Llibertat de Catalunya //*//
MARC-SABATES.COM

-

. .

#40 pericus, el segrià. 01/02/2010 - 18:26

 

Valorar

Positiu Negatiu

sì, pero, qui farà de ferrusola??

-

. .

#39 Johan, Sants. 01/02/2010 - 15:03

 

Valorar

Positiu Negatiu

president kina por...i mantenint a totes les amants amb els nostres calers...noooooo!quan descobriu kel laporta no es ni independentista ni deskerres..tira més a lultra dreta,i la fundación franco?mai oi?el laporta (com tots,excepte en Barrera)vol diners.

-

. .

#38 El Peludo, Hispania Romana. 01/02/2010 - 14:00

 

Valorar

Positiu Negatiu

De un tiempo a esta parte, siento una curiosidad irreprimible, y ésta consiste en intentar entender el amor del tal Sabates con el Lapuerta. ¿Será platónica?, ¿Será carnal? ... En cualquier caso el mal gusto es compartido, ¡vaya par de pintas!

-

. .

#37 Marc Sabatés i Laporta, Signes França 83870. 01/02/2010 - 13:49

 

Valorar

Positiu Negatiu

Els espanyols intelligents haurien de fer com els Anglesos i mirar-se aixo de la independència de Catalunya //*// amb uns altres ulls , com molts d ' ells fan amb Escocia .Visca Joan Laporta
Visca Catalunya Lliure
MARC-SABATES.COM
FC BARCELONA
CATALUNYA

-

. .
 
Adrià Alsina

A casa per Cap d'Any..xinès

ADRIÀ ALSINA

525

1

Montse Ribera (TU)

"La meva indignació amb els indignats"

MONTSE RIBERA (TU)

13375

63

Raphael Pherrer

Delicies mallorquines II

RAPHAEL PHERRER

491

1

App Store
El temps
Top 10 Cinema
Raphael Pherrer

Comedia

El cambiazo

David Dobkin

Raphael Pherrer

Acción, Terror, Fantástico

Underworld: El despertar

Måns Mårlind, Björn Stein

Raphael Pherrer

Acción, Intriga

Sherlock Holmes 2

Guy Ritchie

e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Política - Laporta aspira a president de la Generalitat

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya