|
29 d'Agost de 2010. 23:37h. 100 comentaris ![]() 1774 lectures ![]() ![]() Laporta i Carretero es faran la competència Solidaritat i Reagrupament es presenten per separat ![]() Audio
![]() No hi ha imatges per aquesta noticia. ![]() ![]() ![]() Joan Laporta i Joan Carretero no han aconseguit tancar un acord per a les properes eleccions al Parlament malgrat l'acostament de posicions. La trobada s'ha celebrat aquest vespre -al final es va descartar l'Hotel Princesa Sofía- amb l'assistència -a més de l'expresident del Barça i l'exconseller- Alfons López Tena i Uriel Bertran per Solidaritat Catalana i Rut Carandell per Reagrupament. Les dues formacions han pactat un comunicat conjunt en el que admeten que "cadascuna de les dues formacions es presentarà a les properes eleccions al Parlament", però que la voluntat és "la de sumar" i fan "una crida conjunta a la màxima participació". L'última proposta de Laporta, de resposta a la petició de reunió de Carretero, que havia transcendit fou el 19 d'agost a la tarda. Però el líder de Reagrupament va declinar l'oferta, ja que els dijous a la tarda ha de passar consulta a Puigcerdà. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() #100 Jordi Mestre Gallinat CRITERIA PLUS, Castelldefels. 31/08/2010 - 22:22 He quedat, d´esquerra republicana, molt desebut, són uns aprofitats. Han preferit donar-li la presidència de la Generalitat al cordovés enlloc de pactar amb als nacionalistes. Aquesta vegada votaré Carretero, perquè Laporta també tufeja a "trepa".
#99 Ana María, Castelldefels. 31/08/2010 - 22:06 He quedat, d´Esquerra republicana, molt decebuda, són uns aprofitats. Han preferit donar-li la presidència de la Generalitat al cordovés en lloc de pactar amb els nacionalistes. Aquesta vegada votaré Carretero, perquè Laporta també tufeja a "trepa".
#98 Pep, Alt Empordà. 31/08/2010 - 10:39 Joker,qui te una curiosa idea de la independencia ets tu votant un partit UNIONISTA,CORRUPTE i de l'OPUS com CiU.votar ERC és votar per la INDEPENDENCIA sigui qui sigui el president que ERC posi a la Gene. sencillament perque ERC és INDEPENDENDENTISTA
#97 rogeret, tarragona. 30/08/2010 - 19:02 Està clar uqe han guanyat els personalismes. I jop també tinc clar que hauré de tornar a votar als ERCs. No ho volia fer,però no m'ehu deixat una altra opció.
#96 Jep, Catalunya. 30/08/2010 - 16:16 joker, teniu una curiosa idea de la independència: posar a Montilla i Chaves al bell mig del Palau de la Generalitat com a màxims responsables polítics per decidir sobre els assumptes de Catalunya. Renoi, quins independentistes!
![]() #100 Jordi Mestre Gallinat CRITERIA PLUS, Castelldefels. 31/08/2010 - 22:22 He quedat, d´esquerra republicana, molt desebut, són uns aprofitats. Han preferit donar-li la presidència de la Generalitat al cordovés enlloc de pactar amb als nacionalistes. Aquesta vegada votaré Carretero, perquè Laporta també tufeja a "trepa".
#99 Ana María, Castelldefels. 31/08/2010 - 22:06 He quedat, d´Esquerra republicana, molt decebuda, són uns aprofitats. Han preferit donar-li la presidència de la Generalitat al cordovés en lloc de pactar amb els nacionalistes. Aquesta vegada votaré Carretero, perquè Laporta també tufeja a "trepa".
#98 Pep, Alt Empordà. 31/08/2010 - 10:39 Joker,qui te una curiosa idea de la independencia ets tu votant un partit UNIONISTA,CORRUPTE i de l'OPUS com CiU.votar ERC és votar per la INDEPENDENCIA sigui qui sigui el president que ERC posi a la Gene. sencillament perque ERC és INDEPENDENDENTISTA
#97 rogeret, tarragona. 30/08/2010 - 19:02 Està clar uqe han guanyat els personalismes. I jop també tinc clar que hauré de tornar a votar als ERCs. No ho volia fer,però no m'ehu deixat una altra opció.
#96 Jep, Catalunya. 30/08/2010 - 16:16 joker, teniu una curiosa idea de la independència: posar a Montilla i Chaves al bell mig del Palau de la Generalitat com a màxims responsables polítics per decidir sobre els assumptes de Catalunya. Renoi, quins independentistes!
#95 Pere Soria, Premiá de Dalt. 30/08/2010 - 15:38 Segueixo sent optimiste, no puc creure que per no fer primaries (democracia pura) en Carretero no vulgui anar amb SCI.
#94 joker, bcn. 30/08/2010 - 15:19 I ara tots els bocamolls que han estat escarnificant a ERC mentres prometien la lluna que? Els "liders" Carretero i Laporta ja han deixat clar que només es preocupen del seu cul. ERC és l'unica opció real per a la independencia, deixeu-vos de collonade
#93 Ciudadanista, Barcelona. 30/08/2010 - 13:48 Como médico, Carretero sabe que su riesgo de padecer infarto aumenta cuando se acerca a Laporta y López Tena. Ha perdido la ocasión (ara o mai) de adherir los reagupados con los solidarizados, pero ha prevenido el estrés diciendo NO al SI.
#92 Jep, Catalunya. 30/08/2010 - 13:43 La voluntat d?ambdues formacions és la de sumar, lleialment, el màxim de voluntats per assolir aquests objectius...Per això, han decidit anar separats. Fantàstic i molt entenedor per a tothom. Au, a pastar fang!
#91 quin fracàs, sense unitat no hi haurà independència mai. 30/08/2010 - 13:37 HEU MALMÈS EL CLAMOR DE LA MANI DEL 10 DE JULIOL! Espanya riu i dorm tranquil·la. Sempre hi ha un motiu pel qual algunes nacions són sotmeses per altres (Escòcia, Catalunya): una tara en l'ànima dels seus ciutadans.
#90 Fedor, BCN. 30/08/2010 - 13:27 Un dels dos, Carretero, Laporta, o tots dos són mals patritoes.
#89 Jep, Catalunya. 30/08/2010 - 13:13 Amb CiU ja sabem de quin mal podem morir, però ara per ara és la única força capaç de plantar cara al PP i al PSOE i canviar el nefast govern actual. Els gallets que segueixin estomacant-se i quan estiguin ben baldats, que tornin a rumiar-s-ho.
#88 Jep, Catalunya. 30/08/2010 - 13:09 Toni, si son incapaços danar units tenint el mateix objectiu i amb un clam al carrer que els hi ho està demanant, per mi que aquesta gent pensen més en ells que en el país. Detecten que hi han ganes i volen aprofitar-se personalment. Patètics.
#87 Mercè, Lleida. 30/08/2010 - 12:56 Perquè no fem un altre partit independentista "unitari"? Així a CIU, PSC i PP encara s'enriuran més.
#86 marta, girona. 30/08/2010 - 12:53 Votar Laporta o Carretero? mai de la vida! aquests dos galls l'única cosa que volen es protagoniste i nosaltres necessitem un President de "veritat" no de pandereta o rabieta. Jo continuaré votant ERC que, com a mínim, hi te gent honrada.
#85 Toni, Barcelona. 30/08/2010 - 12:47 Fan somriure aquells comentaris que diuen que caldrà votar ERC o CiU... Però si aquests comentaristes mai s'havien plantejat votar Reagrupament o Laporta.. A veure si hi haurà exvotants de CiU i ERC que, discretament, sense fer soroll, votaran RCat.
#84 Toni, Barcelona. 30/08/2010 - 12:43 Votar CiU és com votar PP. I votar Esquerra és com PSOE.. ¿Què costa votar Reagrupament o bé Laporta? És un sacrifici tan gran? De l'esforç i l'heroicitat d'introduir una papereta en una urna, haurem d'anar a l'hospital, esgotada l'energia??
#82 Jep, Catalunya. 30/08/2010 - 12:21 Laporta i Carretero semblen dos gallets estomacant-se de valen, mentre la guilla està fent destrosses en el galliner. Catalunya sembla el corral del caïnisme ple de galls barallant-se mentre la guineu ens la va foten. Patètic
#81 Jep, Catalunya. 30/08/2010 - 12:10 Crec que com jo, molta gent que hagués votat una coalició amb ganes, ara sabstrindrà o valorarà el vot útil de la única força capaç de plantar cara al PSOE i el PP, és a dir, CiU com a mal menor.
#80 Jep, Catalunya. 30/08/2010 - 12:08 Per contra, anar dividits representa malbaratar el vot independentista, esmicolar-lo i posar-lo en la picota de la llei dHontd. Si no van units faran el ridícul i faran perdre molt vot independentista. No veure-ho em fa dubtar daquests líders.
#79 Jep, Catalunya. 30/08/2010 - 12:03 Demostra una manca total de visió política no adonar-se que una coalició independentista podria arrossegar molt vot fastiguejat dEspanya, dels actuals polítics catalans, de la corrupció. Per tant, és una ocasió única dentrar amb força al Parlament.
#78 Miquel del Fai, Vic. 30/08/2010 - 11:59 Es una llastima per la suma del independentisme de dreta. Jo continuare fent confiança al partit nacional independentista i d'esquerra. ERC.
#77 Font Paulus, sobiranista català, Katalonien. 30/08/2010 - 11:43 Sempre Solidaritat pot venir a la Casa Gran del Catalanisme per ajudar a fer un triomf megagegantí del nacionalisme-sobiranista-patriòtic català que ès CIU. MAS-DURANT-LAPORTA, endavant.
#75 Carles, Barcelona. 30/08/2010 - 10:55 NO UNITAT, NO VOT. Em tocarà votar a CIU, una llàstima però cert.
#74 Jep, Catalunya. 30/08/2010 - 10:51 Doncs francament, si tot el que son capaços de fer pel país és dividir el vot independentista en aquestes circumstàncies, a pastar fang. Jo votaré CiU per no llençar el vot.
#73 aldebert, collsacreu. 30/08/2010 - 10:48 Ràpidaments, els encaixistes (o unionistes) convergents i esquerranosos, a dir-nos que se'ls ha de votar a ells després de que no hagin arribat a acord electorasc i Rcat l!!!! PACIÈNCIA....
#72 robert, bcn. 30/08/2010 - 10:25 Quanta pèrdua de temps.
#71 Núria, bcn(cat). 30/08/2010 - 10:13 No hi ha cap problema, els dos camins van al mateix lloc. L'independentisme ja és transversal i és lógic que hagi diverses opcions. SC ha fet un sistema molt avançat i Rcat encara no pot arribar-hi per manca de temps. L'important es la Independencia.
#70 Pol, Pirineus.. 30/08/2010 - 10:09 Si no van junts això és un desastre. Em sembla k votaré a CIU!!!!!
#69 Red Baron, Viladecavalls. 30/08/2010 - 10:05 de fet el titular mes assenyat seria. Laporta fa la competencia a Carretero
#68 rafel, bcn. 30/08/2010 - 09:31 He decidit no votar a cap dels dos. Em quedaré a casa lamentant lo complicats que som els catalans
#67 david, Barcelona. 30/08/2010 - 09:30 Si s'haguessin unit ara tindrien el meu vot, però en aquestes condicions i després de la traició d'ERC, només em queda CiU...i no els havia votat mai!
#66 Jordi, Barcelona. 30/08/2010 - 08:56 Nanos l´heu ben cagat. Me´n torno a ERC !!!!!!!!!!!!!!
#65 Jordi, Realpolitik city. 30/08/2010 - 08:48 Totalment d'acord amb el darrer comentari. La llei electoral és cruel amb la dispersió de partits i per tant l'únic vot independentista útil és a ERC.
#62 Unionista, BCN. 30/08/2010 - 07:46 Ara tots els que creiem en la unitat d'Espanya hem de promoure entre els nostres amics indepes qualsevol d'aquests dos partits, com qui no vol la cosa, com si no ens interessés el tema... imagineu: milers de vots sobiranistes directes a la claveguera!
#61 S, Andorra. 30/08/2010 - 04:48 Esquerra Republicana: una força seriosa, unida i assemblearia. Paisos Catalans, Independencia, Justicia social, Concert economic i Dret a Decidir. 11 de setembre; manifestacions. 29 de setembre: Vaga General. Contra les retallades socials i nacionals
#60 Toni, Barcelona. 30/08/2010 - 03:01 Bé, a l'hora de votar, haurem de triar. Reagrupament o Solidaritat. No passa res. Els propers dies i setmanes veurem les evolucions de cadas un per saber a qui es pot votar. Jo ara em decanto per Reagrupament.
#59 Toni, Barcelona. 30/08/2010 - 02:55 I si ho titulessim de la següent manera?: "Laporta i Reagrupament faran la competència als partits unionistes amb Espanya".
#58 Una catalana, Vallès Occidental. 30/08/2010 - 02:35 Crec que Pere té raó. Ara cal votar útil, es a dir ERC, ja que Carretero va perdre en les votacions de ERC i al no conformar-se va fundar un partit nou, és democrata? I el Sr. Laporta volia fer un complexe al Delta del Llobregat i destruir aquell lloc.
#57 Jordi Pijoan, vic. 30/08/2010 - 00:52 Sens dubte una molt mala notícia. Hom es feia pagues de votar una opció clarament majoritària per assolir allò que el poble reclama. Ara, dividits, més abstenció que mai...
#56 Quico Ventalló, Terrassa. 30/08/2010 - 00:46
#55 alex, bcn. 30/08/2010 - 00:45 pobre carretero, el seu resultat electoral serà patèntic, igual que la seva cara d'emprenyat permanent.
#54 lidia, girona. 30/08/2010 - 00:22 Ara cal votar Reagrupament, per ser la proposta més seriosa. I ja ens unirem, si cal, al Parlament,
#53 nika, barcelona. 30/08/2010 - 00:20 Completament d'acord amb l'Aldebert.
#52 Oriol, BCN. 30/08/2010 - 00:20 cal anar a votar un dels 2 segur. Fer vot útil, aquell que tingui més força segons el lloc. Per ex. a Girona en Carretero i a BCN en Laporta. ERC mai, va votar contra els referendums i ha preferit el poder que CAT. Donant suport al PSC i establisment
#51 Jesús, Gavà. 30/08/2010 - 00:18 Dos machos alfa no caben en el mismo puticlub. Eso es de primaria de barrio chino.
#50 Pere, Barcelona. 30/08/2010 - 00:10 Adéu a la unitat, ara cal un vot útil, ara només ens quedar votar el menys dolent, no podem tenir menys diputats independentistes quan tenim més independentistes que mai. Ara cal votar ERC.
#49 Aldebert, platja d'aró. 29/08/2010 - 23:58 Nois i noies, prou d'escriure desvarietats: LA UNITAT al Parlament, ara fem campanya constructiva, i deixeu de llegir als provocadors i criticadors de sempre. L'independentisme guanya en opcions, aprofitem-ho,
#48 Jordi B, BCN. 29/08/2010 - 21:43 Ah no, de cap manera ens pensem passar les lleis per l'engonal. Les Constitucions Catalanes de 1705 son sagrades per nosaltres, de la mateixa manera que les vostres lleis son importants per a vosaltres.
#47 A cagar a la vía, Barcelona. 29/08/2010 - 20:59 Bufones vosotros, que os pensaís que os podeís pasar las leyes por la entrepierna, púes no os queda nada que tragar, ridícula minoría.
#46 Pauet, BCN. 29/08/2010 - 18:34 A l'incivic que caga a la via. Els dni, com tothom sap, són uns papers falsos, l'important es la nostra voluntat majoritaria, democràtica i inqüestionable, bufó
#45 A cagar a la vía, minoría, Barcelona. 29/08/2010 - 15:45 Entonces en tú DNI Español debe de poner: Jordi B Kuntakinte. Ja ja ja ja ja ja ja. Tranquilo, te puedes quitar el complejo de inferioridad montando un butifarrendum en una guarderia o en un bar de colombianos, como prefieras.
#44 Jordi B, BCN. 29/08/2010 - 12:52 nen del s XXI: un català que se sent espanyol es com un negre que admira al KKK
#43 Meliq Salau, Reus. 29/08/2010 - 12:13 Des del Pentapartit es pretén atiar els atacs entre les dues candidatures per a la Llibertat Nacional. Els catalans no caurem pas en aquest parany. Els votants d'SC i d'RC recomanarem votar l'un a qui no vulgui votar l'altre
#42 Catalunya real, Barcelona. 29/08/2010 - 12:09 que facin el que vulguin però que s'entenguin d'una vegada, és el millor pel país.
#41 carme, Badalona. 29/08/2010 - 11:35 Per la unitat de TOTS els independentistes, signa a www.araomai.cat
#40 Ja ja ja ja ja ja ja, Barcelona. 29/08/2010 - 11:34 En el Princesa Sofía, mira que hay hoteles, y tienen que irse al Princesa Sofía, Reyna de España. Definitivamente, el independentísmo catalán es una burda estafa para retrasados mentales.
#39 Qué risa, Barcelona. 29/08/2010 - 11:29 El G-20 separata, ja ja ja ja ja. Dos cantamañanas de partidos sin representación parlamentaria celebran una cumbre olímpica, los destinos de la hombres están en juego...ni los Bilderberg, ni el Club de Roma, ni la Sociedad Fabiana, Carretero y Lapo.
#38 Joan, Barcelona. 29/08/2010 - 11:26 L'Uriel ha fet, està fent i fa moltíssima feina per Catalunya i és qui més està treballant per la unitat en aquests moments. Deixem que parlin i arribin a un acord.
#37 pep, manresa. 29/08/2010 - 10:09 Què més dóna que sigui a un lloc o un altre, el cas és que es posin d'acord pel bé de tots, si no ho fan encara que molts votaríem una de les dues opcions, s'ha de reconèixer que es perdrien molts vots pel camí, i no ens ho podem permetre
#36 JoanMarti, Abrera. 29/08/2010 - 01:06 quines llistes mes tenses, aqui tothom va pel "patrotisme" dels diners, aviam si no, tan criticar altres partits i ells no crec que estiguin lluny de sospita. I diuen que ho fan per l'independencia, el cas del Uriel es greu, qui el creu?? Jo no,
#35 Gombau, Vidrà. 29/08/2010 - 00:52 Tobies ( La Ràpita) jo fins fa pocs dies opinaba igual que tú, ja que considero que la unitat del independentisme és molt i molt important.Però ultimament he tingut l' oportunitat de parlar amb persones que han tractat o que coneixen molt bé al Sr..
#34 Vilalta, Berga. 29/08/2010 - 00:09 UNITAT, UNITAT I UNITAT, si heu de sacrificar algun nom ó personalitat FEU-HO una personalitat ó nom per important que sigui, es prescindible en bé de la UNITAT que vol dir en bé de CATALUNYA.
#33 Tobies, la Ràpita (el Montsià). 28/08/2010 - 23:22 Heu de pactar per patriotisme. Catalunya ho necessita. Convé que feu mans i mànigues, per arribar a un nacord! Si pacteu, l'èxit serà esclatant. Si no ho feu, tots plegats ens endurem un disgust, el vespre de les eleccions.
#32 per la unitat, catalunya. 28/08/2010 - 22:23 Signeu per la unitat dels partits independentistes http://araomai.cat
#30 Para el SIGLO XXI..., BCN. 28/08/2010 - 21:47 Hola persona educada!, soc un dels quatre tarats ignorants que corren per aquestes terres... lo de la "mayoria de catalanes" tant sols ho decidiràn les urnes. Com que ets un demòcrata convençut, suposo que respectaràs el que aquestes diguin, oi?
#29 Reusenc, Reus. 28/08/2010 - 21:22 Santfeliuenc (SFC):
#28 Ciudadanista, Barcelona. 28/08/2010 - 12:12 Carretero no estaba preparado para este sufrimiento. Si se solidariza y adhiere a Laporta, malo; y si no lo hace, peor. Aunque lo más doloroso debe ser tener que soportar a López Tena.
#27 SIGLOXXI, bcn. 28/08/2010 - 11:07 Sois 4 tarados ignorantes y traidores los separatas. Os peleais hasta en vuestro delirium tremens. No puede ser que 4 ignorantes tengan tanto protagonismo que la mayoría de Catalanes que nos sentimos Españoles. Es una cuestión de respeto demográfico.
#26 Santfeliuenc, SFC. 28/08/2010 - 11:05 Joan Laporta
#25 Santfeliuenc, SFC. 28/08/2010 - 11:04 Però vaja, dit aixó, jo aposto per la fusió, i avenço una llista dels 10 primers a Barcelona
#24 Santfeliuenc, SFC. 28/08/2010 - 11:01 Victor ,,,,,,quina mala baba que gastes, per a tu jo será un dels que hem fotaré de lloros, be, preferieixo aixi, que no anar amb uns oportunistes com SC, que l'unic que han fet es aprofitar-se de la maquinaria de les Consultes, i anar a destroçar RCAT
#23 Ferran, Badalona. 28/08/2010 - 10:02 Com collons volen aconseguir la independència si l'únic que aconsegueixen amb tanta parafernàlia és la desunió? Aquest parell només volen fer-se una foto de cara a la galeria i tots dos volen ser líders. Líders de què? Quins ous!
#22 Francesc, Barcelona. 28/08/2010 - 00:31 Jo també demano que es coailguin.... Vinga, feu un esforç. La cosa pot ser esclatant i pot aixecar una onada d'entusiasme al país!
#21 Daniel, BArcelona. 27/08/2010 - 22:49 Potser serè un català rar, però a mi no m'agrada el fútbol, per tant no m'agrada Laporta i si m'agrada molt la seriositat d'en Carretereo.
#20 Santiago, GI. 27/08/2010 - 22:12 Vaja. El vot útil és CiU. Sí, útil per retallar estatuts amb ZP.
#19 Oriol, BCN. 27/08/2010 - 21:30 Si arriben a un acord, amb una única llista independentista, els votaré (amb el nom que decideixin posar). Però si n'hi ha d'haver 2 (o més, CUP, etc), doncs em temo que em veuré obligat a practicar el vot "útil": CiU.
#18 víctor, bcn. 27/08/2010 - 20:17 Carretero està entre l'espasa i la paret. O es coal·liciona o personifica el ridícul més gran de la història recent de Catalunya. Laporta treurà representació amb tota seguretat. Carretero sol només pot aconseguir un parell de consultes a Puigcerdà.
#17 rosó, barcelona. 27/08/2010 - 18:44 Potser sí que en Laporta a hores d'ara, ja es deu adonar del desastre que li han fet fer, i voldria arreglar-ho d'alguna manera digna. Que us hi jugueu que els altres dos companys de paradeta que s'ha buscat, no li posaran fàcil. En López ja ho ha dit.
#16 Jordi, Sallent. 27/08/2010 - 18:00 Una proposta clara i concreta:
#15 jordi, bcn. 27/08/2010 - 17:51 si sr! aquesta es la noticia que volia llegir!! anims! siusplau feu un acord!!! coalicio! moltissima gent ho espera! la catalunya independent s'ho mereix!! sigueu patriotes! junts podrem!
#14 Quim Llamusí, Vilanova i la Geltrú. 27/08/2010 - 17:45 Amic jooooo (cat) (27/08/2010; 16:23):
#13 LLuís Pineda, Pineda. 27/08/2010 - 17:22 Coalició sí, absorció no. Encara queda gent amb dignitat
#12 Sir William Temple, dublin.cat. 27/08/2010 - 16:59 Si hi ha acord s'hauran de vetar alguns noms que han demostrat sobradament que els seus interessos són personals i poltronistes. Tots aquests que abandonen el vaixell a l'hora de la veritat no els podem confiar una cosa tant important com Catalunya.
#11 Quimet, El Poble Sec. 27/08/2010 - 16:58 Tota la vida votant ERC. Ara o hi ha unitat com a mínim entre Solidaritat i Reagrupament (idealment també ERC, però hauran de passar 4 anys fent la travessa del desert abans no baixin del burro) o no votaré. NO ESMERCEU UN MILIÓ DE VOTS INDEPENDENTISTES!
#10 Manel, Sant Antoni. 27/08/2010 - 16:49 A on és el tan esmentat seny català? És que no es adonent compte aquesta gent que el que la gran majoria de catalanes i catalans demanem es unitat i independència?
#9 jooooo, cat. 27/08/2010 - 16:23 soc militant de cdc i fa temps que vull trencar el carnet per apostar per la independència del país,fa temps que estic cansat del sí però no,...convergent.Però no puc anar de guatemala a guatapeor!!!
#8 víctor, bcn. 27/08/2010 - 16:20 Em sembla una ximpleria. No paga la pena l'esforç. Reagrupament tindrà tants vots com reagrupats li quedaran per les eleccions. És a dir, una dotzena justeta. SI no ha d'aglutinar gent tan mediocre.
#7 Pere, pirineu. 27/08/2010 - 16:16 Perque no feu una coalició que es digui UNITAT PER CATALUNYA
#6 Jordi B, BCN. 27/08/2010 - 16:10 Carretero intenta desbloquejar la situació amb Laporta
#5 Miquel, Barcelona. 27/08/2010 - 15:57 Sí, el diumenge és un bon dia, el senyor doctor no te consulta aquell dia. Va home!! Poseu-vos d'acord, feu-ho pel país!!!!
#4 3de9, bcn. 27/08/2010 - 15:42 Si cal, tanqueu-vos tres dies sota una mina,però cal arrivar a un acord,tot el demés es fusta mullada i n'haurieu de ser concients. Espero llegiu aquest comentari.
#3 Ferran, B. 27/08/2010 - 15:36 El programa electoral de JOan Laporta era destruir el Parc Natural del Delta del Llobegat. Salvem Can T rabal! Laporta i Alicia Sanchez Camacho no us votaria mai de la vida!!!!! Abans als repubublicans (encara que siguin independendentistes) d´ ERC.
#2 Jorodi Tallaferro, Barcelona. 27/08/2010 - 15:14 A mést de la paraula independència, han de posar damunt la taula la politiica social, la defensa dels trebaladors davant els abusos de la patronal i els bancs, la sortida d'Afganistán, la protecció i assistència dels vells, les pensions, i més.
#1 joan serra, garraf. 27/08/2010 - 15:12 Aviam si es pot fer una coalició Solidaritat-Reagrupament per les eleccions, un matrimoni per undia, efímer!! Cal que Joan Carretero i Joan Laporta estiguin al Parlament per fotre canya als espanolistes. La única manera és aanar junts un dia !!! : El dia
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Política - Laporta i Carretero es faran la competència





































