Política · 15 de Maig de 2017. 09:25h.

Les dificultats de ser del PP a Catalunya

Els militants es queixen que "si no ets nacionalista, no ets català"

Les dificultats de ser del PP a Catalunya

La carpa del PPC, a la Barceloneta

El PP va instal·lar aquest cap de setmana una carpa a la platja de la Barceloneta per difondre la seva campanya "La Catalunya valenta". Durant l'acte, el president del PPC, Xavier García Albiol, va rebre crits de "Fora el PP". Això exemplifica la dificultat de ser del PP a Catalunya.

Una de les persones va retreure al líder del PPC que "amb aquesta campanya aneu tard" perquè, segons ell, "l'havíeu d'haver començat quan ells van començar a explicar a les escoles que la Guerra Civil espanyola". Albiol li va contestar que "jo t'ho agraeixo, però tu veus que en aquests moments som els únics que estem al carrer donant la cara".

El veí li va replicar que "si no ets nacionalista, no ets català i no tens drets" i ha denunciat que "la informació en castellà a l'Ajuntament no existeix". "Si demanes un full en castellà, et posen a una cantonada a esperar mitja hora, és una vergonya", va afegir.

Militants del partit com Ángel Muzas, afiliat del PP des dels anys 90, va explicar a e-notícies que "considero que falta que els dirigents del partit estiguin més al carrer. Les bases del partit tenim poc suport, hem sigut agredits a carpes i ningú ens dóna suport". "Falten ous. No sabem vendre les nostres idees, els altres partits tenen el suport de les masses i nosaltres sempre anem perduts", va reblar.

José, militant del partit, va admetre estar "molt desil·lusionat" i va explicar que "intento donar suport a moltes reivindicacions de veïns a Barcelona com a persona i els dirigents no van". També va destacar que "la meva intenció és abandonar el partit perquè no m'estimulen" i va remarcar que "el contacte dels dirigents polítics amb les bases no és l'adequat. Són molt fluixos".

48 Comentaris

#25 fran-bcn, bcn, 15/05/2017 - 21:30

llegint l article sencer entenc moltes coses. No em val el victimisme, sisplau......en feu un gra massa. No es pot anar de marginat eternament. NOMES FALTA UNA MICA DE CULTURA!!!

#25.1 pepe.----, andorra, 16/05/2017 - 14:33

y q tiene q ver la cultura con este asunto? y eso de ir de victimas? no es q vayan de victimas, es q son victimas, tanto de los separatas, como de sus propios dirigentes q les maltratan un dia si y otro tambien. Y una cosa es ir de marginado, como hacen los separatas y otra ser un marginado, como les pasa a los peperos.

#23 Nelson Poblete, PARK GÜELL, 15/05/2017 - 18:39

en canvi els que sempre tenen totes les facilitats, són els Millet, els Montull els Alavedra, els Prenafeta, els Pujols, la mare superiora de la congregación...

#22 Guillermo, Hospitalet, 15/05/2017 - 15:19

Hay que comunicar, hace falta comunicación publicidad para enterarnos de las actividades que tenemos que hacer

#21 Kropotkin, Vic, 15/05/2017 - 15:02

Pues no soy catalan... Jua, jua, jua,...

#21.1 Ajo y Agua, Bcn, 15/05/2017 - 15:56

Mai no ho has estat. Jau, jau jau.

Ajo y agua!!
//*//

#21.2 pepe.----, andorra, 16/05/2017 - 14:34

algo asi le contesto Julius Streicher a un judio q en 1936 se proclamaba tan aleman como los del NSDAP, ya q el tenia medallas de la gran guerra....Y el tal julius, al estilo estrellado, le contesto lo mismo, nunca has sido aleman. ¿De verdad van a dejar a estos totalitarios llevar un pais de verdad?

#20 Karhu, Bcn, 15/05/2017 - 13:52

El seu partit actua com una mafia, lo extrany es que en el reste d'espanya no sigui dificil ser del pp. Aqui sabem be com les gasten, castelldefels 120% del presupost en un any en contractes irregulars en el unic mandat que han estat, com exemple

#20.1 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 15/05/2017 - 16:11

Clar, clar.. es que ser dels corruptes de CIU/CDC/Juntspel3%/PDC4%T o els abusadors/espies d'ERC o els anti-tot de la CUP/Arràn fa molta mes patxoca. Hi ha partits diferents, pero et puc assegurar que la corrupció es la mateixa.

#20.2 pepe.----, andorra, 16/05/2017 - 14:36

su partido solo? Todos los partidos actuan como lo q dices, TODOS, si, es curioso, sabes lo de Castelldefels y no sabes lo q pasa en el resto de los 944 municipios de la region catalana donde no mandan los peperos sino las otras facciones del PRI, q hacen lo mismo o peor. ¿Lo del metro de Sabadell no te suena? ¿y los centros comarcales de turismo?