|
30 de Maig de 2008. 12:35h. 80 comentaris ![]() 7133 lectures ![]() ![]() López Tena proposa la il·legalització del PP "Per complicitat amb el terrorisme" ![]() ![]()
El vocal del poder Judicial i promotor del Cercle Sobiranista, Alfons López Tena, ha denunciat en un article al diari Público "la roña falangista injertada per Aznar i Major Oreja en una dreta espanyola que mereix millor sort, i decencia". "Primer se'ns va dir que qui no recolzés la concreta política propuganda per unes víctimes del terrorisme era còmplice d'ETA, que ràpidament es va convertir a acusar de terrorisme a tot aquell que no recolzés o fora del PP, al marge que milers d'aquests còmplices estiguem amenaçats o siguin les seves víctimes: o amb el PP o traint els morts". ![]() ![]() ![]() ![]() #78 Toñon, España. 08/06/2011 - 00:44 Vocal del poder judicial. "Poder Judicial" ¿en virtud de qué? ¿De un examen? ¿Te capacita ese examen para demostrar tu calidad ética? ¿Un elemento tan condicionado ideológicamente puede ser neutral? ¿Sin ser neutral se puede ser juez? Así le luce el pelo a este país.
#77 dolors, Barcelona. 17/05/2011 - 19:11 Jo no soc espanyola, m´importa una merda que ells m´hi considerin, m´inporten una merda ells i les seves idees feixistes...però no només el PP, també el PSOE i totes les seves variants "autonomiques". Comensa a ser hora d´una rebel.lió en serio!!!!
#76 pacorro, BCN. 09/05/2011 - 12:44 doncs igual que el PP denuncia que a les llistes de certs partits del pais basc hi ha terroristes, al PP hi ha falangistes que van estar al bandol de Franco, que mai han estat jutjats. Per que no ho haurien de ser? i per tant el PP hauria de ser il·legal.
#75 cipotal, Castelldefels. 07/04/2011 - 09:45 Toma ja!!!!! Clar i català.... Catalunya Lliure de fatxes.
#74 LaiaBarcelona, barcelona. 30/01/2011 - 22:07 Doncs, seria una gran avanç, per derrocar el franquisme d´una vegada. ESpanya Moderna?? jaja no em facis riure encara hi ha franquistes ( nomes fa falta mirar què diuen els del PP)
![]() #78 Toñon, España. 08/06/2011 - 00:44 Vocal del poder judicial. "Poder Judicial" ¿en virtud de qué? ¿De un examen? ¿Te capacita ese examen para demostrar tu calidad ética? ¿Un elemento tan condicionado ideológicamente puede ser neutral? ¿Sin ser neutral se puede ser juez? Así le luce el pelo a este país.
#77 dolors, Barcelona. 17/05/2011 - 19:11 Jo no soc espanyola, m´importa una merda que ells m´hi considerin, m´inporten una merda ells i les seves idees feixistes...però no només el PP, també el PSOE i totes les seves variants "autonomiques". Comensa a ser hora d´una rebel.lió en serio!!!!
#76 pacorro, BCN. 09/05/2011 - 12:44 doncs igual que el PP denuncia que a les llistes de certs partits del pais basc hi ha terroristes, al PP hi ha falangistes que van estar al bandol de Franco, que mai han estat jutjats. Per que no ho haurien de ser? i per tant el PP hauria de ser il·legal.
#75 cipotal, Castelldefels. 07/04/2011 - 09:45 Toma ja!!!!! Clar i català.... Catalunya Lliure de fatxes.
#74 LaiaBarcelona, barcelona. 30/01/2011 - 22:07 Doncs, seria una gran avanç, per derrocar el franquisme d´una vegada. ESpanya Moderna?? jaja no em facis riure encara hi ha franquistes ( nomes fa falta mirar què diuen els del PP)
#73 migueltesorillo, Cádiz. 24/01/2011 - 18:25 Es duro ver como cierta gente solo es demócrata mientras la democracia sirva a sus intereses. Eso nos trajo la guerra civil del 1936. Ir a la guerra por perder las elecciones y lo peor todos los bandos tenian ese vicio.
#72 Miquel, Barcelona. 23/11/2010 - 20:11 Resulta extrany que cada cop hi ha m?comentaris de gent castellan?a, que qualsevol indici de idees sensates que surten de Catalunya, amb arguments de pes, ens titllen de nazis, feixistes...
#71 Alfonso Julià, Madrid. 11/11/2010 - 11:39 y ya puestos ilegalizamos todos los partidos jajajaja, que se ha fumao este hombre que quiere dejar fuera a la mitad de la población como si nada
#69 pepe, andorra. 04/11/2010 - 13:03 Y el nazi este tiene poder? pq vaya sectario tonto de los cojones, masturbito del neosocialismo con el nacional delante. A quien habria q ilegalizar es a todos los neonobles de este nuevo regimen q nos esta robando hasta la camisa. Aunque este mas bien tiene pinta de ser un pelota a cambio de sueldo
#68 aln, premià de dalt. 30/10/2010 - 04:28 Vamos Alfonsito, que te llamas López...o eres de los López de Palafrugell? A tí te pasa coma a Montilla, que reniega de sus orígenes y por ello no es fiable. Acuérdate de que en tiempos de los romanos ya no se pagaba a traidores.
#67 Assumpta, Lleida. 12/09/2010 - 16:51 Molt bé senyor Tena, l'encoratjo a seguir treballant per Catalunya sense defallir perquè cal fer molta feina i el camí serà molt llarg. Ens calen molts López Tena, estem amb vostè.
#66 David Casanova Cardona, Tarragona. 30/08/2010 - 00:40 Sapiguen vostes que es l'unica formacio politica que no ha donat posititu a terrorisme d'estat. A diferencia de les esquerres y els seus sindicalismes.
#65 EL LATIGO DIVINO, ESPAÑA. 08/07/2010 - 01:29 Y yo propongo ilegalizar a todo el mundo que no comulgue con la ideotologia de estos tontos de los cojones. Por cierto, a los hijos y nietos de los franquistas también (ZP, De la Vega, Bono). Bueno este ultimo no que le da trabajo a ilegales (dicen no?)
#64 NoTeJoe, barcelona. 27/05/2010 - 23:30 Y yo propongo la ilegalización de Lopes Pena.
#63 txirulak, Bilbao. 14/04/2010 - 02:40 La ley de partidos se creo para ilegalizar a la izquierda abertzale por no condenar a ETA, responsable de 1000 asesinatos.
#62 Bartuus90, Barcelona [PPCC]. 23/02/2010 - 22:38 Molt bé, un aplaudiment pel senyor López Tena.
#61 Alfons, Girona. 25/01/2010 - 20:18 Diga-li Estatut o diga-li Constitución. Ja sabem que feta la llei, feta la trampa.
#60 el capitán Trueno, barcelona. 29/12/2009 - 16:36 Lógico, los nacionalistas aspiran a ilegalizar a los que no lo son. El Estatut es una pequeña parodia de la Ley de Plenos Poderes de Hitler.
#59 Joan, Barcelona. 19/12/2009 - 01:38 a Victor:
#58 lluigi, BCN. 02/12/2009 - 11:45 I als seus votants obligal's a seguir un minim d'hores de recicltge, amb formació bàsica cívica-democràtica.
#57 VICTOR, BCN. 27/10/2009 - 23:42 A quien habría que ilegaliar es a todos los nacioal sociatas ( CiU y psoe ), por corruptos, ladrones y asesinos (11-M). Y atodos sus votantes expulsarlos en pateras a sus paises amigos: Marruecos y demás democracias musulmanas o a venezuela y cuba.
#55 Joan, Martorell. 17/09/2009 - 13:58 Amb tota la raó. A alemanya no quede cap partit politic Neo Nazi, aqui tenim un partit politic Neo Franquista, PP(Por Pakito). El més fort es que quasi la meitat dels votants de l'estat els vota. Que es aquesta democrazia? la de la Pau i la Llivertat?
#53 tegese, zamora. 17/05/2009 - 18:46 A lo mejor habría que ilegalizarle a él, por cretino. Y con él a tantos otros que se derriten con majaderías como esas.
#52 "A Catalunya existeix una onada creixent de sobiranisme, d'independentisme, de dignitat política i d'exigència per fer respectar la nostra dignitat..., sils. 07/02/2009 - 19:45 "A Catalunya existeix una onada creixent de sobiranisme, d'independentisme, de dignitat política i d'exigència per fer respectar la nostra dignitat...
#51 Joel, Sabadell. 07/01/2009 - 00:42 Felicitats! Ja fa temps que ho pensava. Els arguments per il·legalitzar el PP són molts i molt clars. Em primer lloc: són franquistes. No van condemnat MAI el cop d'estat contra la república democràticament constituida.
#50 CATALONIA IS NOT SPAIN, de salses a guardamar. 16/10/2008 - 00:01 aura els partits vascos que van ser ilegalitzats tembe representen als seus votants i també feuen apologia del terrorisme com el PP pero no varen firmar sentencies de mort com FRAGA fundador del PP
#49 ultracatala, Manresa. 07/09/2008 - 08:53 No he vist un mentecato hipocrita més gran que aquest; no deu tenir massa llums pobre. Lo curiós es que cobra una nómina del CGPJ, o sigui diners "espanyolistes". Patètic.
#48 Juan, Barna. 04/09/2008 - 18:41 En la foto el Alfons sale sonriendo, era un momento bueno para él, por un lado practicando la sedición en contra del estado y por el otro cobrando una jugosa nómina de ese vil estado. Si le hacen una foto ahora será diferente, saldrá con cara triste.
#47 carles, japan. 03/09/2008 - 06:27 los espanyoles siempre diciendo tonterias. mira, si argentina, mejico, etc. son independientes es porque se lo ganaron a pulso expulsando a los espanyoles de alla. o es que creeis que madrid les dio la libertad porque si? visca cattalunya lliure!!
#46 Aura, Barcelona. 01/09/2008 - 12:44 Aquest tio és un antidemocràctic. Si el PP molesta, doncs l´il.legalitzem no? Miri Sr. López, el PP representa a molt bona part dels ciutadans i té tot el seu dret a dir la seva i defensar a la gent que els hi ha votat.
#45 Federico, Barcelon. 21/08/2008 - 16:25 Este necio del tres al cuarto, es un auténtico titiritero del movimiento izquierdista-nacionalista. A este sí que le ilegalizaba como juez,vocal,etc.
#44 Raül, Vila de Gràcia. 18/07/2008 - 17:39 Fa por veure tants españolistes a Catalunya, si no actuem aquests españolets i "la roña falangista pepera (ciutadans)" ens faran creure la mentida. Fora españolistes de la terra.
#43 Juan, Barna. 13/07/2008 - 12:40 El López Tena (el Alfons para los de la colla), en su euforia soberanista, no tiene límites. Con tal de llamar la atención se le ocurre cualquier disparate. ¡Que duro el ser nacionalista en estos últimos tiempos...¡
#42 Manolito Gazmoño, Barcelona ( España ). 12/07/2008 - 02:43 Pues sí Jordi, pues sí. Tipos impresentables como éste, son los que llevarán a Cataluña a una Guerra Civil. Eso sí, él la verá desde París.
#41 Kropotkin, Vic. 02/06/2008 - 11:54 jordi: Pues si que está a nivel bajo para considerar a este un crack. Jua, jua, jua,... Aunque seas nazionanista la verdad es que hay que tener un gran complejo de inferioridad para algo asi... Jua, jua, jua,...
#40 peri, ferico. 02/06/2008 - 08:36 completament d'acord amb el sr tena, apart l'apologia del terrorisme d'estat que fa el PP es insultant
#39 jordi, l'h. 01/06/2008 - 23:14 Espero que aquest crack el sapiguem cuidar entre tots perquè es un dels pocs individuus que tenim al país que puguin dur a Catalunya a escenes superiors.
#38 Pansit, Reus. 01/06/2008 - 18:22 El dia que s'il·legalitzi el pp és que hi haurà hòsties i, com és obvi, els catalans tindrem totes les de perdre. El senyor Tenas aquest, molt llest no ho deu ser, o si ho es li deu agradar el gore. es d'ERC, oi?
#37 Raist, Barcelona. 01/06/2008 - 13:11 A l'avís diu que els comentaris insultants no s'admeten, però jo veig que en aquesta web no és censura alguns comentaristes com el Sr. Pepito que es dedica a insultar. Es pot no estar d'acord amb Lopes Tena i no faltar el respecte.
#36 Sr Pepito, Lérida(España). 01/06/2008 - 12:36 Este señor, apartado de su profesión por corrupto, me hace reflexionar y llegar a la conclusión de que la estupidez humana es ilimitada.
#35 Núria, BCN (CAT). 01/06/2008 - 11:35 Veig que l'anafabetisme estructural encara és present. La majoria o no saben llegir o no volen saber llegir. La ironia també sembla que s'els escapa. Estan acostumats a l'insult i el seudointelectualisme. El PP ha caigut en les seves trampes.
#34 Notario, Barcelona. 01/06/2008 - 00:46 L. Tena autorizó documentos con infracción d normas y reglas esenciales en la materia, y grave perjuicio para los interesados, pues la falta de fecha del instrumento y la falta de firma del notario impiden q haya un instrumento público plenamente eficaz
#33 Alcampelló, Barcelona. 31/05/2008 - 22:08 Espero que López Tena no pase nunca del poder judicial al poder político. Me parece que como ejecutivo y con sus ideas sería nefasto para los ciudadanos. Pero tiene su encanto; al menos en esta foto, sonriendo y hablando por la COPE.
#32 Kropotkin, Vic. 31/05/2008 - 21:23 Yo propongo que el Lopez nos explique de una vez porque los expedientó el Colegio de Notarios de Barcelona...
#31 emprenyat, rdnes. 31/05/2008 - 20:34 además de Franquistas,Piratas!!! motivo sufiente para ilegalizarlos!!!
#30 Luis, BCN. 31/05/2008 - 19:15 después habrá que ilegalizar ERC por que todavía no han condenado ni uno solo de los atentados de terra Lliure ( sera por que sus integrantes están ahora dentro de este partido?
#29 marta, Castelldefels. 31/05/2008 - 19:03 No cal exagerar. A m? tots sabem que amb aquest PP ens estalviem opcions encara m?reaccion?es i violentes.
#28 Wasaman, Lleida. 31/05/2008 - 18:19 L'independentisme català sempre s'ha caracteritzat pel baix nivell, en tots els sentits, dels seus defensors.Creia,fins aquestes declaracions, que Lopez Tena era diferent, i em sorprenia. Finalment es un bluf, no es poden dir tals animalades.
#27 Andreu, Bcn.. 31/05/2008 - 15:51
#26 Andreu, Bcn.. 31/05/2008 - 15:41 López Tena no puede formar parte de los órganos corporativos notariales hasta que no sea rehabilitado, pero esto no ha impedido que forme parte del máximo órgano de gobierno de los jueces con capacidad para sancionarlos, elegir magistrados del TC, etc..
#25 pepito, barcelona. 31/05/2008 - 14:32 todavia no ha explicado nadie de donde salieron los 2 millones de euros para fundar el circulo ese de cretinos del soberano.
#24 Fran, Llinars. 31/05/2008 - 11:46 Aixo es una cursa de relleus o que?ho dic perque a estonas Joel Joan i a estones LOPEZ Tena,fan el mateix discurs aborrit i fastigos.Per cert, aquesta web es una KK.
#23 Ferran, Bna. 31/05/2008 - 10:50 En aquesta nova web meravellosa, com és poden llegir tots els comentaris que enviem?, algú ho podria dir?, o no és possible llegir més allà del cinc darrers, com em pasa a mi?.
#22 angels m.m.c., VIC. 31/05/2008 - 10:14 Aquesta es la democracia "a la catalana". Quin fástic !
#21 batiste, València. 31/05/2008 - 08:14 El PP ha de ser il·legalitzat perquè es nega explícitament a condemnar el terrorisme franquista, i fa apologia de la guerra d'Irak, que ha matat molt més gent que ETA. Aplicant-los la seua medecina, han de ser il·legals.
#20 Josep, Barcelona. 31/05/2008 - 06:26 i per que no demana la il.legalitzacio de la PSOE-GAL? fundar i pagar el GAL, es legal, Sr. Tena? Per escriure al diari de la psoe-gal es necessari amagar el GAL? Sr. Tena, criminalitzar al PP, es donar ales a la PSOE-GAL de sempre; Salut i Visca la PSOE
#19 carls, barcelona. 31/05/2008 - 06:00 Estos frikis de la politica en vez de dedicarse a parar la inflacion, el paro, la sequia. se pasan todo el dia generando odios y gilipolleses pero a la masa borreguil le encanta y votan a ZetaP se joden y no les importa.
#17 Jordi, Pla d'Urgell - CAT. 30/05/2008 - 23:59 Benvolgut Adso: si fas memòria tots els partits s'han reunit amb els terroristes. Un partit te l'honor d'haver aconseguit que uns deixin la lluita armada. Saps de qui es tracta?
#16 Adso di Melk, terrassa. 30/05/2008 - 22:07 I no és més còmplice aquell que es reuneix amb terroristes senyor Tena ???? De moment, a Catalunya el PP és la 3ª força política i ERC es perd al mig de la inmensitat. No pot carregar-se el que no li agrada, igual que jo ni puc, ni vull fer-ho amb ERC
#15 Juan Garcia, BCN. 30/05/2008 - 21:44 No només a la Cope pateixen de dèficit de comprensió lectora. L'E-notícies (el diari de referència en bilingüe) ha fet exactament el mateix titular que es pot llegir al Libertad Digital sobre aquesta notícia. Res estrany perquè en el fons són el mateix.
#14 Juanito, Barcelona. 30/05/2008 - 21:40 El López es un caso. Ahora, se pone a hacer silogismos, pero de alumno que se inicia en la filosofía. Puestos a silogismar: Si alguien que va de separatista y es miembro de una institución del estado que se quiere cargar o es un cretino o es tonto o ambas
#13 Pasqual, BCN. 30/05/2008 - 20:36 Genial, genial, genial!! el cercle es tanca i per tant ja són còmplices d'ETA, com tots els demés, hahaha!! acabo d'escoltar la COPE presentant aquesta notícia com si l'Alfons afirmés que el PP és còmplice d'ETA, ja només falta que s'hi vulguin querellar!
#12 Marc Serrano, Manresa. 30/05/2008 - 20:10 Sembla que ho fas bé Alfons puix els ratolins surten a bramar fora el cau. Espanyolistes del PSOE i el PP aneu a fer la mà. Vencereu demogràficament però no convencereu.
#11 paco., egara. 30/05/2008 - 19:47 Els fatxilles a part d'insultar, teniu quelcom a dir, per exemple de les declaracions d'iturgaiz. els nacionalites espanyols sou tant cutres, teniu tanta caspa, sou d'abans del A.T. Lopez Tena, les veritats els ofenen...
#10 rafael, martorell. 30/05/2008 - 19:26 Xavier yo pensaba que te podrias traer este individuo al frenopatico de martorell al venir de barcelona pero creo que esta mejor en el centro especia de alta seguridad donde va Carod en Reus.
#9 Javi, Barcelona. 30/05/2008 - 19:13 Pero con López Tena colgarán un récord del mundo. ¡Que tío!
#8 Javi, Barcelona. 30/05/2008 - 19:12 CiU con éste fulano ha superado lo de Estevill. ¿De dónde los sacan?...sospecho que hacen la ronda al alba por el barrio chino seleccionando a los adefesios y vinagres entre los supervivientes de la noche. Estevill fue una pieza de 20 puntas.
#7 Luis, BCN. 30/05/2008 - 19:01 EL fundamentalismo ya sea religioso o nacionalista tienen en común este tipo de personajes y estas opiniones.
#6 sintilde, Barcelona. 30/05/2008 - 18:42 I per quan la ilegalitzacio dels "bocas" profrssionals com aquest individu?
#5 Javi, Barcelona. 30/05/2008 - 18:34 Para cuando tu seas encarcelado y ajusticiado ese día puede que sea ilegalizado el PP, así es que amigo defiende la libertad aunque sea para tu enemigo, tarugo. Que dais más miedo los jueces como tú que los delincuentes.
#4 Aleix, Bcn. 30/05/2008 - 17:30 Rasca, nosaltres parlem amb ETA perquè ens interessa la pau, les nostres gestions a Perpinyà potser t'han salvat la vida. Torneu a reunir-vos amb hitler a hendaya i després critiqueu si teniu nassos.
#3 Àlex, Sabadell. 30/05/2008 - 17:12 S'ha de ilegalitzar el PP per no condemnar el Genocidi del 36 i el PPSOE per retenció il.legal de tres Nacions senceres,per espoli continuat de les mateixes,per no investigar tortures l'any 92 ect...El millor que podem fer es fotre el camp aviat.
#2 Rafel, Rubí (Països Catalans). 30/05/2008 - 17:11 I tant que sí. Quan ha condemnat els milers d'assassinats causats pel seu antecessor en ideologia, General Franco??. Ja que deseganyem-nos... el feixisme franquista continua. Quants assassinats han ocasionat a l'Iraq amb el seu suport a Bush?
#1 RASCA, CASTELLDEFELS-ESPAÑA GUAPA¡¡¡¡¡. 30/05/2008 - 16:50 SIN COMENTARIOS Y PARA CUANDO LA ILEGALIZACION DE ERC POR REUNIRSE CON ETA PARA CUANDO LA ILEGALIZACION DE ERC POR SU JUVENTUDES AMENAZAR DE MUERTE EN FIN SIEMPRE HABLA EL QUE TIENE QUE CALLAR TENA ERES UN PATETICO
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Política - López Tena proposa la il·legalització del PP
































