Política

 

08 / 11 / 2009

Mas no veu una majoria per a assolir la independència

"No hi ha una majoria social per plantejar la independència"

Hi ha un total de 34 comentaris. Mostrats de l'1 al 34.

David  (BArcelona)

09/11/2009

20:19

Aquest Mas és el Mas-Zapatero que va rebaixar l'Estatut de Catalunya a estatutet per un plat de llenties?

joan  (manresa)

09/11/2009

16:42

Tornarem a insistir en el tema.El Sr. Ramon tambe u veu clar.Li donem la raó.Ens agradi o no aquesta es la veritat pura i dura.El Sr. Mas tambe la veu.Gent inteligent i sense demagojia.El Sr. Pedro tambe te rao,fora una solució,la guanyariem.RIP Catal

Albert  (Girona)

09/11/2009

11:07

Aquesta és la gran mentida de tots els actuals partits catalans. Enganyen el poble fent-li creure que no han de ser justament ells, els polítics, els qui empenyin el poble cap a la independència, i no a l'inrevés. Foten fàstic.

pedro  (barcelona)

09/11/2009

10:39

Catalunya només te una possibiitat d´assolir la independéncia. Convocar el referendum a tota Espanya. Segur que surt el SI.

Sergi  (Barcelona)

09/11/2009

09:15

més del de sempre: per aquí et dono el quye per allà et prens; a casa, d'això en diem fer la puta i la ramoneta

bitllet@palau.org  (bcn)

09/11/2009

05:35

dons si no s\'ho creu potser que s\'ho fagi mirar

Ramon  (Barcelona)

09/11/2009

03:19

Coincideixo amb Mas. El panorama demogràfic és nefast, per culpa sobretot del PSC. Perquè tot aquest lerrouxisme hidrofòbic que ara garla tant, existeix, no per Jiménez Losantos. Losantos és inocu. El lerrouxisme existeix per culpa sobretot del PSC.

Pa amb tomaquet  (Barcelona, Espanya)

09/11/2009

00:51

¿Derrota de Catalunya? derrota de gentuza como el!

Tobies  (bcn)

08/11/2009

23:56

L'Arturo, que parla castellà en família, amb la dona i els fills, què en podem esperar?

amadeu  (L'Hospitalet de Llobregat)

08/11/2009

22:24

Com ha d'haver-hi majoria si ells mateixos no la planteigen. És contradictori que jugui amb dir que votaria que sí i a l'hora no inclogui en el seu programa. Fora anar fent la piu-piu, necessitem líders que no vagin a mitges tintes. Parleu clar !

Tet d'Estavar  (Estavar)

08/11/2009

22:01

Ni tampoc hi ha collons, Arturo. Per això ja tenim en Cerretero

Fart de fariseus  (Lleida)

08/11/2009

21:28

No dieu que voleu representar a la majoria? doncs per què defenseu el que la majoria no vol? Demòcrates? De què? HIPÒCRITES!!!

Karl Just  (Barcelona)

08/11/2009

20:38

Es una vergüenza ver lo poco que algunos políticos se fían del sentido de responsabilidad de los Catalanes. Deberían representarles con un poco mas de ingenio y corraje.

Karl Just  (Barcelona)

08/11/2009

20:34

En k bola de cristal el Sr. Mas habrá visto k no habría mayoría para el deseo de los Catalanes de formar un país indep.? Sospecho k la bola sea enturbado por el miedo de perder la parte de impuestos estatales. Olvida k a Catalunya le corresponde el 100%.

rafa  (lleida)

08/11/2009

19:05

eso es evidente, x mucho ruido q haga el independentismo, prueba es q la gran mayoria de municipios pasa de la consulta soberanista, x cierto menudo montaje, al estilo de juan palomo , yo me lo guisso yo me lo como.

MERY  (Villena)

08/11/2009

18:17

Si no hay una mayoría social para plantear la independencia, querrá decir que sí la hay en esa taifa en contra, por lo que lo suyo sería dejar de dar al personal la jodida vara cbc8, ¿No?

Carles  (Valls)

08/11/2009

17:46

De moment la majoria (Tripartit CiU) només dóna per continuar saquejant el país que no és poc. Ara unes comissions per aquí, ara un viatge per allà, que si ara una embaixada, que si ara tunejo l'audi ,,, I qui dies passa anys empeny.

luis  (barcelona)

08/11/2009

17:43

CATALUÑA:
La finca de la familia
HERNANDEZ - MONTILLA

joan  (manresa)

08/11/2009

17:30

Potser sigui cert Sr.Mas,pro per favor no ens tregui aquest somni,sí com diu are no ya una mayoría social,ya hem dirá quant i será.El día que tots els del Casal pasem porta,els que venen al darrere no en volen saber rés.Comprobat.Son d'altres arrels..

Pere  (BCN)

08/11/2009

17:06

Marc (Girona), tens raó però t'equivoques dient que ERc ho exigirà, ja que per la política de seguidisme que ha fet durant aquest anys al PSOE i a la seva sucursal a Catalunya, no te cap dret a exigir res a ningú.

Raymon  (polonia)

08/11/2009

16:43

Espanyol ¿com ho fareu per pagar les valles?

Wasaman  (Lleida)

08/11/2009

16:37

I sobre lo del impost de societats que he vist per aqui, no feu riure siusplau. El que esta passant ara es tot el contrari! tenim el govern mes intervencionista d'Espanya, i moltes empreses ja s'instalen a Fraga. Seria una especie de Venezuela Chavezian

Wasaman  (Lleida)

08/11/2009

16:33

Que parli per ell, per mi que sortigues SI a un referendum per la secesio de Catalunya seria una derrota per Catalunya. I per tant, que sortigues que NO, seria una victoria per Catalunya, per que crec que amb la independencia perdriem a c/t i ll/t.

Marc  (Girona)

08/11/2009

16:11

Mas, a dia d'avui es perden prou més vots dient això que no pas dient que faràs el referèndum. A més, si vols governar, tant ERC com RCAT et demanaran la declaració unilateral de la independència.

Joan  (Sant Cugat)

08/11/2009

15:55

Arturito es un cagat ¡¡

Rai  (BCN)

08/11/2009

15:45

Español, si foteu valles de 3 metres i aranzels, nosaltres suprimirem l'impost de societats per tal de que les empreses no s'instal·lin a Espanya si no a casa nostra. Sent independents ho podriem fer. Capito?

Ferran  (VIC)

08/11/2009

14:12

Español. L'únic país que quedaria fora de la UE seria la nova ejpaña, ja que no compliria els criteris de Mastrich. Cat sí els compliria ;)

Español  (España)

08/11/2009

14:00

La única opción que nos queda a los Españoles es expulsar a Cataluña de España. Después de la expulsión vendrían las vallas de 3 metros de altura separando los territorios y los aranceles a sus productos. Y el veto permanente a su entrada en la UE

Español  (España)

08/11/2009

13:59

Lo dicho..De esta gente no nos libramos en la vida.Ya sabía yo que no iban a declarar la independencia. Pues nada, a seguir aguantando las enfermedades mentales de estos fascistas de la barretina,

salva  (gava)

08/11/2009

13:57

Mas, Mas, rectifica o te la foteras. No es pot ser gris, o blan o negre. Capito?

Joan  (BCN)

08/11/2009

13:38

Des de quan CIU és independentista? Si aquests fossin independentistes Catalunya ho seria, perquè amb 23 anys van tenir temps de fer-ho. Un independentista no hauria de votar a CIU (ni a ERC), ja que en aquest país el vot útil no existeix ni existirà.

Anna M  (Esplugues)

08/11/2009

13:14

MAS, mai pot ser líder de res. Només pot liderar la mediocritat del unionisme convergent que ell també representa.

Radical  (Sabadell)

08/11/2009

13:13

Declaracions que no son il·lusionants, se les podria estalviar. Una persona independentista de veritat dona moral a la gent, probablement es unionista.
A les properes eleccions, els independentistes no poden malmetre el vot amb polítics pessimistes.

Carme  (Badalona)

08/11/2009

12:37

Potser el problema es que no sap mirar.

 
<a href="http://ads.us.e-planning.net/ei/3/376b/410c093c1fd8ca69?it=i&rnd=$RANDOM" target="_blank"><img width="300" height="250" alt="e-planning.net ad" src="http://ads.us.e-planning.net/eb/3/376b/410c093c1fd8ca69?o=i&rnd=$RANDOM" border=0></a>
<a href="http://ads.us.e-planning.net/ei/3/376b/3823930337bff47f?it=i&rnd=$RANDOM" target="_blank"><img width="300" height="250" alt="e-planning.net ad" src="http://ads.us.e-planning.net/eb/3/376b/3823930337bff47f?o=i&rnd=$RANDOM" border=0></a>
El temps
<a href="http://ads.us.e-planning.net/ei/3/376b/096570185133d9ba?it=i&rnd=$RANDOM" target="_blank"><img width="300" height="250" alt="e-planning.net ad" src="http://ads.us.e-planning.net/eb/3/376b/096570185133d9ba?o=i&rnd=$RANDOM" border=0></a>
<a href="http://ads.us.e-planning.net/ei/3/376b/ad615d37ac039a0e?it=i&rnd=$RANDOM" target="_blank"><img width="300" height="100" alt="e-planning.net ad" src="http://ads.us.e-planning.net/eb/3/376b/ad615d37ac039a0e?o=i&rnd=$RANDOM" border=0></a>
Top 10 Cinema
Ariel Santamaria

Drama, Romance, Ciencia ficción, Fantástico

Las vidas posibles de Mr. Nobody

Jaco van Dormael

Ariel Santamaria

Drama, Thriller, Intriga

El escritor

Roman Polanski

e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Política - Mas no veu una majoria per a assolir la independència

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Ben Mirat


  Amb la col·laboració de
Generalitat de Catalunya