Política · 6 de Gener de 2017. 12:01h.

Munté admet que està a les travesses del PDECAT per ser candidata

La portaveu del Govern assegura que “el meu nom sona”

Munté admet que està a les travesses del PDECAT per ser candidata

Neus Munté i Carles Puigdemont

La consellera de Presidència i portaveu del Govern, Neus Munté, ha reconegut que el seu nom “sona” per ser la cap de cartell del PDECAT, després que el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, assegurés aquest dijous que no té intenció de presentar-se a les properes eleccions catalanes.

“És veritat que el meu nom sona”, ha afirmat Munté en declaracions a Catalunya Ràdio, perquè “estic molt a prop del president Puigdemont a nivell de Govern, però també per la meva responsabilitat al PDECAT”.

En tot cas, la portaveu del Govern ha volgut puntualitzar que “això no vol dir res”, alhora que remarcat que “en el PDECAT hi ha persones amb una potència i amb una capacitat de lideratge molt gran, hi eren, hi són i seran”.

28 Comentaris

#16 patimpatampatum , bcn, 07/01/2017 - 20:30

Como en el chiste: Sí, sí... pero hay alguien más?

#15 Pepet , Sabadell, 07/01/2017 - 13:24

Si la senyora Munté es presenta a les eleccions a la presidència, pel PDECAT, és un pas més en la deriva a l'extinció d'aquest partit; deu ser una de les persones amb potència i capacitat, que ella mateixa menciona; jo dubto d'aquesta afirmació.

#14 botifler 1914, Sinitaca , 07/01/2017 - 10:03

La caganera de candidata por el pedet.cat, una delicia.

#11 Xavier , Barcelona , 06/01/2017 - 22:00

I si ho rifesin?

#11.1 pepe....., andorra, 07/01/2017 - 21:38

seria lo mas justo, ademas q tan democratico es una eleccion como un sorteo y personalmente, creo q es mucho mejor lo del sorteo.

#10 patimpatampatum , bcn, 06/01/2017 - 19:11

Poliglota (angles, frances, rus, danés... fins i tot espanyol), no se quantes carreras, experiencia, prestigi internacional, simpatica, gran comunicadora. Es la candidata ideal.

#10.1 pepe....., andorra, 07/01/2017 - 21:40

si, queda claro q no ha ido a un colegio con inmersión lingüística.....Q para eso es una de las razones de la inmersion, no sea q el hijo del obrero le pueda hacer la competencia al hijo del burgues, pq esta, seguro q es de familia de posibles, y si me equivoco, lo siento, pero no creo....