29 d'Octubre de 2009. 11:36h.

13 comentaris

678 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Nadal negava "corrupció urbanística" ara fa tres anys

"A Catalunya avui no hi ha cap cas de corrupció urbanística", afirmava en una entevista el 2006

Imatge de l'entrevista a Nadal
Imatge de l'entrevista a Nadal
Imatge de l'entrevista a Nadal

El conseller de Polítiques Territorials i Obres Públiques presumia d'absència de corrupció a Catalunya, en una entrevista a El País realitzada el 18 de desembre del 2006. A Nadal li van recordar que "l'urbanisme depèn de vostè. No hi ha corrupció urbanística a Catalunya?".

"A Catalunya avui no hi ha cap cas de corrupció urbanística equiparable a algun dels quals estan apareixent per exemple a El País", responia el conseller.

Nadal argumentava que "els mals que encara percebem sobre el paisatge deriven d'un mal urbanisme, no són el fruit d'alguna il·legalitat. Venim d'un mal model, el de l'ocupació excessiva del territori que permetia processos de transformació del sòl no urbanitzable en sòl urbanitzable, de forma reglada, no en termes de recalificación corrupta, però amb un consum de sòl excessiu".

"I si hagués il·legalitats serien l'excepció que confirma la regla. Qualsevol pot dir que coneix a tal senyor que tenia un camp d'avellaners i, perquè era amic de no es quin responsable municipal, al cap d'un temps se li va requalificar. Però estic convençut que seria l'excepció", sentenciava.

Llegir entrevista a Nadal

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/3c7dl9p

13 comentaris

#13 montse, barcelona. 30/10/2009 - 08:36

 

Valorar

Positiu Negatiu

S'ha de tenir molta barra i ser un pocavergonya per dir això. Tot el creixement i la pèrduda de espais naturals es degut a la corrupció amb politics i màfia del totxo. I això ho sabem els veins

-

. .

#12 josep ruiz garcia, santa coloma , la de farners. 29/10/2009 - 19:25

 

Valorar

Positiu Negatiu

Aixo dit per el number one , sona a cinisme infinit.....

-

. .

#11 Sebastià, bcn. 29/10/2009 - 17:54

 

Valorar

Positiu Negatiu

Tranquil Pep de Vic, encara no es pot demostrar però quan surti tota la merda del PSC el que va passar a Filesa serà en comparació això com un episodi dels Teletubbies. I que no passi res amb la Sgda. Família, perquè llavors surtiran amb globus.

-

. .

#10 Pep, Vic. 29/10/2009 - 15:42

 

Valorar

Positiu Negatiu

Aquest home va prometre que si manava no es farien mes ports esportius, i sempre a corregut el rumor de perquè la variant de girona es va fer per allà on la seva família hi te interessos. No es pot demostrar encara però el PSC té merda fins a dalt

-

. .

#9 Francesc, Barcelona. 29/10/2009 - 14:34

 

Valorar

Positiu Negatiu

Nooooooooo, i caaaaaaa! Entre TOTS els partits. SOCIATES, SOCIATES i CONVERGENTS. I poso dos cops el terme sociata per contrestar el partit pres de la majoria de mitjans al seu favor.

-

. .
 
Adrià Alsina

A casa per Cap d'Any..xinès

ADRIÀ ALSINA

811

1

Montse Ribera (TU)

"La meva indignació amb els indignats"

MONTSE RIBERA (TU)

13708

65

Raphael Pherrer

Delícies mallorquines II

RAPHAEL PHERRER

868

2

App Store
El temps
Top 10 Cinema
Raphael Pherrer

Acción, Terror, Fantástico

Underworld: El despertar

Måns Mårlind, Björn Stein

Raphael Pherrer

Comedia

El cambiazo

David Dobkin

Raphael Pherrer

Acción, Intriga

Sherlock Holmes 2

Guy Ritchie

e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Política - Nadal negava "corrupció urbanística" ara fa tres anys

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya