Política
30516
0091

16 / 06 / 2008
"No está mal la zorra, no veas con la puta"
La jutgessa diu que Carolina Soto va rebre un "tracte repugnant" dels Mossos



La jutgessa del cas Rosebud ha qualificat l'actuació dels Mossos d'Esquadra de "desafortunada, innecessària i desproporcionada". La jutgessa ha titllat inclús de "especialment repugnant" el tracte rebut per una de les noies. El periodista de TV3, Josep Cuní, ha llegit en directe una part de la sentència en la qual, com a fets provats, es revela que els agents dels Mossos li van dir a Carolina Soto, quan aquesta es trobava nua i emmanillada després de ser agredida, comentaris com ara "carai, no está mal la zorra", o "no veas con la puta".
La jutgessa reprova que una de les joves, Carolina Soto, "va ser estirada dels cabells i arrossegada pel terra per un dels policies, que li va arrencar la faldilla, quedant-se en roba interior, mentre rebia repetits comentaris grollers dels Mossos, inclús quan restava mig nua en el vehicle policial, el que representa una conducta especialment repugnant, atès que es tractava d'una noia indefensa, emmanillada i sota custòdia". Carolina Soto, en tractament per depressió, serà indemnitzada amb 2.500 euros.
Sis agents i quatre joves han estat condemnats per una baralla a la discoteca Rosebud de Barcelona, que va tenir lloc el passat 5 d'abril i que va acabar amb 29 persones (12 mossos entre elles) denunciant-se mútuament per lesions. En aquest sentit, la jutgessa recorda als Mossos que "la comunitat a la que serveixen ha de poder confiar en que la policia disposa de més recursos que el de la violència per a controlar aquestes situacions".
Carolina Soto va mantenir dies enrere una forta discussió amb el periodista Josep Cuní, en directe a TV3. Soto va retreure a Cuní el "tractament" que el programa li havia donat al cas, així com que es recordés amb assiduïtat que els joves eren de "classe adinerada". La jove va acusar la periodista Maika Navarro de "no contrastar" les informacions i va emplaçar el programa a "esperar a la sentència".
El titular del jutjat número 10 de Barcelona ha condemnat ara a sis dels agents a penes que oscil·len entre els 20 i els 40 dies de multa de 10 euros com a autors de faltes de lesions i de vexacions injustes, mentre que ha absolt els altres sis mossos que es van veure involucrats en la baralla. Dels altres 17 implicats en la baralla, el jutge n'ha absolt a 13 i ha condemnat els quatre restants a penes de 30 dies de multa de cinc euros per una falta contra l'ordre públic i una altra de lesions.




les esta bien a estos hombres faltos de conocimientos y de practica, aun son muy novatos. HACEN BUENOS A LA BENEMERITA Y AL CN DE POLICA. SEGUID ASI.


Bien, la juez ha aplicado el Código Penal acorde con la gravedad de los hechos. Lo cierto es que es la administración de la que dependen estos "chavales" la que a la vista de los hechos probados, sancionar incluso con la expulsión, que creo procede.


Avui en dia, tothom sap que la majoria de Mossos, sobretot les incorporacions dels darrers anys, són uns killos de merda, anticatalans, xulos, fatxes i amb un nivell cultural de TV5.
Confirmat per amics que hi treballen. Estratègia del PSOE-PSC ?


La verdad es que la chica no está nada mal por lo poco que se puede ver en la foto mmmmmm


Segons la Generalitat: "Els mossos donen resposta a les noves necessitats de protecció,..Com la VIOLENCIA CONTRA LES DONES..." El tema es seriós. Com es pot DENUNCIAR MALTRACTAMENTS a uns MALTRACTADORS?? Els mossos condemnats segueixen trballant.



Compartir


Notícies Relacionades





Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Política - "No está mal la zorra, no veas con la puta"


























