Política · 8 de Setembre de 2017. 19:22h.

Pintades de “merda” contra Òmnium a Badalona

També de “no” al referèndum

Pintades de “merda” contra Òmnium a Badalona

Pintades a la façana d'Òmnium Cultural de Badalona

La façana de la seu d’Òmnium Cultural a Badalona ha aparegut aquest divendres amb pintades contra l’entitat independentista i contra el referèndum de l’1 d’octubre. Uns desconeguts han escrit “merda” o “no” a l’1-O a les parets del local d’Òmnium.

L’entitat sobiranista ha respost a aquestes pintades a través del seu compte de Twitter. “Precisament a Òmnium Badalona parlem de democràcia (Sí o No). Per tant, benvinguts, ara cal argumentari i debat. Ens veiem l’1-O”, diu la piulada.

Per altra banda, el diputat del PSC per Tarragona, Carles Castillo, ha denunciat aquest divendres una piulada en la que apareixen diversos membres de l’agrupació local de la formació al costat d’un soga. La fotografia està acompanyada d’un missatge que diu “qui riu últim, riu millor”.

Òmnium Cultural de Badalona

13 Comentaris

#7 A.Bcn, Barcelona, 09/09/2017 - 00:09

Això s'ho han fet ells mateixos.

#7.1 Rodejet, Barcelona, 09/09/2017 - 18:08

Indigència intel.lectual i indecència moral demostres, típic dels fonamentalistes.

#6 Rodejet, BARCELONA, 08/09/2017 - 23:01

Missatge de concòrdia constitucional.
Són Albiol boys o Rivera boys ?, Chi lo sa ?.

#6.1 D. Salazar, Badalona, 09/09/2017 - 10:13

No se debe acusar a nadie y si se afirma algo poner delante presuntamente. En cualquier tema. Eso que hoy has aprendido.

#6.2 Chus, Madrid, 09/09/2017 - 12:14

Otra vez contestandote a ti jajaja con la de cosas q tengo q hacer...en fin. Sois vosotros los q señalais a aquellos q se atreven a pensar diferentes a vosotros...mira lo q le paso a Evole o las lindezas supremacistas de la Forcadell...si es q sois unos democratas de toooda la vida...ya te veo con el coco rapado marcando las casas de los diferentes

#6.3 Rodejet, Barcelona, 09/09/2017 - 13:47

Amic Salazar, gràcies pels consells. Espero amb delit que això mateix ho escriguis quan les pintades o les amenaces de suposats, o reals, independentistes, les atribueixen a partits o líders independentistes.

#5 el verdugo del Cid, Catalunya, 08/09/2017 - 20:59

Doncs aquest "NO" pintat és una crida a participar i votar "NO". Això tan sols pot demostrar ignorància o estultícia. Ambdues entranyables virtuts dels hereus de Don Pelayo XD

#4 Casper, Bcn, 08/09/2017 - 20:52

Pues que asco que me da Omnium.

#4.1 Rodejet, Barcelona, 08/09/2017 - 21:11

En canvi, les amenaces i la violència t'encanten, per això estàs en contra de la independència.

#4.2 Luis, Barcelona, 09/09/2017 - 12:41

4.1: Qué grado de manipulación y retorcimiento.
Estar en contra del separatismo no equivale a estar a favor de la violencia y la amenaza, algo que, por cierto sí hacen muchos adoctrinados separatistas. No hay más que ver el amplio catálogo de burradas varias que vomitan a diario por las redes.

#4.3 Martina, Bcn , 09/09/2017 - 17:23

Així són els independentistes, manipuladors i victimistes. Heu demostrat més d'una vegada que el bàndol indepe no és gens pacífic, per molt que digueu que voleu votar i se us ompli la boca amb la paraula "democràcia". Els que volem viure en pau i armonia amb la resta d'Espanya, som els unionistes. No confonguem

#3 Teseus, Barcelona, 08/09/2017 - 20:35

És clar que és cosa de la Cup, els constitucionalistes no votaríen NO, s'abstindríen. I el globus i tot, vinga home!! ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????