17 de Març de 2010. 11:23h.

19 comentaris

585 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Puigcercós es queda sense esquiada

El partit posava autocars gratuïts per anar a Port del Comte

Promoció de l'esquiada d'Esquerra
Promoció de l'esquiada d'Esquerra
Promoció de l'esquiada d'Esquerra

Esquerra havia organitzat pel proper diumenge l'Esquiada pel Dret a Decidir, amb la presència de Joan Puigcercós. L'activitat s'havia de desenvolupar a partir de les 8 del matí a l'estació d'esquí Port del Comte (Solsonès). El partit havia anunciat entre els seus militants i simpatitzants l'acte com "una ocasió immillorable per passar una jornada d'esport i natura, en família i amb reivindicació política" i des de la Federació de Barcelona s'havien organitzat autocars gratuïts des de Barcelona.

Però finalment s'ha anul·lat. Fonts oficials del partit han justificat la suspensió perquè "amb el que ha nevat és millor ajornar-lo" malgrat que hi havia "aproximadament 270 persones apuntades més acompanyants. Llevat d'aquesta temporada, Port del Comte, al Solsonès, té sovint problemes de neu. Fonts no oficials han afirmat en canvi que "l'esquiada que havia de servir per donar el tret de sortida a la precampanya de Puigcercós s'ha suspès per falta de quòrum. Ni posant el transport gratuït des de totes les federacions d'Esquerra han aconseguit omplir amb un mínim de gent. Amb aquest cop d'efecte es volia també contraprogramar mediàticament la II assemblea nacional de RCat d'aquest diumenge".

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/679eyen

19 comentaris

#19 Charly, Alt Maresme. 18/03/2010 - 14:58

 

Valorar

Positiu Negatiu

http://www.esquerra.cat He visitat la pàgina dels independentistes catalans i més que d´esquiar parlen de temes d´economia i de societat. Volien anar a esquiar, ara no van, què? Ja veus.

-

. .

#18 Jordi de Jordi, Manresa. 18/03/2010 - 14:42

 

Valorar

Positiu Negatiu

Els independentistes d´ERC aniran a esquiar al Pirineu quan vulguin. I si no van, ja aniran l´any que ve. Fins després de Pasqües hi haurà neu i esquiant per la independència de Catalunya sempre fa més goig pujar a les estacions d´esqui.

-

. .

#17 Francesc Rovira, .. 18/03/2010 - 14:37

 

Valorar

Positiu Negatiu

Perquè CIU vota NO a la Llei de Cinema en Català? Perque CIU vota NO a la vegueria de l´Alt Pirineu? Perquè Ciu ha votat NO al Dret a Decidir de la nova llei de referendums populars? Perque CIU sempre vota en contra d´Esquerra i de la independència?

-

. .

#16 Ton, La Catalunya arruinda pel Montilla i cia. 18/03/2010 - 10:42

 

Valorar

Positiu Negatiu

Francesc Rovira, llegeix-te les lleis que has anomenat i entendràs perquè CiU vota no. Per exemple, la llei pel Dret a Decidir: per decidir aplicar la llei s?ha de demanar a Madrit, esperpèntic. Au nano! aprèn a llegir i interpretar les lleis.

-

. .

#15 Tramuntana-da, L'Escala. 18/03/2010 - 08:34

 

Valorar

Positiu Negatiu

El millor de tot es que ERC es queda sense vots. El que diu pilos de girona es cert. El Carod par tal de no perdre la trona es passara a la secta PSC

-

. .
 
Adrià Alsina

A casa per Cap d'Any..xinès

ADRIÀ ALSINA

729

1

Montse Ribera (TU)

"La meva indignació amb els indignats"

MONTSE RIBERA (TU)

13638

65

Raphael Pherrer

Delícies mallorquines II

RAPHAEL PHERRER

822

2

App Store
El temps
Top 10 Cinema
Raphael Pherrer

Acción, Terror, Fantástico

Underworld: El despertar

Måns Mårlind, Björn Stein

Raphael Pherrer

Comedia

El cambiazo

David Dobkin

Raphael Pherrer

Acción, Intriga

Sherlock Holmes 2

Guy Ritchie

e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Política - Puigcercós es queda sense esquiada

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya