10 de Març de 2009. 13:39h.

15 comentaris

6283 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Rahola troba "gravíssim l'escàndol" del Fòrum

"Política de tapar-se les vergonyes i de ser autista respecte a la societat"

Rahola
Rahola
Rahola

La periodista Pilar Rahola ha denunciat a Els Matins de TV3 "el poc soroll" que està provocant les diferents denuncies realitzades per la Sindicatura de Comptes al voltant del Fòrum. En aquest sentit, ha deixat clar que "em sembla gravíssim el que diu Joan Colom", atès que "els informes que posa damunt la taula són d'una gravetat extraordinària".

Rahola ha recordat que "un directiu del Fòrum va cobrar més de 7.000 euros com a gratificació excepcional" o com "el responsable tècnic de les infraestructures va rebre 50.000 euros com a indemnització especial, tot i treballar a la mateixa empresa". "Em sembla molt greu que en un país normal seria un escàndol de primer ordre, però clar, com ataca a dos governs....", ha afegit.

La periodista creu que "una cosa d'aquesta naturalesa hauria de fer més soroll, estem parlant dels diners dels contribuents i de malbaratar diner públic".  "La Sindicatura de Comptes denuncia tot això i sembla que no passi gran cosa", ha criticat.

"No dimitirà ningú? ningú assumirà responsabilitats? el senyor Hereu hauria de fer assumir responsabilitats a qui ha inflat d'aquesta manera el deute públic", ha considerat, a més d'opinar que "quan et diuen que de 44 rehabilitacions, 37 han estat sobrevalorades i que es parlen de sobrevaloracions del 80%, ho trobo un escàndol de primera categoria".

"Forma part d'aquesta política de tapar-se les vergonyes, de no aixecar catifes i de ser autista respecte a la societat", ha lamentat, a més de denunciar la "impotència per actuar" de Joan Colom.

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/d42s9q

15 comentaris

#15 alumpNemfoelf, Lome. 07/02/2011 - 04:54

 

Valorar

Positiu Negatiu

I found this site using google.com. And i want to thank you for your work. You have done really excellent site. Great work, great site! Cheers!

Sorry for offtopic

-

. .

#14 ARRAHOLO, BARCELONA. 12/03/2009 - 10:00

 

Valorar

Positiu Negatiu

Endavant en aquesta línia! Qui ho fa malament que carregui amb les conseqüències. Per cert , quan la sra. Pilar Rahola i el sr, Àngel Colom van deixar ERC ¿ van presentar comptes? ¿ han tornat les claus dels locals? ¿han reconegut els seus errors?

-

. .

#13 ccc, bcn. 11/03/2009 - 10:33

 

Valorar

Positiu Negatiu

només és el psc? no tenen res a veure erc i iu? com és q tv3no fa reportatges com fa a València? podrien preguntar a un gerent enfadat segur q explica alguna cosa. Al final quedarà tot ben tapadet i acusaran al PP i Aznar? Sóm uns ciutadans cobards

-

. .

#12 alison, tarragona. 11/03/2009 - 08:40

 

Valorar

Positiu Negatiu

Lo que dice rahola es mentira, es anticatalana. tiene catalanofobia. En cataluña no hay corrupcion. Aqui los politicos se quedan con el dinero para que no nos los quite madrid. Joan clos tiene un monton de dinero guardado. es un gran patriota catalá!!

-

. .

#11 Silvestre, Sant Sebastià Màrtir. 10/03/2009 - 22:54

 

Valorar

Positiu Negatiu

Pilar, tú mateixa, si tens peb. pots anar al jutjat i posar una denúncia per robatori amb força (és això, no?). Perquè no hi va ningú? Si un patriota és el que és capaç de defensar el seu país en contra del seu govern, quans patriotes hi ha? Ni un?

-

. .
 
Adrià Alsina

A casa per Cap d'Any..xinès

ADRIÀ ALSINA

786

1

Montse Ribera (TU)

"La meva indignació amb els indignats"

MONTSE RIBERA (TU)

13683

65

Raphael Pherrer

Delícies mallorquines II

RAPHAEL PHERRER

851

2

App Store
El temps
Top 10 Cinema
Raphael Pherrer

Acción, Terror, Fantástico

Underworld: El despertar

Måns Mårlind, Björn Stein

Raphael Pherrer

Comedia

El cambiazo

David Dobkin

Raphael Pherrer

Acción, Intriga

Sherlock Holmes 2

Guy Ritchie

e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Política - Rahola troba "gravíssim l'escàndol" del Fòrum

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya