13 d'Agost de 2013. 09:25h.

22 comentaris

3659 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Rajoy llegeix 'Victus'

El president espanyol afirma que “és un llibre escrit en clau nacionalista, però molt interessant”

Portada del llibre
Portada del llibre
Portada del llibre

El president del Govern espanyol, Mariano Rajoy, està llegint 'Victus' (La Campana) d'Alfred Sánchez-Piñol, una novel·la històrica sobre els tretze mesos de setge de la capital catalana per les tropes borbòniques. 

“És un llibre escrit en clau nacionalista, però molt interessant”, va declarar Mariano Rajoy al Faro de Vigo diumenge quan li van preguntar quina era la lectura que havia elegit per a les vacances.

Rajoy passa uns dies amb la dona, Elvira Fernández Balboa, i els fills a Casa de Alicia, un establiment rural del municipi de Pontevedra de Ribadumia, proper a Sanxenxo. El pla de Rajoy és “caminar, llegir i, si puc, sortiré algun dia a pescar".

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/lma88v4

22 comentaris

#9 El azote de los necios, Barcelona, España. 14/08/2013 - 10:31

 

Valorar

Positiu Negatiu

Rafael Casanova, no fue héroe de nada, eso es un falso mártir construido por el nacionalismo catalán, de forma intencional, como todo. Huyó vestido de monje y después pidió perdón a la corona. Piñol, no habla que Vic, Cervera, Valle de Arán, etc..estaban a favor de los borbones...más manipulación.

-4

. .
 
 

#9.1 Pere Prats, Sants. 14/08/2013 - 13:50

Valorar

Positiu Negatiu

6

. .

Carai azote, veig que no t'has llegit Victus, en cap cas Sanchez-Piñol tracta Rafael Casanovas d'heroi, ans el contrari, és un pendó vermell (felpudo rojo) també diu que Vic al final de la guerra es fa enrera, potser que te'l llegeixis abans d'opinar, no?

#8 LOLA, BCN. 13/08/2013 - 17:19

 

Valorar

Positiu Negatiu

Es que en Rajoy sap llegir???

2

. .
 
 

#8.3 El azote de los necios, Barcelona, España. 14/08/2013 - 10:26

Valorar

Positiu Negatiu

-2

. .

María Dolores, ¿ y tu ?

 

#8.1 Gerard, Barna. 14/08/2013 - 07:10

Valorar

Positiu Negatiu

2

. .

Li han preparat una edició enquadernada com si fos ElMarca per a que no li resulti tan difícil.

#7 spanish, madrid. 13/08/2013 - 15:50

 

Valorar

Positiu Negatiu

Casanovas murio defendiendo barcelona ? nooooooooooooooooo herido se escondio y acabo sus dias trabajando para los borbones es mentira tambien ?

2

. .
 
 

#7.3 Gerard, Barna. 14/08/2013 - 07:11

Valorar

Positiu Negatiu

1

. .

#7.2 Chapeau.

 

#7.2 Paco, Barceloneta. 13/08/2013 - 16:53

Valorar

Positiu Negatiu

6

. .

Siempre hay colaboracionistas. Vichy en la Francia ocupada, la derecha catalana después del 39. Con la entrada de los Borbones muchos fueron ajusticiados, y miles se tuvieron que exiliar. Fue la derrota de la libertad. Ahora toca recuperar por las urnas lo perdido por la fuerza. Y en eso estamos.

 

#7.1 Josep, sabadell. 13/08/2013 - 16:15

Valorar

Positiu Negatiu

10

. .

Casanovas fué nombrado heroe por los politicos, por se un politico. Quién lea Victus le pierde el respeto. Hay cientos de heroes enterrados en el Fossar de les Moreres, i tantos otros replesaliados: Villaroel, Basset, Moragues...

#6 Tomppa, Sabadell. 13/08/2013 - 14:49

 

Valorar

Positiu Negatiu

Fins i tot espanyol moderat = ultra nacionalista imperialista ...

-1

. .

#5 Vicenç Ramoneda i Ullar, Sentmenat. 13/08/2013 - 13:37

 

Valorar

Positiu Negatiu

Li sabrà greu saber la història de Catalunya en comptes de les històries que expliquen ells? Sap que esta escrita en clau històrica i no pas nacionalista? Sap que la documentació en que es vasa és en documents espanyols?

14

. .
 
 

#5.2 Josep , sabadell. 13/08/2013 - 16:18

Valorar

Positiu Negatiu

5

. .

spanish no volgueu donar lliçons d'història, perque la tota la història espanyola s'ha escrit segons els interessos dels dirigents del regne desde els reis absolutistes als dictadors castellàns.

 

#5.1 spanish, madrid. 13/08/2013 - 15:47

Valorar

Positiu Negatiu

-4

. .

carai en docuemnts espanyols ? i aquests si que valen ? depen no ? si es van be el que diuen son bons sino Victus es un plagi.....en uns mesos es demostrara

 
InicioAnterior
1
SiguienteFinal
Diputació de Barcelona
e-noticies