23 de Gener de 2011. 20:59h.

7 comentaris

1174 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Reagrupament 'desembarca' a Barcelona Decideix

En l’acord de col·laboració integra David Vinyals en l’Executiva que organitza la consulta

Carretero, amb Lomas i Carandell, a la manifestació del 10-J
Carretero, amb Lomas i Carandell, a la manifestació del 10-J
Carretero, amb Lomas i Carandell, a la manifestació del 10-J

Reagrupament s’ha adherit a Barcelona Decideix, l’entitat que organitza la consulta sobre la independència a la ciutat de Barcelona el proper 10 d’abril, per tal de col·laborar i donar suport a l’organització de l’esdeveniment.

En l’acord de col·laboració, Reagrupament integra en l’Executiva de Barcelona Decideix David Vinyals, autor i responsable del sistema informàtic de totes les anteriors onades de la consulta, que passa a ser Coordinador d’Informàtica Electoral.

Al mateix temps, Reagrupament s'ha posat a disposició de l'entitat organitzadora per "dur a bon terme aquest repte". A més, la formació de Carretero "aprofitarà l’organització de la consulta per a crear una xarxa de fedataris que ajudin a ampliar el vot anticipat, i s’organitzarà per districtes per manera de donar suport directe als districtes de Barcelona Decideix".

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/63wgoh8

7 comentaris

#7 Francesc, Barcelona. 24/01/2011 - 20:19

 

Valorar

Positiu Negatiu

No, no, Jaume, és una gran cosa que la gent de Reagrupament, tan pencaire, participin a les consultes com a fedataris.

-

. .

#6 jaume, barcelona. 24/01/2011 - 17:13

 

Valorar

Positiu Negatiu

pobre Barcelona decideix.....aquest de Reagrupament restant més que sumar. Cal més seriositat, si us plau

-

. .

#5 Ciudadanista, Barcelona. 24/01/2011 - 12:46

 

Valorar

Positiu Negatiu

Pues si ha desembarcado Reagrupament en Barcelona Decideix, mal asunto. Su barco naufragó en la tormenta de las pasadas elecciones, está desarbolado, con los remos rotos y la tripulación hambrienta. Ahora solo faltaría que desembarcase también Laporta con el PSAN para acabar de fastidiarla.

-

. .

#4 Ramon, Barcelona. 24/01/2011 - 11:12

 

Valorar

Positiu Negatiu

Podríem agafar una cosa de cada partit. De Solidaritat, la valentia del seu líder. De Reagrupament, l'ideari bàsic proposat per Joan Carretero aquests darrers mesos. De Convergència, els vots i els eixos estratègics pujolians excepte el d'ajudar a modernitzar Espanya. I d'Unió, Joana Ortega.

-

. .

#3 Roger, Barcelona. 24/01/2011 - 09:19

 

Valorar

Positiu Negatiu

Com més col·laboradors millor, però... jo recordo el senyor Carretero dient que les consultes eren una autèntica bestiesa... Cal doncs gent que no creu amb les consultes...?

-

. .
 
InicioAnterior
1
SiguienteFinal
e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Política - Reagrupament 'desembarca' a Barcelona Decideix

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya