22 de Febrer de 2012. 18:09h.

20 comentaris

3345 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Rivera contraataca

"El trànsfuga es pensa que encara és president del Barça"

Rivera, durant el ple d'aquets dimecres
Rivera, durant el ple d'aquets dimecres
Rivera, durant el ple d'aquets dimecres

El diputat i president de Ciutadans, Albert Rivera, ha titllat Joan Laporta de "trànsfuga" i ha dit que "es pensa que encara és president del Barça", tot comentant l'enganxada que ha tingut amb el líder de Democràcia Catalana. 

Després de la picabaralla que han tingut aquest dimecres al Parlament Laporta, el portaveu de Ciutadans, Jordi Cañas, i el mateix Rivera, aquest ha afirmat ,mitjançant el Twitter, que "el trànsfuga es pensa que encara es president del Barça". "Va donant ordres als diputats sense trepitjar el Parlament gairebé mai, tela…", ha afegit el president de Ciutadans.

Tot ha començat quan Ciutadans ha demanat un torn de rèplica que ha estat denegat per la presidenta de la cambra, Núria de Gispert. Laporta, des del seu escó, s'ha queixat que "porteu tota l'estona replicant", fet que ha molestat Rivera i Cañas, el qual fins i tot ha enviat "a cagar" el líder de Democràcia Catalana.

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/7v94ptj

20 comentaris

#17 Ciudadano Sinmitos, Barcelona. 24/02/2012 - 14:16

 

Valorar

Positiu Negatiu

El mesías, que no mártir, que tenía que llevar el Principat a la República Independent, como Kosovo, ha salido rana. No lo quieren ni en el SI, ni en el Parlament, ni en el Barça, y tal vez, ni en su casa. Rivera ha sido blando al llamarlo tránsfuga, se ha quedado muy corto.

-

. .

#16 sulfuro sulfuro, Barcelon. 24/02/2012 - 10:06

 

Valorar

Positiu Negatiu

Laporta: Tránsfuga, naúfrago

-

. .

#15 Xipolleig, Barcelona. 23/02/2012 - 15:04

 

Valorar

Positiu Negatiu

"Rivera contaataca" ?, quin tip de riure.
Estem en un Parlament amb gent amb moltes ínfules, l'ex-waterpolista picaplets, la filla del guàrdia civil, el cambrer de Ripoll....etc..
Amb el nivell d' aquests.. i si parlem del Congreso, pitjor encara.

0

. .

#14 Alex, Tortosa. 23/02/2012 - 13:12

 

Valorar

Positiu Negatiu

Laporta, dels pocs homes de Catalunya que no s'han venut l'ànima per diners. L'enveja fa que se li tirin tots a sobre. I això dels ciutadans....quina colla...sinó fos pels vots de les poligoneres..

http://vaderiure.blogspot.com/2011/09/amic-joan-que-lleig-es-en-rossell.html

-1

. .

#13 Albert, Sants. 23/02/2012 - 10:43

 

Valorar

Positiu Negatiu

El trànsfuga???
JA JA JA
Que ho digui el que va anar passant per tots els partits per veure on l'acceptaven...
JA JA JA

3

. .
 
e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Política - Rivera contraataca

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya