Política · 9 d'Octubre de 2017. 12:50h.

Romeva afirma que no hi ha "alternativa" a la DUI

Considera que l'única divisió que hi ha a Catalunya és entre els que són demòcrates i els que no

Romeva afirma que no hi ha "alternativa" a la DUI

El conseller d'Afers Exteriors de la Generalitat de Catalunya, Raül Romeva, en declaracions a la radiotelevisió púbica belga (RTBF), ha considerat que no hi ha alternativa a la DUI. Romeva també ha afirmat que l'única divisió que hi ha a Catalunya és entre els que són demòcrates i els que no.

"És que hi ha alternativa? El Parlament és sobirà, és important reconèixer-ho, hi ha una majoria parlamentària hem intentat diverses vegades fer-ho d'una altra manera", ha assegurat Romeva a la pregunta de si hi haurà una declaració unilateral aquest dimarts.

"Algú pot proposar alguna cosa que no sigui violència, els jutges, les amenaces? Algú pot posar sobre la taula alguna cosa que pugui seduir els catalans, per portar les coses de manera que no sigui violenta per part de la Policia espanyola", resumeix Romeva.

"El que està dividit avui no són les famílies catalanes, són els demòcrates enfront dels que no són demòcrates", ha afirmat, per després sostenir que un 80% de la població catalana "demana votar", independentment de si és per recolzar la independència o no.

69 Comentaris

#39 Capit@n España, HABÉIS PERDIDO., 09/10/2017 - 23:13

Mr. Egghead quiere disfrazar de democracia un golpe de estado contra la democracia ...¿¿Surrealista el hue.vón no???

#38 oriol , Palafrugell, 09/10/2017 - 20:46

En el seu cas ho entenc, la alternativa seria tenir de posar-se a treballar.

#37 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 09/10/2017 - 19:20

Els ultres agredeixen manifestants del Nou d’Octubre amb la complicitat de la policia espanyola.
La passivitat policíaca provoca corredisses als carrers de València · Els ultres amenacen, insulten i escupen als manifestants.

#36 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 09/10/2017 - 18:56

Angela Davis ha afirmat el seu compromís indefugible amb el dret a decidir: "Allò que penso és que la gent, arreu del món, hauria de tenir dret a l'autodeterminació. Hauria de tenir dret a decidir el seu destí". Ha recordat que Espanya té una llarguíssima trajectòria de repressió.

#36.1 Daniel, Barcelona, 09/10/2017 - 21:00

Jordi, otra vez manipulando? Otra vez contando solo una parte de la historia?
Vamos a ver, Jordi, tu has oido hablar en tu vida del “Black Liberation Movement” o de los Panteras Negras? Pero tu tienes la mas remota idea del ideario de esta Señora?? Tu sabes que estos grupos han estados investigados por el FBI? Basta ya de manipulacion, por Dios!

#36.2 pepe.----, andorra, 10/10/2017 - 12:50

pues vaya garantia, una firme amiga de otegui, una militante de la Sharia y por supuesto, una gran amiga de Bill clinto, q a su vez es colega de los saudies y de Soros, con otegui, soros, la davis esta, maduro....Si, buenos y grandes amigos los q se buscan los separatas.....¿Hay mayores ton.tos utiles en Europa q ellos q son los titeres de USA?

#35 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 09/10/2017 - 18:51

"Estic molt feliç, molt honorada de ser a Catalunya en aquests moments difícils", ha afirmat Angela Davis. L'activista negra ha assegurat que les imatges que va veure a la televisió de la repressió policial de l'1-O la van xocar en transportar-la a un lamentable passat.

#35.1 pepe.----, andorra, 10/10/2017 - 12:52

La activista esta a favor de la Sharia, es amiga de Otegui y supercompi de los clinton y de Soros, toda una garantia, claro q si la democracia q pretenden es la misma q la RDA, entonces todo queda mas claro....La tal Davis, es una extremista de lo mas peligroso para el ser humano.