Política

 

05 / 02 / 2010

Santiago Espot repta la periodista Isabel San Sebastián

El president de Catalunya Acció es queixa que comparés les seves activitats amb "el nazisme"

Hi ha un total de 82 comentaris. Mostrats de l'1 al 50.

Itsuga  (Barcelona)

20/02/2010

19:20

ISABEL SAN SEBASTIAN ? I QUI ES AQUESTA BERRA, FARNACA, SONJA, TRUJA, ?

Pere Brusca  (Ulldecona)

10/02/2010

23:06

Ara pel que sembla no es correcte acomplir la Llei.... i tots és fereixen perquè Catalunya Acció fa servir el dret que la Llei li confereix.
Quina mena de democràcia és aquesta?
Endavant Sr. Espot. Tant de bo ho fes tothom el que vostè a fet.

Francesc  (Barcelona)

09/02/2010

14:48

Si no hi ha una clara i forta contestació en contra, penso que està bé que el català sigui la llengua d\'ús vehicular.

Francesc  (Barcelona)

09/02/2010

14:47

per la força de les armes. El cas és que hi ha moltíssims de castellanoparlants a Catalunya que tenen uns drets, però també uns deures.

Francesc  (Barcelona)

09/02/2010

14:38

Julià, histèrics no. Moltíssims de nosaltres partim del fet que sentim d'una manera molt intensa i ferma però també respectuosa que el català és la llengua pròpia de Catalunya. El castellà és vingut de fora i, amb tots els respectes, ajudat ...

Julià  (Barcelona)

08/02/2010

13:07

Els mateixos que exigeixen que els rètols estiguin "almenys" en català (això voldria dir que no entenen castellà, segons el seus propis arguments) es posen histèrics quan es demana que es compleixi la llei de fer els senyals de trànsit bilingües

Ben  (Reus)

08/02/2010

08:53

Julià, tu quan viatges per la resta d'Europa et deus fotre cada pinyooooo. Ja se sap, aquests guiris que no retolen en espanyol per putejar. I és clar, amb els senyals internacionalment estesos no n'hi ha prou.

Tio Canya  (Girona)

07/02/2010

23:08

Al Tim i al Julia.Ferm lliscant te la seva senyal i reglamentaria amb SIGNES mondialment establerta i reglamentada.Despres es posa o No un recordatori del fet per remarcar.lo.Sòc dit amb GB perqué deies per la seguretat d mes gent possible Ho enteneu No?

Francesc  (Barcelona)

07/02/2010

22:43

Julià, d'una anècdota en feu categoria... Com si fos tan diferent una llengua de l'altra.... Com sovint passa, tot acaba essent cosa de l'esperit, partits presos, prejudicis amb què encarem les qüestions.

Julià  (Barcelona)

07/02/2010

21:42

Els mateixos que exigeixen un 50% de cine en català s'escandalitzen si es demanen senyals de trànsit bilingües. Creuen que si algú és tan espanyolista com per no entendre "ferm lliscant" mereix tenir un accident. Són encantadors, aquesta gent.

Josep  (BCN)

07/02/2010

20:47

No entender "ferm lliscant" aqui en Catalunya es ser muy corto pero que muy corto o no tener ningún interés por ello. Y a quienes no tengan ningún interés por ello no hay que perder el tiempo ni recursos ni esfuerzos. No vale la pena.

Tim  (Bcn)

07/02/2010

19:08

No, Tio Canya, en anglés no, en català i castellà. No crec que això pugui ferir ningú com deia l'altre. I a més a més es compliria la llei. Oi si es fàcil... però molt complicant per`a la gent intransigent, com molt bé diu en Julià.

Julià  (Barcelona)

07/02/2010

18:54

No t'hi escarrassis, Tim. Per la gent així, no hi ha res més sagrat que la llengua. Les relacions humanes, l'economia, la seguretat, l'educació, tot ha d'estar supeditat a la sagrada llengua. Són com els islamistes. Impermeables a la raó

Tio Canya  (Girona)

07/02/2010

18:52

Tim. Pues para que lo entiendan mas personas, que lo pongan en ingles y apañados y listo.Ferm lliscant es una paraula normal, doncs que mirin una vagada el diccionari castella -catala i problema sol.lucionat. El problema es k no volen mirar el diccioanari

Tim  (Bcn)

07/02/2010

18:38

Cristina es una catalana con el dedo de frente que te falta a ti, Tio Canya. Las señales de tráfico han de estar escritas para que las entienda cuanta más gente mejor por seguridad. Ferm lliscant no lo entienden ni siquiera muchos catalanes.

Tio Canya  (Girona)

07/02/2010

17:44

A Tim. I qui ès la Crsitina
Marín?Jo sòc llegit també altres bestieses com les de fotre a fora a tots els españols de Cat. i no faig cas d\'aquestes animalades.El Periodico?qu et penses qu\' es la seu dun jutjat o del Tribunal Ordre Public?.

Tim  (Bcn)

07/02/2010

15:25

Cristina Martín Gausa escribió carta en El Periódico de Cataluña alertando de la conveniencia de que en carreteras catalanas se usaran las dos lenguas en los paneles informativos. Ella es catalana y dudó un instante cuando leyó Ferm lliscant.

Tio Canya  (Girona)

07/02/2010

15:09

A Tim Tam Tum .Quers vol dir pedres aixís podrem dir de Cadaques el Cabo de las Piedras.Que satisfet ?. Visca Flandes el Milanesat, les Carolines,La Florida, sud i central America Napols,Guinea, Fernando Poo.Annobon,Corisco Elobey LLIURE d\' Españols

Tio Canya  (Girona)

07/02/2010

15:04

A Tim NOvoldras qu¡ es rotuli la topografia a Molins de Rei tindrem que posar.li Molinos del Rey i a Cornella,el Cuerno de Allí , Barcelona el Bar el Cielo i la Ola. Crec que per sentir.te AMB comodidtat cal que vaguis a viure a Cadaques= Cap de Quers

Tio Canya  (Girona)

07/02/2010

14:59

A Tim,Quant el Govern C.compleixi totes les llleis envers a Cat despres en parlarem si aquesta s' ajusta a dret.Totes les senyals son amb signes i algunes a més aclaratories amb Cat per si hi ha dubtes.Aixó no vol dir k tinguin k esser amb Castellano.

Joanot Fasgoig  (planeta terra)

07/02/2010

12:31

Tim, o com cony et facis dir: "es una ley para toda españa". Exacte! Tens tota la raó! Però tu oblides que CATALUNYA NO ÉS, NI HA ESTAT MAI ,NI SERÀ MAI, ECSPANYA, feixista!

Tim  (Bcn)

07/02/2010

11:34

Tio Canya, la senyals escrites segons el codi de la circulaciò han de ser escrtites al menys en castellà. A partir de aquí intenta argumentar...

Tim  (Bcn)

07/02/2010

11:31

"Una llei que no prohibeis que es retoli en castellà. Però que TAMBË es retoli en català. I és just. I el fet no hauria ferir ningú"
Verlas rotuladas sólo en catalán me encanta. Sólo a un demente le hiere ver una tienda rotulada solo en castellan

Tio Canya  (Girona)

07/02/2010

11:12

A Tim. Perdona aargh ¡yo no leo la Caverna Española, puede ser que un juez interprete la ley a su juicio.Dudo que es verdadero.pero podria ser ya que los españolitos cuando vais a Andorra no sabeis comprender las señales.Viva Gibraltar libre de Españoles

Tim  (Bcn)

07/02/2010

07:44

T.Canya, el ayto de Bcn prefiere retirar las multas que pone (señales escritas sólo en catalán) cuando alguien las recurre: han de estar al menos en castellano. Es una ley para toda España. ¿No leíste la noticia? Salió en La Vanguardia

josep  (barcelona)

07/02/2010

06:03

Al cinema el 50% en català i en l\'escola el 1% en castellà. Aquesta es la retorica feixista dels catalans al poder. En els carrers, els documents oficials, les factures tot en Català i desprès diuen que no perseguixen el castella.Quina colla....

Francesc  (Barcelona)

06/02/2010

23:37

Sr. Santiago, sí. Teniu raó. La llei s'ha de complir. Una llei que no prohibeis que es retoli en castellà. Però que TAMBË es retoli en català. I és just. I el fet no hauria de ferir ningú.

Tio Canya  (Girona)

06/02/2010

23:06

A Tim. Amb les senyals de trafic, considerem qu'els espanyols ja son inteligens i ho saben comprendre.Perqué si van a Andorra que faran pobrets o Gibraltrar, POrtugal o France.No s' atreviran a conduir?.PObrets quina discriminació.La Toponomia cal en CA

Tio Canya  (Girona)

06/02/2010

22:43

Tim.La 3a hora de Cast el G.Central no tiene competencias a menos que envie los Tanques sin gasolina.La rotulación se aplica el nombre de la Toponomia del lugar,y claro esta ès en Catalan.En Girona ponen a "Perpignan" y no Perpinya y se aplica esta norm

Tio Canya  (Girona)

06/02/2010

22:36

A Pat o Pato.No insultes y razona, yo doy argumentos.Lo de facha siempre tienes que ser acusado por un verdadero facha Los españolitos al menos el 50 % de la población lo es.Viva Gibraltar, Puerto Rico,Flandes,Filipinas,El Rif el Sahara LIBRE d Españoles

PaT  (Barcelona, Espanya)

06/02/2010

21:41

Los fachas de Tio canya y el arto de si mismo de Lleida ¿En nombre de quien pretenden hablar? ¿Quien les ha ungido?

Tim  (Bcn)

06/02/2010

21:16

Josep Maria, sobre la 3a. hora, si no té competències, be... I do, sobre allò de la Llei de Trànsit i les senyals escrites, que m'en dius?

Mikel  (Girona)

06/02/2010

21:03

Potser hauria estat millor dir amb els Cat·talibans

Julià  (Barcelona)

06/02/2010

18:29

Carles Puyol, jo si fos tu no m'alegraria tant de que els unionistes estiguem "cagadets". De fet jo sóc unionista perquè la gent com el Santiago Espot, el López Tena o el Laporta em fan por. No vull que em governi gent així. Així mai sereu majoritaris

Josep Maria  (girona)

06/02/2010

18:28

Tim, es muy facil. El gobierno catalan no tiene porque cumplir con la tercera hora de castellano porque el gobierno central no tiene competencias sobre este tema en Catalunya.

Tim  (Bcn)

06/02/2010

18:27

Tio Canya, partidario del "y tú más". Yo, de que se cumplan todas las leyes. La de la rotulación y la de la 3ª hora. Y otra: Ley Tráfico: señales escritas en todas España han de estar, al menos, en castellano. Se incumple.

Carles Puyol  (Catalonia is not spain)

06/02/2010

18:22

arealitat és que els unionistes esteu cagadet. I la realitat és que la independència està cada dia més aprop

Tio Canya  (GIrona)

06/02/2010

17:36

A Tim. Quieres que te cuente todas las leyes, normas, otros del Govierno Central que no cumple, desprecia, malinterpreta o hace caso omiso y hacer ver que no va por el.Así que no mezcles las cosas Embargo total a los que no cumplen la ley ya y inmediato

Julià  (Barcelona)

06/02/2010

17:24

No, Dip, la frase sencera és: "Les lleis són per ésser complertes... només quan estan fetes per fotre la gent a qui li tinc mania". En tot cas no hi ha cap llei que obligui la gent a ser xivata anònima de faltes lleus per pur odi ètnic.

Pere (Lausanne)  (Lausanne)

06/02/2010

15:22

Fa uns mesos tot fent zàpping entre les dotzenes de tvs del cable, em vaig trobar amb un debat que es diu 59 segons a la tve-int- I vaig veure i escoltar aquesta dona. Repugnància és el mot que la descriu. No m'ho creia. Era tornar al temps franquistes.

Tim  (Bcn)

06/02/2010

15:20

¿Y la ley por qué no es más clara?
"Nos jode ver letreros escritos sólo en castellano. Y como podemos multar proceder franquista, lo hacemos. Sólo se podrá rotular en castellano si va acompañado del catalán. "

Tim  (Bcn)

06/02/2010

14:39

Dip, tiene razón, la leyes son para cumplirlas. ¿Por qué la Generalitat no cumple con la tercera hora de castellano?

Marc  (Barcelona)

06/02/2010

13:32

En tot cas seria mes adient i logic compara-ho amb el franquisme, per allo que prohibia el catala i aixo, pero es clar que aquesta individua digui res contra el franquisme va contra les seves idees, es tan democrata ella! quina pena i quin fastic.

Dip  (Barcelona)

06/02/2010

11:58

Les lleis son per ésser complides, La llei diu més o menys, que com a mínim s'ha de rotular en català. No complir amb aquesta llei es una mostra de colonialisme espanyolista. Qui s'ho salta discrimina els ciutadans de nacionalitat catalana expressament.

FART D'FANATICS INTOLERANTS  (LLeida)

06/02/2010

08:44

QUE PATÈTIC, QUE ELS PRENAZIS CATALANS INADAPTATS, AMB LA SEVA LLENGUA DELS "1.700.000" PERDIN EL TEMPS I L'ENERGIA A CASA NOSTRA EN VOLER NEGAR LA REALITAT.... POBRETS CIUTADANS EN LA REGIÓ CATALANA, con el socialistas han pactado,

ramona  (barcelona)

06/02/2010

08:39

a Alan: té vostè tota la raó, El dialecte català és el més subvencionat de la Peninsula Ibèrica i si es manté viu és per la violència que han generat els seus fascistas en contra de les libertad del seu voltant.

ramon  (Barcelona)

06/02/2010

00:39

a Alan: té vostè tota la raó, El dialecte castellà és el més subvencionat de la Peninsula Ibèrica i si es manté viu és per la violència que han generat els seus nacionalistes en contra de les nacions del seu voltant.

Papitu  (Papussia)

06/02/2010

00:06

Mas triste es tener otro dialecto que sobrevive a base de subvenciones, imposiciones, multazos, coacciones, presiones, pataletas, lloriqueos, amenazas etc.., pero desde hace 500 años y a mucha mayor escala.

FART D'ESPANYOLS INTOLERANTS  (LLEIDA)

05/02/2010

23:48

QUE PATÈTIC, QUE ELS COLONS ESPANYOLS INADAPTATS, AMB LA SEVA LLENGUA DELS "400 MILLONES" PERDIN EL TEMPS I L'ENERGIA A CASA NOSTRA EN VOLER NEGAR LA REALITAT.... POBRETS ESPANYOLS.

manolo  (Barcelona)

05/02/2010

23:36

Debe ser que han hecho un cercatasques(visita a las librerías del barrio?)y Tio Canya viene bien cargado de argumentos(por decir de alguna manera a insultar).Alguien que dice tener argumentos y sólo insulta se descalifica solito.No necesita ayuda

InicioAnterior
1
SiguienteFinal
<a href="http://ads.us.e-planning.net/ei/3/376b/410c093c1fd8ca69?it=i&rnd=$RANDOM" target="_blank"><img width="300" height="250" alt="e-planning.net ad" src="http://ads.us.e-planning.net/eb/3/376b/410c093c1fd8ca69?o=i&rnd=$RANDOM" border=0></a>
<a href="http://ads.us.e-planning.net/ei/3/376b/3823930337bff47f?it=i&rnd=$RANDOM" target="_blank"><img width="300" height="250" alt="e-planning.net ad" src="http://ads.us.e-planning.net/eb/3/376b/3823930337bff47f?o=i&rnd=$RANDOM" border=0></a>
El temps
<a href="http://ads.us.e-planning.net/ei/3/376b/096570185133d9ba?it=i&rnd=$RANDOM" target="_blank"><img width="300" height="250" alt="e-planning.net ad" src="http://ads.us.e-planning.net/eb/3/376b/096570185133d9ba?o=i&rnd=$RANDOM" border=0></a>
<a href="http://ads.us.e-planning.net/ei/3/376b/ad615d37ac039a0e?it=i&rnd=$RANDOM" target="_blank"><img width="300" height="100" alt="e-planning.net ad" src="http://ads.us.e-planning.net/eb/3/376b/ad615d37ac039a0e?o=i&rnd=$RANDOM" border=0></a>
Top 10 Cinema
Ariel Santamaria

Drama, Romance, Ciencia ficción, Fantástico

Las vidas posibles de Mr. Nobody

Jaco van Dormael

Ariel Santamaria

Drama, Thriller, Intriga

El escritor

Roman Polanski

e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Política - Santiago Espot repta la periodista Isabel San Sebastián

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Ben Mirat


  Amb la col·laboració de
Generalitat de Catalunya