10 de Gener de 2011. 19:52h.

15 comentaris

1078 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Solidaritat 'desembarca' a Barcelona Decideix

El partit cedirà locals i fins i tot una quota d'ingrés per a l'organització de la consulta independentista

Laporta, durant el discurs per a afavorir la participació a la consulta independentista de Vic
Laporta, durant el discurs per a afavorir la participació a la consulta independentista de Vic
Laporta, durant el discurs per a afavorir la participació a la consulta independentista de Vic

Solidaritat Catalana per la Independència s’adhereix a la Plataforma Barcelona Decideix, com a entitat encarregada de l’organització de la consulta sobre la independència prevista pel proper 10 d’abril a la ciutat de Barcelona.

Segons s'ha informat en un comunicat, Solidaritat ha acordat "adherir-se formalment a Barcelona Decideix. Prestar els locals de SI, en l’espai que s’acordi, per a les tasques relacionades amb Barcelona Decideix que es convinguin, incloses les votacions que se celebraran a partir del 12 de desembre en vot anticipat i que culminaran en la jornada electoral del 10 d’abril del 2010".

Tanmateix, "fer arribar als adherits de SI la informació sobre la convocatòria, inclosos els documents necessaris per al vot fedatari i anticipat i aportar una quota d’ingrés a Barcelona Decideix, en la mesura de les possibilitats, per col·laborar en l’organització de la consulta".

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/5rt66dk

15 comentaris

#15 anfos, lloret de mar. 11/01/2011 - 17:34

 

Valorar

Positiu Negatiu

Toni,Pere el catañol no es llengua oficial.

-

. .

#14 Quimet, BCN. 11/01/2011 - 12:02

 

Valorar

Positiu Negatiu

A tots aquests que diuen que molts partits han ajudat que ens expliquin quins. Perquè els únics que estan posant diners i compromís són SI Els altres molt parlar i res. Són els unics k foten alguna cosa al parlament.
I jo stik ficat en les consultes.

-

. .

#13 Carles, Barcelona. 11/01/2011 - 11:26

 

Valorar

Positiu Negatiu

Que col.laborin i/o prestin suport logístic és ben lógic. L'estrany seria que no fesin res.

-

. .

#12 Farts de l'Arqué, Barcelona. 11/01/2011 - 00:48

 

Valorar

Positiu Negatiu

Estem farts d'aquesta penya, l'Arqué, l'Uriel, el Tena, quan van tocar el pitu van fotre el camp per a montar el seu partidet i van deixar tirades les consultes del setembre. Es van quedar la base de dades i van intentar converitr un moviment cívic en una moma política! No teniu vergonya!

-

. .

#11 TONI, BARCELONA. 11/01/2011 - 00:11

 

Valorar

Positiu Negatiu

Tenim tres crisis a Espanya. La de la construcció, que ZP, lluny de temperar, la axacerbó. La financera internacional. I la institucional, creada pels nacionalistes. Ningú inverteix en un país en dissolució. Nomes CIUTADANS es dona conta del problema.

-

. .
 
e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Política - Solidaritat 'desembarca' a Barcelona Decideix

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya