|
15 de Febrer de 2010. 11:49h. 77 comentaris ![]() 781 lectures ![]() ![]() Té cabuda una Catalunya independent a la Unió Europea? Polítics catalans, bascos i escocessos debatran sobre l'autodeterminació presidits per Benach ![]() Audio
![]() No hi ha imatges per aquesta noticia. ![]() ![]() ![]() El Cercle d’Estudis Sobiranistes presenta la jornada “Catalunya, Estat independent a Europa?” que reunirà representants polítics i experts d’Escòcia, el País Basc i Catalunya per "debatre la continuïtat de Catalunya a la Unió Europea en el transcurs d’un procés d’autodeterminació". ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() #77 sulfuro sulfuro, Barcelona. 16/02/2010 - 20:10 Con la crisis que tenemos encima algunos nacionalista sse dedican a discutir sobre el sexo de los ángeles.
#76 Una Catalana per la Independència!!, Vallès Occidental. 16/02/2010 - 20:00 I el dia 28 de febrer a molts pobles de Catalunya molts catalans tornaran a votar a favor de la Independència!!!! Visca!!!
#75 pa soberanista tonto, el Jaume I, bcn. 16/02/2010 - 15:06 ejemplo de soberanista: Jaume 1er el Puter conquistó Murcia ¡y se la regaló a Alfonso X de Castilla! ja ja ja era su yerno. Luego regaló Roselló a Francia a cambio de nada cerrando así el Pirineu pa siempre ooooh qué gran poític qué gran soberanista
#74 Xavier Sunyer, bcn. 16/02/2010 - 15:01 Miquel lo que se puede decir es que los soberanistes no tenéis alma sino bossa, y que hoy como en 1610 se puede decir que el estiércol en Castilla es ámbar en Aragó / CAT: que ha bajado de renta 1ª a renta 4ª gracias a vosotros solos solitos soletes
#73 Xavier Sunyer, bcn. 16/02/2010 - 14:55 Los soberanistes ocultan aposta que la raíz del antisemitismo ibérico se halla en su amada CAT: exterminio de 1391, el manual de inquisidores de Aymerich, y que la Inqusición entró a España ¿por Castilla? pues no, por CAT
![]() #77 sulfuro sulfuro, Barcelona. 16/02/2010 - 20:10 Con la crisis que tenemos encima algunos nacionalista sse dedican a discutir sobre el sexo de los ángeles.
#76 Una Catalana per la Independència!!, Vallès Occidental. 16/02/2010 - 20:00 I el dia 28 de febrer a molts pobles de Catalunya molts catalans tornaran a votar a favor de la Independència!!!! Visca!!!
#75 pa soberanista tonto, el Jaume I, bcn. 16/02/2010 - 15:06 ejemplo de soberanista: Jaume 1er el Puter conquistó Murcia ¡y se la regaló a Alfonso X de Castilla! ja ja ja era su yerno. Luego regaló Roselló a Francia a cambio de nada cerrando así el Pirineu pa siempre ooooh qué gran poític qué gran soberanista
#74 Xavier Sunyer, bcn. 16/02/2010 - 15:01 Miquel lo que se puede decir es que los soberanistes no tenéis alma sino bossa, y que hoy como en 1610 se puede decir que el estiércol en Castilla es ámbar en Aragó / CAT: que ha bajado de renta 1ª a renta 4ª gracias a vosotros solos solitos soletes
#73 Xavier Sunyer, bcn. 16/02/2010 - 14:55 Los soberanistes ocultan aposta que la raíz del antisemitismo ibérico se halla en su amada CAT: exterminio de 1391, el manual de inquisidores de Aymerich, y que la Inqusición entró a España ¿por Castilla? pues no, por CAT
#72 Xavier Sunyer, bcn. 16/02/2010 - 14:52 Los soberanistes ocultan aposta que Alfons el Magnànim estaba tan hasta los co. de sus súbditos CAT. que se pasó media vida ¿en BCN?, no, en Nàpols. También se fue allí Ferràn II el Católic tras ocupar Navarra... y entregarla a Castilla ja ja ja
#71 Xavier Sunyer, bcn. 16/02/2010 - 14:47 Los soberanistes ocultan aposta que, si no son una nació desde el s. XIIV, es debido a su propio rey Jaume 1er el Putero que dividió Aragó, Valencia y Mallorca entre sus hijos en vez de crear un país, un rey como en Castilla. ¡¡Ah, se siente!!
#70 Xavier Sunyer, bcn. 16/02/2010 - 14:44 Los soberanistes ocultan aposta que Castilla no invadió los otros reinos peninsulares, sino que todos se fusionaron por matrimonios y herencias: la misma táctica de los condes CAT en Languedoc, pero a éstos les salió mal y lo perdieron todo
#69 Xavier Sunyer, bcn. 16/02/2010 - 14:41 Los soberanistes ocultan aposta que, desde 1490 y hasta la reforma de Nueva Planta, España TAMBIEN era una confederación de estados con Consejo de Castilla, Consejo de Aragón, Consejo de Indias, virreyes...
#68 Xavier Sunyer, bcn. 16/02/2010 - 14:37 Miquel ¿que España se forma a partir de Castilla? qué simpleza la tuya, y entonces Asturias, Galicia, León, Navarra, al Andalus y Aragó... ¿cómo los explicas?¿y sólo existió Casteilla, dices? pena que la Historia te desmiente
#67 y los Trastámara, qué eran?, bcn. 16/02/2010 - 14:32 sabates ¿Espanya fora? infeliz, los útimos 4 reyes de Aragó / CAT fueron Trastámara castellanos, los mejores y más grandes, y no ocuparon militarmente CAT por las armas, se la dieron regalada por Compromís de Caspe ENTERAO llámate espardenyes mejor
#66 Ferna, BarCelOna. 16/02/2010 - 14:02 Pero a mi me hace gracia, parece que todo fue a partir de los Reyes Católicos.
#65 Ferna, BarCelOna. 16/02/2010 - 13:56 Caray Miquel (Badalona) has llegado tú solo a esa conclusión?
#64 Miquel, Badalona. 16/02/2010 - 13:30 Hi ha un que diu que l'essència de Catalunya és espanyola, si estem d'acord que Espanya es forma a partir de Castilla amb la incorporació de la perifèria, es podria dir que l'ànima espanyola és castellana, per tant no és catalana. //*//
#63 MARC-SABATES.COM, REPUBLICA CATALANA//*//. 16/02/2010 - 13:24 Catalunya la nostra Pàtria !!!
#62 amoscaciques, girona. 16/02/2010 - 12:33 L´essència de Catalunya és ser espanyola...no dic castellana...dic ESPANYOLA. És cert q aquí hi ha una cultura,llengua i sentiment català, però q va colaborar en la creació del q ara és Espanya,juntament amb Castella,Galicia,etc
#61 Pere, Valldoreix. 16/02/2010 - 10:30 Curiosament els espanyolistes solen intentar fer-nos por, que si sense tancs, que si la Otan, que si mandangues, que si Europa diria o no diria, tot entrebancs infantils per argumentar no se sap que, Espanya sense Catalunya formaria part dels pobres.
#60 Pep, Barcelona. 16/02/2010 - 01:35 La lògica serà admetre a Catalunya i excloure Espanya, aixì evitarien arrossegar un paràsit per la UNió Europea
#59 Pep, Barcelona. 16/02/2010 - 01:33 Per suposat que catalunya entrariaa formar part de la unió Europea malgrat els esforços del govern espanyol perque no ho fos. Després s\'en adonaria europa que el motor d\'aquest mediocre pais anomenat espanya és Catalunya.
#58 xavi, bcn. 16/02/2010 - 00:43 veamos ¿cuántos tanques fabrica CAT al año?¿flota de guerra?¿bombarderos, missiles? ni uno, ¿verdad que no? bien, pues ya tenéis la respuesta: debería dedicar esos 20.000 millones a fabricarlos, os quedáis igual que ahora pero fuera de la UE ja ja
#57 xavi, bcn. 16/02/2010 - 00:38 España sin CAT, es decir, sin esos 20.000 millones, no se empobreceria mucho pues sería un PIB actual de 1,250 BILLONES de euros menos 20.000 millones pecata minuta pero si España se empobrece por culpa de CAT razón de más de oponere a la secesión
#56 CAT, bcn. 16/02/2010 - 00:35 lo de los 20.000 millones revierten en CAT en pensiones, SS, infraestructuras, subvenciones, seguridad, defensa, Justicia... de donde creéis que sale el AVE? de un almendro? la CAT independent pagaría ella sola todo eso, lo comido por lo servido
#55 xavi, bcn. 16/02/2010 - 00:31 CAT independent = fuera de la UE, fuera de la OTAN, de la ONU, fuera del euro, y fuera del codi penal = fuera de la ley. España podría bajar del 5º puesto al nº 27, pero CAT estaría fuera de forma automática, y por 10 años, y eso si vuelve a entrar
#54 pepito, barcelona. 15/02/2010 - 21:53 me recuerdan al torrente haciendose unas pajillas porque estaba aburrido.
#53 Vicenç Ramoneda i Ullar, Sentmenat. 15/02/2010 - 21:39 Ja hi tornen! Que pesats que son tots pegats! Es quelcom tediós tornar-los a sentir, dient sempre i sempre i sempre el mateix.
#51 Francesc, Barcelona. 15/02/2010 - 20:52 Jo estic d'acord amb en Jordi. Catalunya necessita ser un estat indepndent per sortir-se'n. El tema de l'estatut ja ha fet vessar el vas. Seria interessant que hi intervinguessin economistes, en aquest debat.
#50 DKSSA, BCN. 15/02/2010 - 20:30 Els 10 o 12 anys de negociacions són per adaptar la normativa del nou estat membre a la de la UE, però Catalunya ja compleix tota la normativa comunitària, l'adhesió serà automàtica
#49 Mr. X, bcn. 15/02/2010 - 18:44 Josep (barcelona): És bastant curiós que amb el teu nivell de redacció puguis acusar ningú d'incult. Au, compra't un mirall i fes-lo servir sovint, little Einstein.
#48 Pau Casals, Girona. 15/02/2010 - 18:04 Espanyolistes, no patiu tant per nosaltres. Quin paternalisme.. Ja ens en sortiriem , d'entrada amb 20.000.000.000 de dèficit fiscal que es quederia aquí. Us podeu estalviar la contesta de la balança comerical i els boicots. ... I si som més pobres, que?
#47 Ferna, BarCelOna. 15/02/2010 - 17:42 La esquizofrenia del de Lleida es tal que necesita identificarse siempre con nombres distintos; lo que pasa es que siempre es reconocible por las imbecilidades que escribe: a su lado Marc-Sabates es Verdaguer (que me perdone este).
#46 Josep, Barcelona (Independentisme = Incultura). 15/02/2010 - 17:31 Si els independentistes no fossin gentussa tan ignorant e inculta tindrien present el cas d'ALgeria. Provincia francesa quan es va fer la CEE, amb la independencia VA QUEDAR FORA de la CEE, com passaria a Catalunya.
#45 Josep, Barcelona (ESPAÑA). 15/02/2010 - 17:30 Si té cabuda? Es clar que si, pero després d'un procés d'adhesió que com a minim duraría 10 anys. Pel camí Catalunya estaría arruinada, aixó si els jerarques del ndpendentisme amb els seus diners a paradisos fiscals
#44 Abate Marchena, Viladecans. 15/02/2010 - 17:16 Desde el mismo momento en que Catalunya se vaya de Espanya, a cada persona que viva en Catunya se le aumentará un 20 % todo el capital que tenga encasa ó en propiedades, sueldos etc. El expolio fiscal sobre Catalunya es de unos 30.000 mill.
#43 Francesc, Badalona. 15/02/2010 - 17:16 Fer això està be fer fer perdre la por als indecisos però jo crec que se'n parla massa d'aquest tema. Votem independència i ja veureu com no ens quedem fora de la UE.
#42 MARC-SABATES.COM, BARCELONA CATALUNYA //*//. 15/02/2010 - 16:49 CATALUNYA SOM UNA NACIO//*//
#41 Kropotkin, Vic. 15/02/2010 - 16:30 Naturalmente, todo este tinglado pagado con el dinero de nuestros impuestos. Donde tendría cabida la Cataluña independiente sería en Africa, junto a Chad, Somalia o Djibouti.
#40 Catalunya saluda àfrica, Lleida. 15/02/2010 - 16:22 Com rabien els xarnegos i tota la fauna espanyola sense el graduat escolar..Espanya sense Catalunya i euskadi hauria de competir amb algeria i el marroc,i no amb els països europeus com Catalunya.Volem marxar d'aquest país de quillos,toreros i genocides
#39 Español, España. 15/02/2010 - 15:14 Dinero, dinero, dinero...Sólo habláis de dinero. La libertad es mucho más importante que el dinero. ¿Qué importaría ser un poco más pobres a cambio de la libertad? La libertad no tiene precio. Adelante con la independencia.
#38 CAT será campeona en al menos 2 productos, bcn. 15/02/2010 - 15:08 qué duda cabe que la CAT independent será la mayor fábirca de mentiras estadísticas del mundo, una ratio sólo superada por su propia marca imbatida de corrupción por metro cudrado
#37 Xavier Sunyer, bcn. 15/02/2010 - 15:00 si renta superior fuera siónimo de independencia, Madrid debería independizarse ¿no? y eso que no tiene astilleros y es uniprovincial ja ja ja CAT, el mayor centro de producción de mentiras y falsedades de la UE
#36 CAT, 4ª renta de España, no es la 1ª, bcn. 15/02/2010 - 14:57 El PIB per capita de CAT es de 28.095 dólares internacionales, en 4ª posición tras Madrid, Navarra y Euskadi. El de España es de 30.120. Es decir, también mentís con lo de CAT es superior y España no, pues mira Madrid, Navarra, superan a CAT ja ja ja
#35 ccc, bcn. 15/02/2010 - 14:55 la meva opinió és q en un principi no, Cat és quedaria fora de la UE i trigaria anys en poder entrar-hi. Alguns grans països de la UE, no només Esp, voldrien posar les cosses difícils a una província secessionista. Això ens podria costar molt car
#34 ccc, bcn. 15/02/2010 - 14:53 amb aquests participants segur que la resposta és afirmativa, podrien convidar algú q no estès d'acord amb ells però això aniria contra la natura de l'independentista
#33 soberanistes = enteraos de cartón, bcn. 15/02/2010 - 14:48 http://es.wikipedia.org/wiki/Anexo:Países_por_PIB_(PPA) es lista países PIB / PPA España es nº 12 mundial, 4º zona euro, 5º de la UE, con 1, 456 BILLONES dólares internacionales es un baremo más fiable que renta per capita o simple PIB, so enteraos
#32 lluigi, BCN. 15/02/2010 - 14:41 Quina pregunta mes tonta. No sols ens voldrian sino que un cop dins proposarem l'expulsió d'espanya per ser una carga económica i un mal exemple dins la UE
#31 Xavier Sunyer, bcn. 15/02/2010 - 14:37 pere, lo que cuenta, si te parece es hasta el clima o el precio de carajillo partido por el del bocata calamares, pero aplica el baremo PIB / PPA (el pib partido por valor adquisitivo ciudadano) o hasta el valor real de hamburguesa McDonald, sí, existe
#30 el meu NO al soberanisme és català, bcn. 15/02/2010 - 14:34 pere. vuelve a leer, te hablo del lugar de España CAt en la UE y zona euro, China no está en la UE, te digo rankjing DENTRO de la UE, no mundial, que España es 12 mundial. Portugal es nº 14 en la UE, Grecia nº 11 ¿sigo? busca lista PIB en Google
#29 Xavier Sunyer, bcn. 15/02/2010 - 14:30 de todos esos conferenciantes tan polidos y cargados de diplomas raros que se citan ¿quién será el primero en ponerse ante los taqnues?¿y el primero en salir corriendo? se admiten apuestas
#28 terapia de pareja, bcn. 15/02/2010 - 14:27 cuando un matrimonio se divorcia, sus ingresos y patrimonio común se dividen por 2. No sólo ingresos y valor patrimonial de CAT se reduciría a la mitad, sino que difícilmente España consentiría ese bajón propio para hacerle una gracia dadivosa a CAT
#27 Jaume, .... 15/02/2010 - 14:27 Aquest titular ni s'entén ni té sentit. Apreneu a escriure correctament en català, ignorants!
#26 pere, bcn. 15/02/2010 - 14:26 Sr NO, dius "con España CAT es nº 4 de la zona euro, nº 5º de la UE y nº 12 mundial"
#25 Xavier Sunyer, bcn. 15/02/2010 - 14:22 Ramón y tú comparas tu amada CAT con una mi. de república ex soviética? raro patriorismo el tuyo: no gracias, prefiero ser parte de España, 4ª en zona euro, que un país de nyigu nyigu y pandereta (digo, butifarara y castellet)
#24 Fonso, Girona. 15/02/2010 - 14:19 Si Espanya es divideix en 2 estats, tots 2 han de demanar l'ingres a la UE. I es possible que Catalunya compleixi les condicions i l'altre estat (Gran Castella o com es vulgui dir) no
#23 Lista gobierno provisional de la CAT independent, bcn. 15/02/2010 - 14:16 Por no hablar de quiénes aspiran a dirigir la CAT independent: Pujol como Sindic de Greuges, Millet ministre economía, Carod Rovira cap destat, Caretero 1er ministre, Anglada cap Seguretat, etc. y Laporta igual se cabrea y da un golpe de estado ja ja
#22 El meu NO al soberanisme és català, bcn. 15/02/2010 - 14:10 con España CAT es nº 4 de la zona euro, nº 5º de la UE y nº 12 mundial (dentro G20) y la CAT independent ¿qué sería? fuera de la UE, de la ONU, de la OTAN sólo que fuera el nº 21 mundial sería un desastre económico, la cenicienta en retroceso
#21 todos perdemos con CAT independent, bcn. 15/02/2010 - 14:05 Grecia se opone a Turqúia por el asunto Chipre. La parte griega ha entrado, pero no la parte turca. Para que España votara a favor de CAT, habría que garantizar que España sería igual de rica que ahora ¿lo sería? no: con la secesión TODOS perdemos
#20 Xavier Sunyer, bcn. 15/02/2010 - 14:01 Vaya quienes van a hablar de la UE: una escocesa que no es independiente, catalanes y vascos que tampoco lo son, y hasta un señor de USA que no es miembro de la UE. Grandes expertos, sí señor
#19 Xavier Sunyer, bcn. 15/02/2010 - 13:58 entre 1975 y 1986, España y Portugal tardaron 11 años en entrar en la UE. Para CAT., 10 años de espera para reentrar en la UE hipotecaría el futuro de bienestar de toda una generación, y tal vez en condiciones peores que ahora ¿paga la pena? nein!!
#18 Xavier Sunyer, bcn. 15/02/2010 - 13:55 En la UE hay: zona fuera euro, zona euro sin derecho a acuñar moneda, y zona euro con derecho a acuñar moneda pregunta ¿dónde estaría CAT? solución: en ninguna pues estaría fuera de la UE
#17 Joan engaña con ejemplo USA, bcn. 15/02/2010 - 13:53 Joan, el proceso de formación de los USA es muy complicado, único en el mundo y no extrapolable, además va de lo pequeño a lo grande: county, territory, state, y la CAT independent quiere ir a la inversa: de lo muy grande a lo muy pequeño, no engañes
#16 Ramon, Barna. 15/02/2010 - 13:53 Sr. Suñer, tot aixo que segons voste es tan dificil ho han fet Eslovenia, Croacia, Checkia, Ukraina, Belarus i mil mes en els ultims pocs anys. No n'hi deu haver per tant.
#15 Español, España. 15/02/2010 - 13:49 De todas maneras eso no os tiene que desanimar. La independencia es más importante que la UE. La libertad no tiene precio. Además, Cataluña está Africanizada y dentro de 30 años parecerá una provincia de Marruecos. Así que vuestro sitio está en Africa
#14 Ramon, Barcelona. 15/02/2010 - 13:47 Jordi, doncs jo opino que no, que no ens convé cap aventura independentista. Fa un temps no em desagradava, però els rictus sectaris, intransigents i intervencionistes de l'independentisme no m'agraden gens ni mica. Prefereixo la llibertat individual.
#13 Xavier Sunyer, bcn. 15/02/2010 - 13:47 La única manera de salir adelante para CAt independent sería decretar un paraíso fiscal como Islas Cayman, bandera de conveniencia como Panamá, o casino internacional como Montercalo pero eso jamás entra en la UE ¿eso queréis: un país de nyigu nyigu?
#12 Xavier Sunyer, bcn. 15/02/2010 - 13:44 no sabeis lo que decis el dia 1 de la indpendenica no habría ley el Código Penal no sería aplicable ¿hay un codi català, acaso? la exportación cat pagaría impuestos dobles y triples por no estar en la UE con la importación igual, años y años
#11 Xavier Sunyer, bcn. 15/02/2010 - 13:41 la CAT independent también estaría automáticamente fuera de la OTAN (sin defensa) y de la ONU, debería establecer sus relaciones diplomáticas desde 0 absoluto... años sin estar en la UE, ni en la ONU, ni en la zona euro, ¿paga la pena? creo que nein
#10 Español, España. 15/02/2010 - 13:39 Sólo un dato sin importancia. Para que un país entre a formar parte de la UE se necesita cumplir una serie de requisitos y que todos los países miembros voten a favor. No me imagino a España votando a favor. Ni tampoco a Italia, Francia, Alemania, etc.
#9 Vaya estupidez, bcn. 15/02/2010 - 13:36 si CAT firma tratado Schlegnm vendrán tantos españoles como quieran,. igual que ahora. Si firma Maastrich, perderá soberanía, como ahora. Habrá que recalcular el euro para CAT (no a 166,656 ptas.) y si no entra el el euro deberá acuñar moneda propia
#8 Español, España. 15/02/2010 - 13:34 Ampliación interna... Curiosas las palabrejas que se inventan estos "independentistas" que todavía no saben si es posible seguir permaneciendo en la UE si te independizas de un estado miembro. Se tiran a la piscina sin mirar si hay agua. Largaos YA
#7 nadie le ofrecerá los trados a CAT, bcn. 15/02/2010 - 13:33 este teorema da por sentado que a la CAT independent se le presentarian los tratados a firmar y que los firmaría, pero es que NO se los presentarán a una CAT secesionista: si CAT se rebela contra España, también se rebela contra la UE, es así
#6 Jordi, Barcelona. 15/02/2010 - 13:30 Ramon, no totes les regions europees volen ser estats. Catalunya és una nació que necessita un estat propi, o no se'n sortirà. I jo crec que poc a poc, tots els catalans se n'estan adonant, d'això.
#5 Xavier Sunyer, bcn. 15/02/2010 - 13:29 respuesta: NO, y la pregunta correcta es TIENE CABIDA, o CABRíA, no esa catalana acastellanizada y bárbara de tiene lugar. Es por eso que sois una provincia y no una nació: por fakta de neuronas de la zona de la inteligibilidad
#4 Josep, Vic. 15/02/2010 - 13:25 Amb gent que pensa com en Ramon de Barcelona, Catalunya no serà mai independent. El primer pas és creure-s'ho i voler-ho! A més, als Estats Units són 50 estats i no els hi va pas malament. Deixem estar les excuses i la mandra
#3 Marc, Manresa. 15/02/2010 - 13:24 Joan falta que la majoria de la gent s'ho cregui i desperti d'una vegada perquè sense una majoria a favor de la independència és impossible esdevenir un estat
#2 Ramon, Barcelona. 15/02/2010 - 12:51 És una entel·lèquia. És un somni. Com s'està enganyant a la gent¡. Si la Unió Europea és molt complicada amb els 29 estats, com seria amb totes les regions europees?,.. que són més de dues centes. Es creen expectatives falses.
#1 joan, manresa. 15/02/2010 - 12:16 ..¡¡SI TE LLOC...!!!... I cal ser-hi.Altres paissos més petits qué el Nostre,i amb menys habitans ya en formen part.Tenim llengua propia,una cultura i una manera de fer --seny--diferent de la Peninsula,amb una Historía que ens avala..¿Qué ens falta..?
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Política - Té cabuda una Catalunya independent a la Unió Europea?

































