Societat · 27 de Setembre de 2011. 13:49h.

Tercera querella contra Millet i Montull

Per un presumpte frau a Hisenda de 685.000 euros

Tercera querella contra Millet i Montull

Millet, en una foto d'arxiu

La Fiscalia ha presentat una nova querella - la tercera- contra l'expresident de la Fundació Orfeó Català-Palau de la Música Catalana Fèlix Millet i la seva mà dreta, Jordi Montull, així com la filla d'aquest, Gemma Montull, per presumpte frau fiscal de 685.000 euros en la liquidació de l'IVA de l'any 2007.

Els querellats - també figura Edmundo Quintana, assessor fiscal del despatx Raimon Bergós- encarregar presumptament a diferent empreses obres i altres subministraments per al domicili particular de Millet, instant-los a emetre les factures a compte de la Fundació, que va deduir l'IVA com si fossin serveis adquirits per aquesta clau en 128.155,26 euros.

A més, el fiscal descobreix altres suposades "operacions fraudulentes de certa complexitat" i assenyala que la Fundació va demanar i va obtenir 549.749,31 euros en devolucions "improcedents" de l'Agència Tributària corresponents a l'IVA de 2007, a cobrar per duplicat.

14 Comentaris

Publicitat
#10 Larreta, Lospies, 28/09/2011 - 20:42

Aquest son els veritables valors de catalunya: roba que ho pagui madrid jaja ells son es dolens nosaltres noooo,Si que som caps grossos si.
Valors: hipocresia, mentir,fer el babau...

#9 Kropotkin, Vic, 27/09/2011 - 19:13

Menos mal que todo lo hicieron por la patria. Si no fuese asi, yo estaría vomitando todo el dia sobre el primer catalanista que me encontrase por la calle...

#9.1 GALAICOMAN, barcelona, 27/09/2011 - 19:31

Kropotkin: Te sigo desde hace tiempo. ¿Sabes que eres un auténtico mito aquí en los foros de e-noticies? Has logrado concitar TODO el odio del sector nacionalista. ¿Qué se siente?

#9.2 Kroptokin, Vic, 27/09/2011 - 19:38

GALAICOMAN: Sentirse odiado por toda esa gentuza es todo un placer desde el punto de vista intelectual. Las discusiones con analfabetos funcionales me motivan mucho. Esos individuos representan todo por lo que vale la pena vomitar. La verdad es que casi me siento realizado. Lastima que no piensen.

#9.3 Jordi, Teià, 28/09/2011 - 01:14

Kropotkin, ets un pobre noi. Ara bé, si el teu leit-motiv diari és creure que ens importes el més mínim... creu-t'ho. I tots contents.
Aprofites qualsevol comentari per dir sempre el mateix. Jo, de tu, m'ho faria mirar. Hi ha altes coses a la vida (no sé: sexe, drogues, futbol, macramé...)

#8 GALAICOMAN, BARCELONA, 27/09/2011 - 18:47

Fèlix Millet es la prueba viviente de la españolidad de Cataluña: en el amor al robo, a la corruptela, al amiguismo, al "que hay de lo mío", se ven los genes hispánicos del pueblo catalán.

#7 nenko, Tarragona, 27/09/2011 - 18:12

Podrien col·laborar a sortir de la crisi si tornèssin el que van "despistar", oi?

#6 jajajajaaaa, Barcelona, 27/09/2011 - 18:09

Mientras Millet este en la calle, CIU tranquila, ya pusieron a Solaz para que retrasara todo lo posible el tema.....lo ralentizaran todo lo que puedan hasta que prescriba o se muera