Política · 12 de Setembre de 2017. 13:09h.

Trapero esquiva la premsa

Entra a peu, però surt en cotxe

El Major dels Mossos d'Esquadra, Josep Lluís Trapero,  a la seva arribada a la Fiscalía  del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC), ha entrat caminant com el responsable de la Guàrdia Civil,  Ángel Gonzálo. El responsable del Cos Nacional de Policia (CNP), Sebastián Trapote ho ha fet en cotxe.

Al finalizar la reunió tots tres han abandonat la Fiscalia en cotxe. La cita ha durat mitja hora. A la porta hi havia concentrats molts periodistes, fotògrafs i càmeres.

Aquesta  trobada s'emmarca dins d'una reunió en relació als preparatius del referèndum de l'1-O. Josep Lluís Trapero va aparèixer a la llista d'un miler d'alts càrrecs que va publicar el BOE en què se'ls adverteix de les conseqüències penals en cas que permetin que el referèndum tiri endavant. 

L'objectiu de la convocatòria era comunicar als tres comandaments policials les instruccions del fiscal, José María Romero de Tejada, contingudes a la querella contra el Govern arran l'aprovació de la llei del Referèndum, on se'ls exigeix que “adoptin les mesures necessàries per impedir la promoció, l'organització i la celebració del referèndum il·legal”.



Arribada de Trapero a la Fiscalia

52 Comentaris

#29 Eloi, Terrassa, 12/09/2017 - 17:57

Mmmhhhh, crec que a "Trapero el chatarrero i paellero de Puigdemont" poques paelles li queden per fer ...

#28 Lo Tremendo, La Figuera, 12/09/2017 - 17:51

Ala!. Asi que Trapero también aparece en la lista de amenazados en el BOE?? Debe ser por la Ley de Protección de Datos y las garantias, amenazando desde el BOE!. Señores, Turquia sera una anécdota. Los refinados constitucionalistas hijos del pacto con el régimen franquista, se pasan un huevo!

#27 Rodejet, Barcelona, 12/09/2017 - 17:36

POdeu estar segurs que el José Luis Trapero Álvarez, que sols posarà els mossos al servei del poble de Catalunya, com gha fet sempre i com li ha ordenat el nostre President Carles Puigdemont.

L'1-O votarem i guanyarem.
Adéu España !
Hola Europa !
Pàtria o mort vencerem !

#27.1 Rodejet, Barcelona, 12/09/2017 - 18:45

La majoria de vegades aquells que pretenen ridiculitzar als altres, acaben caient en el ridícul més absolut, això acostuma passar sobretot en individus sense personalitat que acaben adoptant el nom dels altres.

#27.2 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 12/09/2017 - 19:01

Quina obsesió que teniu amb els morts, els indepes...
Si al menys els haguéssiu respectat a la manifestació de Barcelona.. T'en recordes? Per que molts "processaires" heu deixat enrera el tema a corre-cuita. Es veu que l'enemic islamista ara no toca.

#27.3 catalibans, Barcelona, 12/09/2017 - 19:51

jajajajajjajajajajajja...pren Trankimazin!

#27.4 tabarra-indepe, Hospitalet, 12/09/2017 - 19:54

Votar..l'1 de O?? Com no botis (amb b) a casa teva! juasssssssssss

#26 CUPaire, i COLAUista, 12/09/2017 - 17:25

El què ha de fer Trapero és començar a desplegar Mossos als punts de frontera amb Espanya, és a dir, a ALCANAR, FRAGA, PONT DE SUERT...

A tot Guardia Civil o Policia Nacional Espanyola que intenti entrar al nostre país, se li diu educadament que no intenti entrar ... i si no foten cas, 4 trets i surtiran corrent, que ja sab

#25 A PER TOTES!, Cat, 12/09/2017 - 17:05

Trapero és el General del nostre exèrcit, els Mossos, l'EXÈRCIT CATALÀ

Trapero no ens traicionarà de cap manera!

#25.1 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 12/09/2017 - 18:04

Primer: Catalans som tots, no només els secesionistes.
Segon: Els mossos fan que els ciutadans respectem la llei. No son cap exercit.
Tercer: L'exercit Espanyol ens protegeix del enemic exterior, fa tasques humanitaries i intervé en desastres naturals i operacions de rescat.

Que tot s'ha d'explicar, carai.

#25.2 A PER TOTES!, cat, 12/09/2017 - 19:08

JA JA JA JA JA

et creus que estem en "circumstàncies normals"?? JA JA JA JA

et sona IUGOSLÀVIA? KOSOVO? UCRANIA? ... aquí s'ha acabat el bròquil... aquí anem de debó i si cal hi hauran moltes "òsties" ja m'entens...