Usuaris
·
·
·
·
·
·
·
·

Usuaris

|
3 de Desembre de 2009. 16:52h. 120 comentaris ![]() 1165 lectures ![]() ![]() "Treurem entre cinc i set diputats" L'ultra Josep Anglada aspira a "entre 80.000 i 100.000 vots" ![]() ![]() El líder de la ultradretana Plataforma x Catalunya, Josep Anglada, entrevista al programa 'La cadira elèctrica' d'e-notícies, es mostra convençut que "puc ser alcalde de Vic" (Osona) a les properes eleccions -actualment és Josep Maria Vila d'Abadal, d'Unió- perquè "van fer un pacte de tots contra Anglada" i d'entrar al Parlament a les eleccions de l'any vinent. "Crec que estem entre 80.000 i 110.000 vots i podem treure entre cinc i set diputats", afirma. En la seva opinió, tant el PSOE com el PP els han deixat via lliure en el tema immigració perquè "han fet regularitzacions massives" que ha provocat "un efecte crida". ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() #120 Tio Canya, Girona. 09/12/2009 - 00:16 A e-noticies. Si dir el que un pensa ès ser ULTRA, jo sòc ultrissim. Sou e-noticies una calamitat. i ademés feu censura depenent de quin anacleto ( Es al Santuari) ès de guardia. Sou una calamitat pública.
#119 Font Paulus, katalonien. 06/12/2009 - 22:40 El gran patriota Sr. Anglada sera conseller d'immigració al nou govern catala post-tripartit, paraula de Font Paulus, juntament amb en Mas i Carretero. Visca la religió cristiana, el catalanisme i la tradició, visca Mas, Durant, Carretero i Anglada.
#118 Ramonj, Barcelona. 06/12/2009 - 22:06 No coincideixo amb les tesis d'aquest senyor, però me'n alegro que l'entrevisteu. La pluralitat informativa és fonamental en una societat democràtica. Tots han de poder expresar-se.
#116 LLuis r.r.v., BARNA. 06/12/2009 - 00:10 Els de E-noticies sempre que parleu de Anglada dieu L´Ultra. Per aquesta recla de tres també podeu dir: el comunista Saura, el socialista Montilla, el republicá Carod etc. etc.
![]() #120 Tio Canya, Girona. 09/12/2009 - 00:16 A e-noticies. Si dir el que un pensa ès ser ULTRA, jo sòc ultrissim. Sou e-noticies una calamitat. i ademés feu censura depenent de quin anacleto ( Es al Santuari) ès de guardia. Sou una calamitat pública.
#119 Font Paulus, katalonien. 06/12/2009 - 22:40 El gran patriota Sr. Anglada sera conseller d'immigració al nou govern catala post-tripartit, paraula de Font Paulus, juntament amb en Mas i Carretero. Visca la religió cristiana, el catalanisme i la tradició, visca Mas, Durant, Carretero i Anglada.
#118 Ramonj, Barcelona. 06/12/2009 - 22:06 No coincideixo amb les tesis d'aquest senyor, però me'n alegro que l'entrevisteu. La pluralitat informativa és fonamental en una societat democràtica. Tots han de poder expresar-se.
#116 LLuis r.r.v., BARNA. 06/12/2009 - 00:10 Els de E-noticies sempre que parleu de Anglada dieu L´Ultra. Per aquesta recla de tres també podeu dir: el comunista Saura, el socialista Montilla, el republicá Carod etc. etc.
#115 Joan Miralpeix v., OLOT. 05/12/2009 - 21:53 O sea que defender lo coherente y normal es ser ultra: Pues viva lo Ultra. ! Me apunto !
#114 Carles, Reus. 05/12/2009 - 18:52 notícia d´EUROPAPRESS: els Mossos han detingut ha 9 musulmans a REUS ( no a Iràn no, a Reus), que havien fet un judici per la llei musulmana a una dona per adulteri i l havien condemnat mort i s´ha pogut escapar pels pèls.
#113 Anna de Cardedeu, CARDEDEU. 05/12/2009 - 18:44 Detenidos en Reus once moros por celebrar un juicio y condenar a muerte a una mujer. Musulmanes que votarán en Arenys por la Indeoendencia de Catalunya..Anglada: tienes todas las de ganar. La gente seria y de Occidente está contigo.
#112 Pep, Andorra. 05/12/2009 - 12:48 Qui és Jose Anglada:
#111 Roser, Barcelona. 05/12/2009 - 11:57 Anglada es un mini peligro comparado con el Islam, dentro de todos los paises islamicos hay de todo, solo hay que ver lo que ocurre en paises islamicos, en unos cosas gordisimas, en otros menos gordas ,en ningun pais islamico hay democracia, ni uno solo.
#109 Indibil, Ilerda. 05/12/2009 - 11:09 Si, l'islam és un perill, i l'Anglada també, així que ens hem d'afrontar a dos perills.
#108 Roser, Barcelona. 05/12/2009 - 10:48 QUien no crea lo que he dicho puede leer El Periodico de hoy ( digital) la siguiente noticia :\" Un juicio islamista condeno a una mujer a morir por adultera en Reus \" .Esto lo hacen estando en minoria, ¿en mayoria hasta donde llegarian? es otro mun
#107 Alexia, Manlleu. 05/12/2009 - 09:21 Per si algú encara te dubtes de quí és José Anglada, veieu aixó: http://www.youtube.com/watch?v=Ju7rHmW0fqA
#106 Roser, Barcelona. 05/12/2009 - 08:51 a los demas,el Islam no es solo una religion,es una forma de vida, pais donde se instalan mayoria de musulmanes acaban imponiendo su religion que es su forma de vida ,islamizan el pais.Si Catalunya no pone normas y limites seremos los primeros islamizados
#105 Roser, Barcelona. 05/12/2009 - 08:47 y a los musulmanes que consideran poco creyentes,un musulman nunca ira contra otro musulman frente a un infiel, fijaos en los conficto de todo el mundo, aunque en atenteados fallezcan musulmanes, los descerebrados luchan para imponer sus creencias a
#104 Roser, Barcelona. 05/12/2009 - 08:44 en otros lugares del mundo pasa igual, unos musulmanes " reconquistan " de forma pacifica inslatandose en un pais para ir imponiendose e islamizarlo con el tiempo y los descerebrados con odio y a la fuerza como hace Al Quaeda, que mata infieles y a l
#103 Roser, Barcelona. 05/12/2009 - 08:40 ... pero cuando escribio que el Islam es un peligro pienso igual que Anglada, no todos los inmigrantes son iguales, los musulmanes la tierra que conquistan la consideran tierra santa del Islan, recordad el Andalus que luego de siglos aun sueñan en volver
#102 Roser, Barcelona. 05/12/2009 - 08:32 Raqel= Roser- Escribi un solo comentario, no soy Raqel.A veces creo que los catalanes merecemos mucho de lo que nos pasa, somos muy dispersos. Este hilo hay 101 mensajes la mayoria no concretan sobre el Islam que es el tema. En la vida votaria a Anglada..
#101 Marc, Girona. 05/12/2009 - 01:12 Josep Anglada Comdemnat per agredir 2 nois de 16 i 17 anys aquest mateix any,feixista espanyol ex membre de Fuerza Nueva(Nacionalcatolicisme espanyolisme)
#99 Pijoaparte, El Carmel. 04/12/2009 - 22:56 Pepmanresa Mira noi, ja em se la lletra de la teva canço. Jo ni em tanco portes ni mossego la má dels meus germans de la resta d?Espanya. El territori natural dels catalans ha sigut, es i será la peninsula ibérica d'on son les meves arrels i la meva san
#98 Pijoaparte, El Carmel. 04/12/2009 - 22:11 Anglada está en las antípodas de mi ideología pero leidos los comentarios de los separatistas, sus insultos sense solta ni volta y su enorme xenofobía irracional contra todo lo español Anglada me parece una hermanita de la caridad..
#97 pep, manresa. 04/12/2009 - 21:47 Pijo, si vols xenofòbia escolta VEO7, Intereconomia, TeleMadrid o el Losantos, o encara millor, llegeix-te tú mateix, anar sistemàticament en contra d'una nació ocupada és xenofòbia i intent de genocidi, voler alliberar-se és tenir un ideal, LLIBERTAT
#96 Pijoaparte, El Carmel. 04/12/2009 - 21:36 ¿Acaso no hay ya en Cataluña partidos de ultraderecha que descargan su xenofobia contra sus hermanos del resto de España? Aqui escriben muchos militantes de esos partidos.
#95 Silvestre, Sant Sebastià M. 04/12/2009 - 21:10 Qui és més amenaça per a la llibertat i la seguretat a Catalunya: Anglada o l'islamisme? Que jo sàpiga l'Anglada ni ha fet atemptats a les Torres Bessones, al Metro de Londres, als trens de Madrit ni està acusat de preparar atemptats al Metro de Bcn.
#94 Raquel = Roser, BCN. 04/12/2009 - 20:24 Raqel i Roser son las miasmas prsonas, ni siquiera disimulan ¿quiénes son las víctimas de al Qaeda, sino los mismos musulmanes? a ver si lo explican
#93 cambio minaretes por campanarios y cruces, BCN. 04/12/2009 - 20:20 cambio quitar minaretes por quitar todos los crucifijos y todos los campanarios de todas las iglesias. Y las sinagogas, todas prohibidas ¿te parece Anglada?
#92 Igualito que Rahola, BCN. 04/12/2009 - 20:14 Jolines, dice lo mismo que Pilar Rahola
#91 Roser, Bacelona. 04/12/2009 - 18:59 JAU( Mataro )yo he viajado por cuatro continentes y digo que el Islam es peligroso para los "infieles " que son todos los que no son musulmanes. No todos son terroristas pero El Coran( que he leido) contiene normas integristas propias de hace 500 años.
#90 jau, mataro. 04/12/2009 - 17:39 La ignorància fa dir coses com que el Islam és perillós. Jo recomano viatjar i coneixer món, la gent evitaria fer el ridícul amb aquestes declaracions. Perillós és la gent intolerant, siguin msulmans, occidentals o marcianos....
#89 rafa, LLEIDA. 04/12/2009 - 17:34 esa es una opinion GENRALIZADA lo que pasa es que pocos son los que se atreven a pronunciarla
#88 Raquel, Barcelona. 04/12/2009 - 16:49 Ernest (Barcelona): fes-t'ho mirar perquè l'islamisme és terrorisme, ho estan demostrant cada dia. Si això no et preocupa necessites ajuda especialitzada i urgent. La resta són XORRADES: català/castellà, madrid/barcelona, españa/catalunya, etc..
#87 Francesc, Barcelona. 04/12/2009 - 16:29 Els qui parlen contra els pijoprogres i megaguais han de saber que votant l\'Alnglada surten del foc per fer esclatar la bomba atòmica.
#86 Ernest, Barcelona. 04/12/2009 - 16:07 Cap problema en que els islamistes facin la seva vida. Qui no molesta, té tot el dret. El que ens rebenta son els espanyols i la seva mentalitat inquisitorial, amb els soroll dels seus cotxes tunejats, premsa, boicots, insults...
#85 zxcv, zxcv. 04/12/2009 - 15:00 Este hombre es un garrulo. Su discurso no tiene la menor consistencia intelectual. Le llegaron a comparar con el Dr. Jorg Haider. En fin xD
#84 Marc, Barcelona. 04/12/2009 - 15:00 Que l'islamisme és un perill també ho veig jo, que sóc d'esquerres, independentista i laïcista.
#83 xavier, bdn. 04/12/2009 - 14:55 MARC sant just,el perill que hi ha ,es la gent feixista com tu, la resta, si es bona gent, benvinguda d\'on sigui
#82 Papitu, farundia. 04/12/2009 - 14:53 Si, entre zero i zero diputats mes o menys. Que es presenti a l'Iran aviam si li fan cas.
#81 Dani, El Masnou. 04/12/2009 - 14:44 Ja ens està bé que PxC augmentin el seu electorat. Igualment, que també pugin C's i PP. De quin altre manera es pot fer baixar al PSC?
#80 amoscaciques, girona. 04/12/2009 - 14:37 Marc(Sant Just): així tu deus ser molt perillós pq segur q el teu DNI diu q ets espanyol...m´equivoco? Sou uns traïdors els indepes...el pitjor de tot és q ho sabeu.
#79 Marc, Sant Just. 04/12/2009 - 14:30 El pitjor perill son els espanyols. La resta, benvinguts.
#78 guifré, barcelona. 04/12/2009 - 14:27 qui és josep anglada?
#75 Sebastià, bcn. 04/12/2009 - 13:35 El sr. Anglada té tota la raó. Aquesta gent no s'adapta, només heu de veure com segueixen vestint, són invasors amb mentalitat medieval; de fet, segons el seu calendari, estan al segle XV més o menys.
#74 pumpeu favra, madrit. 04/12/2009 - 13:34 kap pruvlema Pere, peró cumensa per escriu-ra vè : "canviar"
#73 david, cornellà. 04/12/2009 - 13:32 Integració si, feixisme espanyol no. anglada vete a españa q alli te acogeran con los brazos abiertos.
#72 Julià, Barcelona. 04/12/2009 - 13:17 La immigració està DECREIXENT ara a Catalunya. Per què no us preocupeu més de fer front a la crisi en comptes de fer populisme barat?
#71 Pere Sallavinera, Esplugues de Llob.. 04/12/2009 - 13:00 L´Anglada aconseguirà que molta gent el voti. Jo ja m´ho plantejo. Catalunya es mereix canvià la pell dels seus polítics com la serp.
#70 roberto, sant boi. 04/12/2009 - 12:55 el islam radical és un perill. el espanyolisme també, són cultures alienes a catalunya. i anglada és abans de tot espanyolista radikal.
#69 Intrepido, Barcelona. 04/12/2009 - 12:49 Si pesáramos en una balanza los pros y contras de la inmigración, seguro que ganarían los contras: la masaficación actual de la sanidad y educación tiene mucho que ver la inmigración, sobre todo la del magreb. ISLAM: NO GRACIAS.
#68 Antoni Algueró, Barcelona. 04/12/2009 - 12:46 Ja era hora de tindre un politic en el que es pugui confiar. Una persona amb ideals i amb una trajectoria neta. Jo tb vaig pertanyer a Força Nova als anys 80. Es cap delicte?. Va ser un partit parlamentari que omplia els carrers. Ara toca l´Anglada.
#67 Francesc, Barcelona. 04/12/2009 - 12:20 Que us creieu, nanos? Us ho creieu, sapastres? Com hi ha món!
#66 Francesc, Barcelona. 04/12/2009 - 12:19 Tota aquesta gent que li fa la gara-gara a la ultradreta, ja em direu si estarà d\'acord a fer debats d\'expressió ciutadana!. Que us penseu que hi està d\'acord la ultradreta amb la llibertat d\'expressió?
#65 un català.net, Catalunya. 04/12/2009 - 12:18 Ho sap tothom menys els xupiguais de l´esquerra de veritat i els políticament correctes....Ah! i no sóc d´aquesta colla d´arreplegats
#64 roger, gavà-mar. 04/12/2009 - 12:12 una reflexió: si aquest partit és d'extrema dreta què és ERC? ultradreta?
#63 Manel Flirol, Igualada. 04/12/2009 - 12:08 Totalment d'acord amb l' Anglada. Aquests musulmans van fent-se seu el nostre territori. N'hi ha per tot arreu i el pitjor és que maltracten a les dones i porten una manera de viure absolutament paleolítica. Jo estic a favor de l'Anglada i el Sostres
#62 Francesc, Barcelona. 04/12/2009 - 12:05 Per què no obrim auí un debat sobre la immigració i exposem les nostres pors clarament i, a la vegada, pensem que estem parlant de persones?
#61 Francesc, Barcelona. 04/12/2009 - 12:03 Evidentment, tota la immensa gent que emigra són persones poc formades, fins i tot sovint desesperades, amb problemes, sovint agressiva i violenta i a vegades forma part de màfies. Molts d'ells amb traumes brutals per guerres o explotacions.
#60 miquel vigoros, sant feliu de llobregat. 04/12/2009 - 12:02 El sr Anglada es el que fa falta dona veu als que fa temps pensem igual com ell i es per aixo que tenim que donarli el nostra soport i que conseguexi arribar a treure els major nombre de diputas al parlament de catalunya
#59 Francesc, Barcelona. 04/12/2009 - 11:57 No es va fer a l'època de les immigracions massives vingudes de la resta de l'Estat. La gent catalanoparlant descohesiona la societat en general en no parlar català amb tothom. Irresponsables!
#58 Francesc, Barcelona. 04/12/2009 - 11:54 Fer debat sobre la immigració no. Al contrari. Cal un debat general sobre la immigració. Qui ajuda a descohesionar la societat som nosaltres mateixos en no parlar català als nouvinguts.
#57 Francesc, Barcelona. 04/12/2009 - 11:51 El que es tracta és que tenim la responsabilitat de controlar-lo, que per això som adults Som adults i les visceres s'han de deixar al seu lloc. Que no ens dominin les vísceres! Votar Anglada és una irresponsabilitat immensa!
#56 GaiterLlobregat, París. 04/12/2009 - 11:49 Si us plau, no voteu aquest franquista i feixista rematat. És la púrria de la política, un vertader monstre. Aquest és el vertader Anglada: http://www.youtube.com/watch?v=Ju7rHmW0fqA
#55 Francesc, Barcelona. 04/12/2009 - 11:48 Cal acostar ràpidament el debat sobre la immigració massiva de la ultradreta. És perillosíssim per la democràcia. I amb això no vull dir que no estigui d\'acord amb moltes coses que diu aquest home.
#54 Francesc, Barcelona. 04/12/2009 - 11:45 Tota aquesta gent tan anti estrangers, amb quina llengua s'adreça a la gent de fora? Com volen que es cohesioni la societat si no parlen amb l'estranger en la nostra llengua?
#53 Francesc, Barcelona. 04/12/2009 - 11:41 No m'agrada aquest senyor per espanyolista i poc demòcrata. Tot i que diu coses que comparteixo. Cal que cadascú de nosaltres reflexioni sobre les dosis de xenofòbia que porta dins. A mi si un immigrant em parla en català li obro totes les portes.
#52 Oscar, Barcelona. 04/12/2009 - 11:37 Ets l'esperança de molts catalans que veuen com venen de fora i ens falten al respecte amb els seus costums que no respecten als demés. PXC será la sorpresa en les pròximes eleccions, perque molta gent pensa com l'Anglada pero poca gent ho diu.
#51 Francesc, Barcelona. 04/12/2009 - 11:36 Jo, personalmemt, aprecio molt més una persona que arriba aquí i fa l\'esforç d\'integrar-se a la comunitat catalana. I parla català i es compromet amb la independència del país.
#50 Francesc, Barcelona. 04/12/2009 - 11:35 El tema de la immigració massiva se n\'ha de parlar molt. I en públic. Debatre el tema. Però aquest individu no em mereix gens de confiança.
#49 Aquest si que es un polític coherent., Barcelona. 04/12/2009 - 11:22 Tothom a vota per PXC, això si que es un europeu auténtic. Eugeni D'Ors deia" Una lluita entre europeus es una guerra civil " , les lluites internes i tribals no ens porten a cap lloc. Europa , europea, aixó es el que importa. Roma aeternam.
#48 Marc, Hospitalet. 04/12/2009 - 11:09 PXC ES l'únic partit que parla clar, necessitem un partit com aquest. La meva ciutat s'ha tornat perillosa desde l'arribada de tanta gent de fora, ho dic per experiencia pròpia. Conec molta gent que votará a l'Anglada, estem molt farts!
#47 Marcel, Olot. 04/12/2009 - 11:03 L'únic perill per Catalunya és un racista espanyol com ell. Fora feixistes!
#46 Joan x.s., LA GARRIGA. 04/12/2009 - 10:43 Molts amics meus votarán Anglada Es l´unic politic catalá que planta cara al perilos avanç dels islamistes......
#45 david, Matadepera. 04/12/2009 - 09:42 aquests detritus humà es un feixista reconegut, ex membre de Fuerza Nueva, els que crideu Visca Catalunya penseu que ell vol l'exterminació de la identitat catalana en favor de l'espanyola...si voleu votar per la regeneracio politica voteu R-cat
#44 marc, pret. 04/12/2009 - 09:38 Un cap-rapat q potser jo comparteixo moltes de les seves idees, però no m\'interessa en aquests moments, perq jo tinc una línia a seguir. Hem de donar una imatge. A veure: no és que estigui en contra d\'Ynestrillas. No, no, no, al contrari.
#43 Joan, Reus. 04/12/2009 - 09:31 Coincideixo totalment amb el vídeo que he escoltat del Sr. Anglada. Ja era hora que algú digues les coses clares i catalanes. Te el nostre vot Sr. Anglada.
#42 Purtis, Sant Fruitós de Bages. 04/12/2009 - 09:30 Per saber qui realment és aquest Anglada no us perdeu el següent video-->http://www.youtube.com/watch?v=Ju7rHmW0fqA
#40 lleidata, lleida. 04/12/2009 - 09:20 a la meva familia el votarem tots y tinc amics ex de erc que tambe el votaran anglada president stop invasio ,els nacionalistes no tenen collons de defensar catalunya comb la defensa anglada el problema es linmigracio anglada president.
#39 Toti, Igualada. 04/12/2009 - 09:08 Estic fart de corrupcio, fart de independentisme, fart d´atur i de politics que no saben a on van Sr Anglada a casa som 5 persones totes 5 el votarem no li capiga dubte
#38 pere, bcn. 04/12/2009 - 08:55 Diu que trauran 5 o 7 diputats.
#37 Badalones, BDN. 04/12/2009 - 08:34 Yo en la linea de Alfonso:PXC puede ayudar a cambiar esta ciudad y tiene que volver como periodista Maudili Prieto,que es el que escribe todo como tiene q ser en la web orain.blogia.com
#36 Alfonso Fernández, Badalona. 04/12/2009 - 08:15 Hacen falta personas valientes como Anglada que regeneren la política de los ladrones y vividores de este país. Yo tras la disolución de Fuerza Nueva, siempre he votado al PP, pero ahora que veo una posibilidad, lo haré por Anglada y la PxC.
#35 cada cosa al seu lloc, Igualada. 04/12/2009 - 08:03 Aixi m'agrada que es digui en veu alta el que tothom ho diu esperuquit i en veu baixa. Anglada tens els vots de tota la meva familia. Estic fart de veure com els pijoprogres em fan pagar per mantenir aquesta colla de inadaptats. Fes neteja
#34 Nausica, Barcelona. 04/12/2009 - 07:36 Insensats, tant criticar la immigració i qui cuidarà els vostres avis o la vostra canalla! Llegiu història, ignorants, i sabreu de quin peu calcen tipus com l\\\'Anglada.
#33 Carles, tarragona. 04/12/2009 - 03:09 estic d'acord en que cal expulsar als immigrants il.legals com fan en Itàlia i en paísos europeus, pero em fa fastic aquest espanyolista defensor d'una espanya que ens roba els nostres diners, ens imposa peatges i ens deixa sense corredor mediterrani.
#32 jo el votaré, l'hospitalet. 04/12/2009 - 03:03 aquest home és l'únic que diu el que pensa la inmensa majoria dels catalans.
#31 vilanova, vilanova i la. 04/12/2009 - 01:40 Los charnegos y nuestros hijos que no han sido engañados por el socialismo rancio, como si lo fuimos nosotros en los 80, les votaremos en masa.
#30 Vilanova, Vilanova i la. 04/12/2009 - 01:39 Los charnegos y nuestros hijos que no han sido engañados por el socialismo rancio, como si lo fuimos nosotros en los 80, les votaremos en masa.
#29 Immigrants integrats sí, colons fora!, Lleida. 03/12/2009 - 23:49 Anglada és un espanyolista i anticatalà,el que passa que vivint a vic dius que ets espanyol i només et vota el xarnego del koprotkin..Parla d'immigrants,i d'integració, i no diu res dels xarnegos que porten 40 anys aqui i no parlen català, curiós..
#28 Carles, Reus. 03/12/2009 - 23:38 Si no l´amaguéssin els mitjans i es pogués dirigir a la majoria de població que desconeix la seva existència, tindríem una sorpresa grossa. Per això els partits fan com que no existeix. Una mica el que ha passat a Reus amb el partit aquest del ELVIS
#27 Raquel, Vic (Osona). 03/12/2009 - 23:33 Laura no saps el que dius. La PxC va ser la segona força política més votada a Vic a tots els col·legits electorals.
#26 Eduard, Santa Coloma de Gramenet. 03/12/2009 - 23:23 Jajajaja hi ha més missatges de les mateixes persones "multinominals" que el recolzen en aquesta notícia que no pas els vots que treuran.Podrieu dissimular, que no tothom té 2 dits de front com vosaltres i no es creu aquesta pallassada de tants missatge
#25 Claudi s.a., CORNELLA. 03/12/2009 - 23:01 Sin duda P X C dice lo que la mayoria pensamos. Cada dia más alto. En las elecciones los van a votar masivamente.
#24 pere, barcelona. 03/12/2009 - 22:22 Tinc 23 anys i la política mai mha interessat, pero aquest home ha despertat quelcom en mi. Parla i expressa el que tothom parla a casa, el que parlem entre amics mentre busquem feina. Diu el que molt callen. Em trec el barret i GRÀCIES PER DIR EL QE DIUS
#23 Carles, Bcn. 03/12/2009 - 22:22 Prometre es molt facil, pero els inmigrants i son i no marxaran guanyi qui guanyi siguem realistes siusplau.
#22 Laura de Sans, Vic (Osona). 03/12/2009 - 21:56 A les municipals a Vic el barri que vota menys a l'Anglada és el seu, carrer de Gurb i adjacents. És a dir: on el més el coneixen.
#20 Font Paulus, Katalonien. 03/12/2009 - 20:54 El proper tripartit de Catalunya serà CIiU, més Reagrupament i també Plataforma, tots grans patriotes i plurals per aixecar Catalunya, paraula de Font Paulus, Anglada Conseller d'Immigració i Afers Socials al Govern d'en Mas.
#19 Bernat, Barcelona. 03/12/2009 - 20:04 És l únic que conecta amb la gent en el tema de la immigració. A Catalunya hi ha un problema i els polítics actuals l han generat i l atien. Gent com Anglada hi posarà ordre. I no és xenofòbia; és la realitat. I se men fot que hagi estat a Fuerza Nuev
#18 Fran, Llinars. 03/12/2009 - 19:54 Encara q s q no doneu x mes, si ha estat a Fuerza Nueva no pot ser Falangista.Si elements d Terra Lliure van reciclar-se amb ERC no veig xq no ho poden fer altres persones.
#17 Anna de Cardedeu, CARDEDEU. 03/12/2009 - 19:53 Molta gent amiga meva vol votar Anglada que sens dubte será el partit bisagra al proper Parlament. A Suiza ja han guanyat els seus homónims.......
#16 Manel, Barcelona. 03/12/2009 - 19:48 Fa falta un home com l'Anglada i un partit com Plataforma per Catalunya. Home valen, decidit i que diu el que pensem tots i no tenim la valentia de dir-ho.
#15 Francesc, Barcelona. 03/12/2009 - 19:44 Us trameto el menor dels meus menyspreus, senyor Fart!
#14 Julià, Barcelona. 03/12/2009 - 19:41 Joan, si tu ets d'esquerres jo sóc astronauta.
#13 toni, cornella. 03/12/2009 - 19:23 anglada en mi casa tienes cinco votos eres el unico que dices lo que la mayoria de catalanes pensamos !!!
#12 Ramon, Barcelona. 03/12/2009 - 19:13 Seria magnífic. Magnífic. Sobretot atès que la major part del vot el prendrien a la sucursal sociata.
#11 Tio Canya, Girona. 03/12/2009 - 18:58 Almenys hi ha algú en politica que diu el que pensa, els altres sempre en mitjes veritats i mitjes mentides, Aquest ès un tema que pocs politics actuals en volen parlar. Hi ha molta gent que pensa que cal posar ordre i reglamentar l' inmigració.
#10 francesc-lluís, Baratària. 03/12/2009 - 18:51 Aquest Anglada no és aquell que era de Fuerza Nueva?? Un falangista reciclat, ve't-ho aquí. Ara, la crisi li juga a favor. Si això continua empitjorant no es pot descartar que entrin al Parlament...
#9 joan, barcelona. 03/12/2009 - 18:34 anb el infiltrat que teniu a Unió democràtica segur que entreu a la generalitat amb la majoria
#8 joan, barcelona. 03/12/2009 - 18:31 Amb els inflitrats a unió democràtica que teniu segur que treieu majoria absoluta per gobernar aquest pais de lladres.
#7 Fart de politiqueria, Catalunya Vella. 03/12/2009 - 18:24 Anglada, amb el meu vot ja hi pots comptar. Ja fa temps que ho tinc decidit. I et diré un perquè p.ex.: perquè estic fart de politiqueria, que vol dir dedicar la major part del temps polític retribuït pels contribuents a conspirar per a fer "carrera"
#6 Sandra, Sabadell. 03/12/2009 - 18:23 Em penso que treuran més vots dels que es poguin pensar. Hi ha molta gent FARTA de la immigranció consentida per tots els polítics. Què s'ha de fer per controlar tant immigrant il·legal que acapara totes les ajudes socials?.
#5 Joan, manresa. 03/12/2009 - 17:45 Em considero d'esquerres i independentistes, però ara en aquest moment crec prioritari fer fora els inmigrants; per això votaré l'Anglada
#4 Fuensanta, Sabadell. 03/12/2009 - 17:38 Faltan políticos como el Sr. Anglada. Yo y toda mi familia lo vamos a votar para que entre en el Parlament.
#3 Alexia, Manlleu. 03/12/2009 - 17:32 Quí és José Anglada?: http://www.youtube.com/watch?v=Ju7rHmW0fqA
#2 adl, sabadell. 03/12/2009 - 17:24 EXCEL.LENT ! THAS GUANYAT EL MEU VOT ! NO ET CONEIXIA PERÒ SENSE SER SARCÀSTIC ET PENSO VOTAR ! BONES IDEOLOGIES I BONES PARAULES !
#1 Carles, BCN. 03/12/2009 - 17:07 Anglada a part de ser necessari al Parlament de Catalunya, s'ha convertit amb l'esperança de molt catalans.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Política - "Treurem entre cinc i set diputats"
































