24 de Març de 2010. 14:18h.
Un crític compara Carretero amb Chávez
Francesc Abad denuncia "l'autisme" i la "xaladura" del líder de Reagrupament
Carretero, en una imatge d'arxiu
Audio
No hi ha imatges per aquesta noticia.

El crític de Reagrupament, Francesc Abad, en un article al seu bloc, lamenta, en referència a Carretero, que "necessitàvem un Dr. House i no un medicastre chavista". "Vaig trobar en falta totalment, en el Reagrupament que segueix a la primera Assemblea Nacional i que acaba fent-se l’harakiri amb l’expressió totalitària de la crisi que trenca la Junta Directiva, un Dr. House que sapigués abordar la presa de decisions", escriu.
En aquest sentit critica que "contradictòriament amb el Joan Carretero que coneixíem, el seu lideratge va esdevenir destructiu, absolutament incapaç de gestionar un grup, d’aplicar cap mena de metodologia raonable per a la presa de decisions, de fomentar l’assumpció de responsabilitats".
"Joan Carretero es va refugiar en un autisme directiu absolutament incomprensible, va fomentar el treball fraccional, el nepotisme, l’acumulació de responsabilitats en unes poquíssimes persones i un exercici del poder basat en l’autoritarisme més atroç…", afegeix.
A criteri d'Abad, "l’independentisme no necessitava, no necessita, d’aquest autisme autosuficient. I menys quan aquest autisme deriva en autoritarisme atroç i en una gestió, en afortunat símil de l'admirat company Jaume Renyer, chavista del poder".
"Per al carreterisme chavista no hi ha ni regles democràtiques a complir, ni decisions a prendre, ni coresponsabilitat, ni respecte a la voluntat de l’assemblea, ni res. Entronitzat en el poder, l’exerceix irresponsablement, suplint amb autoritarisme la incapacitat per a liderar constructivament", manifesta, a més d'assenyalar que "Reagrupament es tanca en un autisme polític i organitzatiu incomprensible".
"La merda, els enemics, etc. formen part d’un pòsit autoritarista que no té absolutament res a veure amb la tradició del catalanisme polític ni molt menys amb el que havia plantejat el primer Reagrupament, previ a la xaladura d'en Carretero. L’autisme chavista ha portat Reagrupament a prendre com a referents les pitjors tradicions llationamericanes, del cabdillisme estèril, de les brigades bolivarianes, dels tonton-macutes. Una degradació del discurs sense precedents", afegeix.
"Necessitàvem un Dr. House i ens hem trobat un medicastre chavista. No hi ha res a fer. Necessitàvem els referents de l’Europa Occidental i ens hem trobat amb un home fascinat per la verborrea bolivariana, antidemocràtica i autoritarista", conclou.





url curta
http://tinyurl.com/6hjd89z
|