19 de Juliol de 2010. 17:45h.

57 comentaris

939 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

"Xarnegos" al poder

Ridao es vanta que amb Esquerra han governat "altres classes socials, com xarnegos i menestrals"

Joan Ridao, amb José Montilla, en una imatge d'arxiu (foto: Jordi Bedmar)

El secretari general d'ERC, Joan Ridao, ha donat per acabat el període de col·laboració amb el tripartit durant una roda de premsa celebrada aquest dilluns. De tota manera, ha elogiat el treball del tripartit, "perquè han arribat al poder i el Govern del país altres classes socials", com "xarnegos" i "menestrals".

Ridao ha criticat que, segons ell, els socialistes s'hagin apartat del projecte federal i d'esquerra, segons les conclusions del debat sobre l'estat de la nació al Congrés, que s'aproven aquest dimarts. "S'evidenciarà", ha dit, "el tall net que hem fet des de l'esquerra a la nostra trajectòria comú amb el PSC".

Ha afegit que "estem molt contents de la feina feta amb el PSC i el tripartit", encara que "no ha servit per fer la prova del cotó federal, que ha sortit negra, negra". Ara, segons Ridao, "podem emplaçar al poble si vol fer un salt endavant".

"Només per això", ha prosseguit, "no només perquè hi ha hagut alternança, perquè hem fet una bona política social, perquè han arribat al poder i el Govern del país altres classes socials", com "xarnegos" i "menestrals, gent que havien estat expulsats pràcticament de la governació d'aquest país, sinó perquè hem pogut fer una prova molt important d'autogovern, ha valgut molt la pena. Però això no dóna més de si".

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/5sf483b

57 comentaris

#57 Artur Acosta, BARCELONA. 21/07/2010 - 01:49

 

Valorar

Positiu Negatiu

I bords i malparits!

-

. .

#56 Jordi Tallaferro, Bareclona. 20/07/2010 - 21:17

 

Valorar

Positiu Negatiu

En Ridao situa lescoses en el seu lloc.I diu el que ha sigut el tripartit amb més o menys encert. D'altre manera el poder hauria caigut en mans de la dreta que acaba pactant amb el PP. Ara el poble no ho permetra. Cal que governi una coalició catalanist

-

. .

#55 Ridaoet del Joselito, Barcelona del ric Maragall. 20/07/2010 - 20:52

 

Valorar

Positiu Negatiu

El Nadal, la Tura, el promohogar Llena, la riquisima Geli, l'aristocrata Maragall, etc, etc, etc, son xarnegos com el Ridao d'España i el Montilla de Ceuta i Melilla; Ridao, quines ocurrencies més xarnegues, i quin insult a les esquerres franquistes

-

. .

#54 Montserrat, Cornellà. 20/07/2010 - 17:13

 

Valorar

Positiu Negatiu

Fora els polítics professionals, mentiders, traidors, aprofitats i corruptes!

-

. .

#53 jORDI, Barna. 20/07/2010 - 17:09

 

Valorar

Positiu Negatiu

I ara us adoneu? pero si a la revista orain deien ja que ridao es amic de les forces d´ocupació!!!! rius,q lent q ets!!!

-

. .
 
e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Política - "Xarnegos" al poder

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya