Política · 7 de Desembre de 2015. 17:31h.

#YoTambienEstoyFondona

Ciutadans dóna la volta a una crítica personal provinent d'un dirigent del PP

#YoTambienEstoyFondona

Dirigents de Ciutadans fent la campanya #YoTambienSoyFondona

Els dirigents de Ciutadans han començat una campanya a twitter per protestar pel tuit d'un dirigent local del PP de la Comunitat de Madrid on assegurava que la dirigent de la formació taronja, Begoña Villacís, s'havia “menjat tota una fàbrica de bolleria i s'estava posant 'fondona' ”.

 

Els líders del partit han començat a pujar a twitter fotografies on estan menjant productes calòrics sota el hastag 'Jo també estic 'fondona'”.

 

Albert Rivera ha penjat una fotografia menjant un tros de pizza. El líder de Ciutadans diu “m'encanta 'menjar-me' als que no tenen arguments i només falten al respecte”.

 

Inés Arribadas ha pujat una foto menjant mel i mató. A més, diu que “la vella política fa atacs personals i Ciutadans fa propostes raonades”.

 

La líder de Ciutadans a l'Ajuntament de Barcelona, Carina Mejias, ha penjat un fotografia menjant pa amb tomàquet. Mejias assegura que “quan un és un mal perdedor i a sobre masclista s'acostuma a recórrer a l'atac personal”.

 

La pròpia Villacis també ha pujat una fotografia on diu “no es qüestió de talles, és qüestió de donar la talla”.

La campanya que han iniciat els líders de Ciutadans ja s'ha convertit en trending topic.  De la seva banda Ángel Camacho, regidor del PP a Galapagar que ha fet el tuit polèmic, ha demanat disculpes.

Tweet d\'Ines Arrimadas

Publicitat
Publicitat

34 Comentaris

Publicitat
#16 ambaixadorCAT, UK , 08/12/2015 - 14:57

S'ha de reconèixer que en aquest cas han reaccionat de la millor manera. Però el problema és que molta gent els votarà per tonteries com aquesta, sense entrar a analitzar la demagògia del seu discurs.

#16.1 Protágoras, bcn.España, 08/12/2015 - 16:02

Si la gente fuera capaz de analizar en profundidad las propuestas el "derecho a decidir" sería contemplado como lo que es; una tontería sin fundamento e inexistente en ninguna legislación del mundo.

Es hilarante oír a un nacionalista hablar de demagogia.

#16.2 Andrés , Tarragona , 08/12/2015 - 16:02

Demagògia és menjar gelat de postres tots els dies, viure molt més anys, agafar la majoria d'escons com si fos la majoria de vots i dir que has guanyat un plebiscit, estar a la Unió Europea en cas d'independència perquè Catalunya és més guay que Macedònia, tenir 16.000 milions més, Ítaca...

#16.3 Andrés , Tarragona , 08/12/2015 - 16:09

Et recordo que baños va dir...Hem perdut el plebiscit... Pero la indecència i incoherència dels estelats es defineix així "si no t'agradan els meus principis, tinc d'altres"
Et convido a que em diguis quines són les coses que tu defineixes con demagògia del seu discurs... Lo teu sí que és demagògia

#16.4 ambaixadorCAT, UK , 09/12/2015 - 10:07

#16.3

Andrés
Per on començo? Neguen l'espoli fiscal quan s'ha demostrat, fan servir expressions com 'Mas s'ha posat una bomba lapa' per referir-se al referèndum del 9N, s'intenten apropiar de la bandera anticorrupció quan ja en tenen casos sense haver governat mai, menteixen sobre la immersio..

#16.5 ambaixadorCAT, UK , 09/12/2015 - 10:11

Fan propostes buides i impossibles en l'actual status quo (depenent d'Espanya) com baixar impostos i millorar l'estat del benestar al mateix temps, ataquen les escorrialles que s'inverteixen en protecció al català com si fos la causa de tota els mals, no parlen del corredor mediterrani,...

#16.6 ambaixadorCAT, UK , 09/12/2015 - 10:14

Podria seguit indefinidament, però la idea és que C's és a la dreta el quotes podemos és a l'esquerra : un partit populista que diu el que la gent vol sentir: un grapat de bullshit que si L analitzes no s'aguanta per enlloc, i sense propostes factibles reals.

#16.7 Andrés , Tarragona , 09/12/2015 - 10:38

Que no parlen del corredor? Aquí has pixat fora de test. Parlen sempre, a la carta que enviaven pel 27s en parlaven, als debats. Cs reconeix que es pot millorar el finançament, i tu ets el primer que t'has cregut lo del espoli i que amb una Catalunya independent tindríem 16.000 milions més.

#16.8 Andrés , Tarragona , 09/12/2015 - 10:46

Casos de corrupció? Com en diguis cañas que va ser abans de la creació de Cs i no s'ha dictat sentència encara.(va dimitir, en Mas no per l'escàndol del seu partit). Corba de Laffer xic, per abaixar impostos i recaptar més. És l'únic que proposa reduir la bombolla política, destrucció senat..

#16.9 Andrés , Tarragona , 09/12/2015 - 10:50

Lo de la immersió no passo, tu vius allà, et puc posar casos propers de multes x retolar en castellà, amigues professores que no les deixen parlar castellà al pati amb els nens, la mare d'un amic no la deixen parlar castellà a les reunions de pares encara que li parlin en castellà..PITJOR Q FRANCO

#16.10 Andrés, no et crec, Barcelona, 09/12/2015 - 11:31

Digue'm quina multa han posat per retolar en castellà ( i no "almenys en català") i no només jo, sinó que qualsevol tribunal et donarà la raó. Ets un mentider!

#15 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 08/12/2015 - 12:34

Debe ser por el efecto CIUDADANOS, pero al mirar las fotos se me ha abierto el apetito y entrado ganas de ponerme fondono. Voy a comerme unos carquinyolis y a comprar una coca para celebrar el 20D.

#15.1 ambaixadorCAT, UK , 08/12/2015 - 14:59

Ves comptant coques i carquinyolis, que nosalres anem tirant cap a la dui

#14 Xipolleig, Barcelona, 08/12/2015 - 11:35

Quin nivell !!. Es pensen que tots som ximples, perdó, volia dir votants de C'S.

#14.1 Manuel , Barcelona, 08/12/2015 - 12:57

Xipolleig cálmate...

#13 Coaching, freelance, 08/12/2015 - 01:03

Sólo recomendarle a Albert que podría ir a muerte en el tema de las alianzas con la CUP en Badalona y a Sanchez lo de Castelldefels, no entiendo porque no ha metido el dedo en la llaga, lo tenía a huevo. Rivera espero de ti, contudencia total y no dejar ni a Soraya ni a nadie que vaya pontificando!!

#12 Ernesto, Vilassar, 07/12/2015 - 23:43

Buenos reflejos los de la familia de Ciutadans, se nota que hacen equipo, y eso es positivo.